logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philips i telewizja wysokiej rozdzielczosci (HDTV) w Europie

  PR 13.06.2006, przeczytano 1131 razy
ilustracjastrzałka
Philips

Zgodnie z rozpoczętą w 2005 współpracą z partnerami takimi jak: Premiere, UPC, CANAL+ i British Telecom w zakresie emisji programów w formacie High Definition (HDTV), Philips rozpoczyna proces testowania HDTV w Niemczech, Austrii, Holandii, Francji oraz Wielkiej Brytanii we współpracy z wyżej wymienionymi firmami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/philips-i-telewizja-wysokiej-rozdzielczosci-%28hdtv%29-w-europie,4085,artykul.html

Philips rozpoczął już proces dostarczania nowych odbiorników HDTV do swojego pierwszego partnera HDTV - Premiere - niemieckiego operatora płatnej telewizji, oferującego swoim abonentom w Niemczech i Austrii pierwszą w Europie usługę regularnej transmisji programów w formacie HDTV.

Po ogłoszeniu we wrześniu 2005 partnerstwa Philips oraz Premiere, w październiku przyszła kolej na porozumienia w zakresie HDTV z kolejnymi trzema wiodącymi europejskimi operatorami telewizyjnymi – francuskim CANAL+, holenderską telewizją kablową UPC oraz brytyjskim gigantem telekomunikacyjnym BT.

Partnerstwo Philips i CANAL+ zostało zawarte w celu rozwoju gamy usług i produktów mających na celu wprowadzenie HDTV na rynek francuski. Pierwszym efektem tej współpracy będzie odbiornik HD MediaSat+, który umożliwi odczyt zawartości HD emitowanej przez CANAL+ i będzie wprowadzony na rynek w drugim kwartale 2006 roku. Następnym krokiem będzie wprowadzenie HD MediaSat+ PVR, który umożliwi klientom CANAL+ nagrywanie HDTV.

Emisja HDTV będzie również możliwa w Holandii, jako wynik współpracy Philips z UPC, największym w Europie operatorem telewizji kablowej. Philips umożliwi odbiór sygnału HDTV abonentom UPC w drugiej połowie 2006 roku, kiedy na rynek wprowadzony zostanie odbiornik HDTV DCR7000 Euro-DOCSIS.

Współpraca Philips z BT w zakresie dostawy odbiornika dla wiodącego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Wielkiej Brytanii, udostępni unikatowy zakres usług dla jego abonentów, włączając w to video-on-demand, ‘catch up’ TV, serwisy interaktywne oraz oczywiście HDTV. Odbiornik będzie dostępny w trzecim kwartale 2006 roku.

Rozwój oraz zapoczątkowanie faz testowych odbiorników HDTV zwiększa wkład Philips w adaptację nowego formatu telewizyjnego na grunt europejski. Ponadto, Philips przekazuje rynkowi wiedzę i buduje świadomość korzyści płynących z HDTV oraz technologii, które umożliwią wdrożenie emisji HDTV w życie. Równolegle z odbiornikami set-top box, Philips nieustannie rozwija produkty HD-ready, na które składają się płaskie telewizory Flat TV, systemy rozrywki domowej, cyfrowe nagrywarki oraz pozostałe produkty dostępne w sklepach, a także rozwiązania półprzewodnikowe.

Philips również kontynuuje rozwój programu partnerstwa w ramach HDTV poprzez umacnianie relacji z pojedynczymi stacjami telewizyjnymi oraz operatorami, za pośrednictwem których stanie się możliwe dostarczenie klientom w Europie nieznanych wcześniej doznań i wrażeń płynących z oglądania HDTV.

Źródło: Philips

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764