logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philips PET 1002 - nowy model przenosnego odtwarzacza DVD

  PR 14.02.2006, przeczytano 919 razy
ilustracjastrzałka
Philips

Philips przedstawia najnowszy, superpłaski przenośny odtwarzacz DVD. PET1002 został wyposażony w duży ekran LCD o przekątnej 10.2” (26cm) wykonany w technologii Zero Bright Dot™, gwarantującej najwyższą jakość wykonania, a co za tym idzie, najwyższą jakość obrazu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/philips-pet-1002---nowy-model-przenosnego-odtwarzacza-dvd,3531,artykul.html

Ta innowacyjna technologia zastosowana w PET1002, udowodniła już swoją skuteczność w serii monitorów LCD Philips. Zapewnia obraz wolny od irytujących świecących kropek („martwych pikseli”), które dosyć często pojawiają się na matrycach LCD. Owa niedoskonałość jest efektem ubocznym produkcji LCD na masową skalę. Jednakże Philips wdrożył rygorystyczne procedury kontroli, a więc matryce LCD wytwarzane są z zerową tolerancją dla martwych świecących pikseli.

Model PET1002 objęty jest ponadto wiodącą na rynku gwarancją Zero Bright Dot™. Gwarantuje ona najwyższą jakość wykonania, jak również wymianę matrycy LCD, gdy znajdzie się na niej choćby jeden martwy, świecący piksel.

Zanurz się w cyfrowej rozrywce
Gdy jesteś w ruchu, eleganckie wzornictwo i kompaktowe rozmiary zapewnią zawsze i wszędzie dużą dawkę przyjemności z korzystania z przenośnego odtwarzacza PET1002.

Duży ekran LCD TFT o rozdzielczości 10.2 cali i formacie 16:9, doskonale nadaje się do oglądania filmów z płyt DVD, DVD+R, DVD+RW i S-VCD. PET1002 odtwarza ponadto muzykę z płyt MP3-CD, WMA-CD, Audio CD i CD-RW. Możesz także obejrzeć zdjęcia JPEG zapisane na płytach w formacie Picture CD.

Pełna wygoda
Jeśli chcesz podłączyć przenośny odtwarzacz DVD do telewizora, np. w pokoju hotelowym lub w jakimkolwiek innym miejscu, w którym spędzasz wakacje, nie stanowi to najmniejszego problemu. Odtwarzacz PET1002 wyposażony jest w wyjścia wizyjne S-Video i Component Video, umożliwiając podłączenie odtwarzacza do dowolnego telewizora. Również długa podróż na wakacje, oczekiwanie na samolot lub pociąg nie jest straszne, jeśli możesz w tym czasie obejrzeć fascynujący film.

PET1002 wyposażony jest także w zgrabną torbę podróżną, wygodny pilot zdalnego sterowania i zasilacz samochodowy 12V. Do tego dochodzą dwa wyjścia słuchawkowe, dzięki czemu można oddać się przyjemności oglądania w odosobnieniu, bądź dzielić się nią z drugą osobą. Nie ma co martwić się o długość pracy urządzenia na akumulatorach, ponieważ wystarczają one na pięć godzin odtwarzania, a zawsze można podłączyć zasilacz samochodowy, by nieprzerwanie cieszyć się cyfrową rozrywką.
*Żywotność akumulatorów i liczba cykli ładowania różnią się w zależności od sposobu użytkowania i wybranych ustawień.

Philips PET1002 został przedstawiony na rynkach europejskich w styczniu 2006, w Polsce będzie go można nabyć w drugiej połowie lutego 2006 w cenie 1999 PLN.

Obecnie w ofercie Philips znajdują się jeszcze modele:
PET 710 – 899,- zł
PET 810 – 1199,- zł

Źródło: Philips Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764