logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philips: Wielodotykowy ekran i stół w jednym

  PR 05.03.2012, przeczytano 831 razy
ilustracjastrzałka

Firma MMD, producent i dystrybutor monitorów LCD oraz wyświetlaczy public signage marki PHILIPS, informuje o wprowadzeniu na polski rynek nowej oferty wielodotykowych wyświetlaczy z serii BDT. Nowa seria obejmuje blisko 30 produktów, wśród których znajdziemy totemy, kioski, stoły dotykowe o przekątnych ekranu równych od 32 do 65 cali (81,28-165,1 cm). Większość produktów pozwala na jednoczesną interakcję kilku użytkowników, ponieważ posiada do 32 punktów dotykowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/philips%3A-wielodotykowy-ekran-i-stol-w-jednym,14836,artykul.html

Spośród modeli z serii BDT wyróżnia się podświetlony krawędziowo diodami LED model BDT5530EM, który może pełnić zarówno funkcję ekranu, jak i stołu dotykowego. Dzięki technologii wykrywania dotyku wykorzystującej podczerwień, 55-calowy monitor może być jednocześnie dotykany w 32 miejscach.

PHILIPS BDT5530EM wyświetla obraz w rozdzielczości 1920x1080 (FullHD), o maksymalnej jasności 450 cd/m2 oraz współczynniku kontrastu wynoszącym 4000:1. Typowy czas reakcji wyświetlacza to 6,5 ms. Model ten charakteryzuje się bardzo szerokimi kątami widzenia równymi 178° zarówno w pionie, jak i w poziomie.

Dzięki szeregowi złączy, m.in. VGA, HDMI, DVI-D, USB czy RS232, do ekranu można podpiąć jednocześnie projektor, komputer i inne urządzenia. Monitor wyposażony jest również w dwa głośniki o mocy 12 W każdy.

PHILIPS BDT5530EM może służyć jako ekran dotykowy zawieszony na ścianie zgodnie ze standardem VESA. Dzięki dołączonym do zestawu 8-centymetrowym nóżkom można go łatwo zmienić w dotykowy stół. Wyświetlacz przystosowany jest do pracy 24/7, niezależnie od tego, czy służy jako ekran do prezentacji produktów w sklepie, stół do jednoczesnej gry kilku użytkowników czy jako pomoc w prowadzeniu lekcji w szkole.

Ekran wyposażony jest w czujnik AmbientLight, który dostosowuje jasność wyświetlacza do oświetlenia zewnętrznego oraz czujnik temperatury, dzięki któremu po przekroczeniu krytycznej temperatury sprzętu automatycznie uruchamiają się chłodzące je wentylatory. Monitor współpracuje z większością oprogramowania służącego do obsługi wielodotykowych wyświetlaczy.

Producent ekranu BDT5530EM zadbał o jak najmniejsze zużycie energii elektrycznej. Dzięki funkcji SmartPower, która pozwala na dostosowywanie parametrów wyświetlania w zależności od zawartości ekranu, model ten może pobierać zaledwie 77 W. Przy standardowych ustawieniach ekranu pobór energii elektrycznej wynosi 123 W.

Zestaw PHILIPS BDT5530EM waży 53 kg przy wymiarach 1350×815×74,84 mm. Szerokość ramki wynosi 62,5 mm. Produkt objęty jest dwuletnią gwarancją producenta w systemie door-to-door.

Źródło: MMD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764