logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philips: flagowy monitor serii X

  PR 12.04.2017, przeczytano 488 razy
ilustracjastrzałka

PHILIPS 349X7FJEW to robiący wrażenie, 34-calowy monitor serii X o rozdzielczości 3440 x 1440. Ciekawe wzornictwo i zakrzywiony ekran spodobają się estetom, natomiast gracze docenią wsparcie dla technologii AMD FreeSync oraz wysoką jakość obrazu dzięki zastosowaniu matrycy MVA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/philips%3A-flagowy-monitor-serii-x,32140,artykul.html

Zakrzywiony ekran oraz wąskie ramki

Seria X to flagowe monitory w ofercie marki PHILIPS. Model 349X7FJEW wyróżnia się nie tylko parametrami, ale też minimalistycznym i bardzo eleganckim wyglądem. 34-calowa zakrzywiona matryca MVA o panoramicznej (21:9) rozdzielczości UWQHD, zamknięta jest w białej obudowie z wąskimi ramkami. Całość osadzono na aluminiowej podstawie z regulacją wysokości w zakresie 15 cm. Monitor mimo swoich gabarytów waży tylko 8,21 kg.

Do pracy i do rozrywki

PHILIPS 349X7FJEW dedykowany jest do zastosowań multimedialnych i dzięki technologii Ultra Wide-Color cechuje się dobrym odwzorowaniem naturalnych barw (99,5% sRGB) – sprawdzi się zarówno podczas edycji zdjęć, jak i materiałów wideo. Monitor obsługuje tryb MultiView dla dwóch podłączonych jednocześnie urządzeń, w którym ekran 21:9 może zostać podzielony na dwa niezależne obszary robocze.

Zakrzywiona matryca modelu 349X7FJEW na pewno przypadnie do gustu kinomanom. Pomimo tego, że nie jest to model typowo gamingowy, gracze na pewno docenią imersję jaką daje promień krzywizny równy 1800 mm i możliwości technologii AMD FreeSync. Maksymalna częstotliwość odświeżania obrazu to 100 Hz. Współczynnik kontrastu dla matrycy MVA wynosi 3000:1, a maksymalna jasność podświetlenia to 300 cd/m².

Porty i funkcje dodatkowe

Najnowszy monitor serii X wyposażony został w pełen komplet złączy: HDMI 1.4, HDMI 2.0 oraz DisplayPort 1.2. Posiada również zintegrowany, aktywny hub USB 3.0 z czterema portami – przydatny szczególnie dla użytkowników laptopów. Jeden z portów USB 3.0 wspiera tryb szybkiego ładowania urządzeń mobilnych. W obudowie osadzone zostały dwa głośniki stereo o mocy 5 W każdy.

PHILIPS 349X7FJEW jako model flagowy oferuje wszystkie kluczowe technologie poprawiające jakość obrazu (SmartContrast oraz SmartImage), ale także te poprawiające komfort użytkownika spędzającego przed ekranem kilka godzin dziennie. Tryb LowBlue ogranicza emisję niebieskiego światła, a rozwiązanie Flicker-free redukuje migotanie wyświetlacza, co zapobiega szybkiemu męczeniu się wzroku.

Cena i dostępność

Monitor PHILIPS 349X7FJEW pojawi się w sprzedaży na przełomie kwietnia i maja. Sugerowana przez producenta cena detaliczna to 4009 zł.

Źródło: MMD

www.mmd-p.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764