logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philips Picopix 2055 kieszonkowym projektorem roku

  PR 01.02.2013, przeczytano 958 razy
ilustracjastrzałka

Ankieta Mobility Trends ma na celu wyłonienie najlepszych produktów poprzedniego roku. W styczniu 2013 r. Internauci oddali 12 tysięcy głosów na ponad 40 firm oraz 180 produktów i usług. Jako akcesorium roku wybrany został kieszonkowy projektor Philips PicoPix 2055.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/philips-picopix-2055-kieszonkowym-projektorem-roku,17850,artykul.html

Cieszymy się, że PicoPix 2055 został doceniony przez Internautów. Wyróżnienie to jest tym cenniejsze, że decydowali o nim sami konsumenci.” – komentuje Rafał Szczap, dyrektor zarządzający Sagemcom Poland. „PicoPix 2055 jest niekwestionowanym liderem wśród kieszonkowych projektorów dostępnych na rynku, a nagroda Złoty Bell dodatkowo to potwierdza.

Philips PicoPix 2055 charakteryzuje się jasnością na poziomie 55 lumenów oraz kontrastem 1000:1. Jego natywna rozdzielczość wynosi 854x480 pikseli. Projektor mierzy sobie przy tym 72x72x27 mm i waży tylko 115 gramów.

Projektor posiada złącze mini-USB, przy pomocy którego można wyświetlić obraz z dowolnego komputera. Współpracuje przy tym zarówno z systemami z rodziny Windows (7/Vista/XP), jak i Mac OS (od wersji 10.6).

Kieszonkowy Philips PicoPix 2055 jest objęty 24-miesięczną gwarancją producenta, a jego sugerowana cena detaliczna wynosi 899 PLN brutto.

Patronat honorowy nad galą Mobility Trends 2012 objęło Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Źródło: Sagemcom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764