logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Philips: 24 - calowe monitory 16:10 z czujnikiem Powersensor

  PR 07.12.2016, przeczytano 452 razy
ilustracjastrzałka

Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, przedstawia nowe urządzenia z 24-calowym ekranem IPS w formacie 16:10


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/philips%3A-24---calowe-monitory-16%3A10-z-czujnikiem-powersensor,30774,artykul.html

Modele PHILIPS 240B7QPJEB oraz 240B7QPTEB wyróżnia niska emisja niebieskiego światła odpowiedzialnego za zmęczenie wzroku. Dlatego idealnie nadają się dla osób pracujących przed monitorem po kilka godzin dziennie.

Oszczędność i ekologia

Oparty na podczerwieni czujnik PowerSensor zmniejsza zużycie energii przez monitor o nawet 80%, co pozwala ograniczyć wysokość rachunków za prąd. W skali roku przekłada się to na wymierne oszczędności finansowe - szczególnie w firmach z kilkoma stanowiskami komputerowymi. Funkcja PowerSensor automatycznie obniża jasność wyświetlacza, gdy użytkownik oddali się od monitora. Wykorzystanie w procesie produkcji plastiku w 85% odzyskanego z recyklingu sprawia, że nowe monitory PHILIPS wywierają niewielki wpływ na środowisko naturalne.

Dobrze dopasowane do potrzeb

PHILIPS 240B7QPJEB oraz 240B7QPTEB reprezentują linię urządzeń z ekranem 16:10. Rozdzielczość WUXGA (1920 x 1200 pikseli, format 16:10), w stosunku do FHD (1920 x 1080 pikseli, format 16:9), daje większy obszar roboczy – dodatkową przestrzeń na pulpicie oraz w popularnych programach biurowych.

Monitory WUXGA nie wymagają tak wydajnych komputerów jak modele obsługujące wyższe rozdzielczości (QHD i więcej), więc można je podłączyć do maszyn starszej generacji lub laptopa ze zintegrowanym układem graficznym. Zastosowana w obu modelach matryca IPS o przekątnej 24 cale oferuje bardzo dobre parametry obrazu i wysoki poziom odzwierciedlenia kolorów, zachowując przy tym szerokie kąty widzenia w zakresie 178º (w poziomie oraz w pionie).

Komfortowe w codziennej pracy

PHILIPS zadbał o to, aby korzystanie z nowych monitorów w warunkach biurowych było wygodne i bezpieczne. Technologia LowBlue obniża emisję, a więc także szkodliwy wpływ na wzrok niebieskiego światła. W połączeniu z rozwiązaniem PHILIPS Flicker-Free, ograniczającym migotanie ekranu, takie monitory umożliwiają dłuższą pracę bez efektu zmęczenia oczu.

Modele 240B7QPJEB oraz 240B7QPTEB wyposażone zostały w ergonomiczną podstawę SmartErgoBase z systemem porządkowania kabli oraz regulacją ekranu w zakresie: wysokości, kąta obrotu i pochylenia. Podstawa umożliwia również skorzystanie z trybu PIVOT, gdzie ekran można obrócić o 90º i wygodniej przeglądać dokumenty A4 lub strony WWW.

Źródłem obrazu mogą być złącza: DisplayPort, HDMI lub VGA, a w przypadku modelu 240B7QPTEB również mini DisplayPort. Oba monitory posiadają głośniki stereofoniczne o mocy 2 x 2W oraz możliwość podłączenia słuchawek do dedykowanego wyjścia audio. Wyposażone są również w hub USB 3.0 z dedykowanym gniazdem do szybkiego ładowania urządzeń mobilnych. PHILIPS 240B7QPTEB oferuje hub z czterema gniazdami USB, a model 240B7QPJEB – z dwoma.

Gwarancja i cena:

Nowe biznesowe monitory Philips objęte są trzyletnią gwarancja producenta, realizowaną w wygodnym systemie door-to-door. Są już dostępne w wybranych polskich sklepach, w sugerowanych cenach detalicznych:

  • PHILIPS 240B7QPJEB: 1479 złotych
  • PHILIPS 240B7QPTEB: 1549 złotych

Źródło: MMD

www.mmd-p.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764