logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philips z tunerem TV

   23.07.2002, przeczytano 969 razy

Firma Philips Polska wprowadziła do oferty handlowej nowy monitor LCD 18,1” z wbudowanym tunerem TV (Philips 180MT).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/philips-z-tunerem-tv,1107,artykul.html

Głównym przeznaczeniem monitora 180MT jest współpraca z komputerem i zapewnienie użytkownikowi wyśmienitych parametrów pracy (kontrast 300:1, jasność 300 cd/m², poziomy kąt widzenia 85º/85º, pionowy kąt widzenia 85º/85º oraz czas reakcji ok. 30ms). Jednakże monitor sprawdza się znakomicie także jako odbiornik telewizyjny (wbudowany tuner TV z możliwością zaprogramowania do 100 programów oraz odbiorem telegazety, wbudowane głośniki 2x2,5W RMS, złącze EURO/SCART oraz S-VHS, dwa złącza Audio RCA). Użytkownik może obserwować jednoczesnie program TV oraz pracować na komputerze dzięki opcji „Picture in picture”. Dzięki temu monitor LCD służyć może jako urządzenie wielofunkcyjne:

- monitor PC,
- odbiornik telewizyjny
- monitor dla gier z konsoli,
- odbiornik sygnału z magnetowidu, DVD,

Ważniejsze parametry techniczne monitora Philips 180MT:

przekątna - 18,1”,
plamka - 0.2805 x 0,2805 mm,
częstotliwość pozioma - 31 - 80 kHz,
częstotliwość pionowa - 56 - 75 Hz,
pasmo 135 MHz,
maksymalna rozdzielczość - 1024 x 768 / 75 Hz,
zalecana rozdzielczość - 1024 x 768 / 60 Hz,
kontrast 300:1,
jasność 300 cd/m²,
poziomy kąt widzenia 85º/85º,
pionowy kąt widzenia 85º/85º,
czas reakcji ok. 30 ms,
złącza: D-Sub dla PC, wejście antenowe, gniazdo S-VHS, gniazdo EURO/SCART, dwa wejścia Audio L/R, wejście PC Audio, wejście dla słuchawek,
udogodnienia dla wyświetlanego obrazu: PIP, cyfrowy filtr grzebieniowy, system „Incredible picture”, funkcja redukcji zniekształceń DNR, ustawienia „Smart picture”,
udogodnienia dla dźwięku: Digital Nicam Stereo, funkcje „Smart sound” i „Incredible surround”,
pilot zdalnego sterowania,
funkcja „Sleep timer”,
Telegazeta (brak polskich znaków) 100str.
wymiary razem z podstawą (szer./wys./głębok.) - 452 / 452 / 200 mm
waga 6,3 kg,
pobór mocy 68/2 W (praca/czuwanie)

Źródło informacji: Philips

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764