logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philips TV oficjalnym sponsorem Abbey Road Studios Music Photography Awards

  PR 21.02.2022, przeczytano 469 razy

TP Vision, właściciel marki Philips TV & Sound, ogłosił odnowienie strategicznego partnerstwa z legendarnym miejscem produkcji muzycznej, Abbey Road Studios, w którym nagrywali m.in. The Beatles. Odnowienie zawartej w 2018 roku umowy powoduje, że Philips TV pozostaje nie tylko oficjalnym partnerem, ale także sponsorem nowego międzynarodowego konkursu Abbey Road Studios Music Photography Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/philips-tv-oficjalnym-sponsorem-abbey-road-studios-music-photography-awards,394864,artykul.html

Korzyści ze współpracy będą obopólne. Najlepsze telewizory marki Philips będą wykorzystywane przez inżynierów dźwięku Abbey Road Studios podczas produkcji muzycznych - do edycji i masteringu materiałów. Philips TV uzyska z kolei możliwość testowania i rozwoju swoich produktów w najbardziej wymagającym środowisku.

Obie marki będą też współpracować organizując wspólne promocje i wydarzenia, aktywności w mediach społecznościowych, a także inne działania marketingowe, w tym ekskluzywne eventy w kultowych studiach Abbey Road w Londynie.

Nagrody Abbey Road Studios za fotografię muzyczną

Jednym z pierwszych wspólnych projektów w 2022 roku będzie wsparcie przez Philips TV nowego konkursu Abbey Road Studios Music Photography Awards. Stanie się on corocznym, międzynarodowym konkursem fotografii muzycznej, pozwalającym celebrować wyjątkowe wydarzenia muzyczne roku oraz fotografów, którzy je uchwycili.

Możliwość pokazania zarówno najmniejszego, jak i największego wydarzenia muzycznego w najbardziej realistyczny i wciągający sposób jest niejako zapisane w DNA telewizorów Philips OLED+ Ambilight. Dlatego marka Philips TV będzie wspierać tworzenie tych treści, sponsorując kategorię Live Music Photography Award. Jej zwycięzca będzie mógł cieszyć się doskonałym obrazem i dźwiękiem z wielokrotnie nagradzanego 55-calowego telewizora Philips OLED+936.

Telewizory Philips OLED+ Ambilight

Modele Philips OLED+ Ambilight są powszechnie uznawane za liderów rynku w swojej kategorii. Philips samodzielnie opracowuje wszystkie procesy przetwarzania obrazu, ale też współpracuje z liderami rynku audio - firmą Bowers & Wilkins, aby zapewnić wyjątkową jakość dźwięku. To między innymi dzięki temu są laureatami wielu branżowych nagród, a obecny model OLED+936 przesunął granice wydajności i wyznaczył nowe standardy obrazu i dźwięku.

Telewizory marki Philips są też wyposażone w technologię Ambilight, w której szereg diod LED umieszczonych z tyłu urządzenia emituje efekty świetlne na ścianę tuż za telewizorem, precyzyjnie dopasowując kolory do wyświetlanych na ekranie obrazów. Takie rozwiązanie tworzy dodatkowy efekt przestrzenny i zapewnia wyjątkowe wrażenia podczas oglądania.

TP Vision i Abbey Road Studios współpracowały już ze sobą przy kilku wyjątkowych występach na żywo światowych klasy artystów, m.in. wiolonczelistki Sheku Kanneh-Masonto. Specjalnie zaprojektowane światło i dźwięk umożliwiły maksymalne wykorzystanie funkcji Ambilight, dzięki czemu uzyskano wyjątkowy obraz i dźwięk, które zapewniają niepowtarzalne wrażenia wizualne.

- Partnerstwa z kultowymi europejskimi markami, które podzielają naszą pasję do jakości wykonania, stały się częścią naszej tożsamości. Cieszę się, że będziemy kontynuować współpracę z Abbey Road Studios, a także – sponsorując konkurs Music Photography Awards - wspierać tworzenie najlepszych treści. Jestem też dumny, że TP Vision i Abbey Road Studios podzielają wartości najwyższej jakości obrazu i dźwięku - powiedział Dyrektor Marketingu TP Vision, Martijn Smelt.

Źródło: TP Vision Europe B.V.

www.tpvision.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764