logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philips 241P6VPJKEB: 4K na 24 calach z matrycą IPS

  PR 24.11.2015, przeczytano 922 razy
ilustracjastrzałka

Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, poszerza gamę monitorów o rozdzielczości Ultra HD (4K) o bardziej kompaktowy, 23,8-calowy model PHILIPS 241P6VPJKEB. 1,074 miliarda kolorów, 99% pokrycia palety sRGB, wbudowana kamera i mikrofon – tym wyróżnia się nowy model monitora Philips.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/philips-241p6vpjkeb%3A-4k-na-24-calach-z-matryca-ips,26640,artykul.html

Mimo niewielkich rozmiarów  Philips 241P6VPJKEB daje poczucie komfortu pracy dzięki ostremu i wyrazistemu obrazowi w rozdzielczości 4K. UHD zapewnia czterokrotnie wyższą rozdzielczość (3840 x 2160) niż Full HD, wyświetlając tym samym dużo bardziej szczegółowe treści. Większa ilość detali i dodatkowa przestrzeń robocza przydadzą się w pracy naukowej lub kreatywnej, podczas korzystania z arkuszy kalkulacyjnych czy po prostu do grania lub oglądania filmów.

Philips 241P6VPJKEB jest jednym z pierwszych monitorów 4K w rozmiarze 23,8 cala. Nowy model jest kompatybilny z Windowsem 10, dzięki czemu obraz jest odpowiednio skalowany. MMD postarało się, aby zapewnić użytkownikom najwyższy komfort oglądania filmów i obrazów
– komentuje Albert Ulfman, Product Manager monitorów Philips EMEA w MMD.

Monitor wyposażony został w matrycę AH-IPS, która gwarantuje wierne odwzorowanie barw oraz szerokie kąty widzenia wynoszące 178 stopni. Dzięki 10-bitowej elektronice i odwzorowaniu barw palety sRGB na poziomie 99%, monitor oferuje bogatą głębię kolorów, co pozwala na uzyskanie naturalnych barw, płynną gradację i szczegółowość obrazu.

Model PHILIPS 241P6VPJKEB wyposażono w interfejs MHL. Dzięki funkcji MultiView możliwe jest jednoczesne wyświetlanie na jednym ekranie obrazu z dwóch różnych źródeł sygnału, np. PC i smartfona, przy zachowaniu dobrej jakości.  Wbudowany hub USB 3.0 pozwoli też na szybkie ładowanie urządzeń. Dodatkowo monitor został wyposażony we wbudowaną kamerę i mikrofon.

Sugerowana przez producenta cena detaliczna monitora PHILIPS 241P6VPJKEB wynosi 2389 zł. Urządzenie objęte jest trzyletnią gwarancją producenta w systemie door-to-door.

Źródło: MMD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764