logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philips wycofuje się z produkcji monitów LCD

   21.08.2006, przeczytano 747 razy

Wall Street Journal donosi, że holenderski koncern Philips wkrótce wycofa się z produkcji monitorów LCD. Obecnie szuka nabywcy na swoje 33 % udziałów o wartości około 5 mld USD w spółce joint venture LG Philips.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/philips-wycofuje-sie-z-produkcji-monitow-lcd,4336,artykul.html

Równocześnie Philips prowadzi rozmowy na temat sprzedaży swojej spółki Enabling Technologies Group (ETG) firmie Dutch VDL Groep. Dowodzi to, że koncern nie zamierza koncentrować się dłużej na produkcji precyzyjnych systemów elektronicznych. Operacja ma zostać sfinalizowana w ostatnim kwartale br. Szczegóły transakcji nie zostały podane do publicznej wiadomości.

Philips zapowiada, że w przyszłości zajmie się rozwojem technologii do produkcji elektronicznych urządzeń dla konsumentów oraz sprzętu medycznego.

Źródło: IT Bussines NET

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764