logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philips uruchomił serwer Discord i kontynuuje działania skierowane do graczy

  PR 20.01.2023, przeczytano 513 razy

Philips we współpracy z agencją gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM) uruchomił w Polsce nowy kanał komunikacji dla marki Philips OneBlade. Serwer Discord pod nazwą „Philips OneBlade | Shave & Play” stanowi element kolejnych działań skierowanych do społeczności graczy. Marka jest aktywna w tym segmencie od 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/philips-uruchomil-serwer-discord-i-kontynuuje-dzialania-skierowane-do-graczy,398698,artykul.html

W grudniu wystartował oficjalny serwer marki Philips OneBlade na Discordzie, który jest popularnym komunikatorem wśród graczy, zyskującym coraz większą popularność także poza tą społecznością. To także nowy kanał komunikacji marki Philips OneBlade ze społecznością graczy w Polsce. Na serwerze o nazwie „Philips OneBlade | Shave & Play” są organizowane różne konkursy oraz inne aktywacje skierowane do tej grupy docelowej. Do promocji zostali zaangażowani popularni twórcy gamingowi, tacy jak Dealereq, iSuperMwk, Bladii, Goldzor, Weza, Pago, Skydoom, Rafa, Jacob, Żelazny czy Kaluch. Promują oni różne aktywacje na serwerze, a część z nich uczestniczy również w konwersacjach z fanami. Do tej pory do serwera dołączyło już prawie 3000 użytkowników.

– Stworzenie własnego serwera Discord to jeden z elementów naszej długofalowej strategii komunikacji ze społecznością graczy. Staramy się realizować ją na polskim rynku już od ponad 3 lat. Nasze wcześniejsze aktywacje pokazały nam, że to bardzo ciekawa grupa konsumentów. Cały czas staramy się ją obserwować i pozostajemy otwarci na nowe rozwiązania, które pozwolą nam na budowanie z nimi długowaflowych relacji – mówi Aneta Jeziorska, Consumer Marketing Manager w Philips Personal Health.

Za stworzenie serwera Discord i jego administrację, a także koordynację współpracy z influencerami odpowiada Gameset (grupa LTTM). Agencja specjalizująca się w gaming i metaverse marketingu w 2019 roku wprowadziła markę Philips OneBlade do świata graczy w Polsce. Dotychczasowa współpraca obejmowała różne realizacje na polskim rynku (w tym m.in. Wielkie Golenie Streamerów, turnieje z udziałem influencerów czy grę osadzoną w chatbocie). Gameset przeprowadził dla tej marki także kampanie gamingowe na rynkach zagranicznych - czeskim, słowackim i francuskim.

Źródło: Grupa LTTM

www.lttm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764