logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Photokina 2018: Nikon prezentuje pełnoklatkowy system bezlusterkowy

  PR 07.09.2018, przeczytano 1238 razy

Nikon ponownie odegra główną rolę podczas najważniejszych na świecie targów branży obróbki obrazu photokina w Kolonii. Goście uzyskają bezpośredni dostęp do najnowszych produktów, w tym możliwość przyjrzenia się zapowiedzianym niedawno pełnoklatkowym aparatom bezlusterkowym Nikon formatu FX z mocowaniem typu Z, obiektywom i adapterom do mocowania obiektywu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/photokina-2018%3A-nikon-prezentuje-pelnoklatkowy-system-bezlusterkowy,37826,artykul.html

Osoby odwiedzające stoisko Nikon w Halle 2.2 będą mogły również przetestować szeroką gamę profesjonalnych lustrzanek cyfrowych firmy Nikon, w tym nagradzany aparat Nikon D850 formatu FX, który przy zakresie ISO 64–25600 i rozdzielczości 45,7 MP oferuje optymalną kombinację parametrów ostrości, szybkości i czułości na światło. Do obejrzenia i wypróbowania będzie także szeroka gama produkowanych przez firmę Nikon aparatów i obiektywów NIKKOR, m.in. zaprezentowany niedawno podstawowy model D3500, COOLPIX P1000 z megazoomem, jak również wysoce wydajny superteleobiektyw AF-S NIKKOR 500mm f/5.6E PF ED VR oraz AF-S NIKKOR 180-400mm f/4E TC1.4 FL ED – pierwszy teleobiektyw z gamy NIKKOR, który może poszczycić się wbudowanym telekonwerterem 1,4x.

Przy stoisku firmy Nikon obecni będą ponadto jedni z najlepszych fotografów w branży. Będą oni dzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z użyciem sprzętu marki Nikon. Europejski Ambasador Marki Nikon oraz uznany fotograf artystyczny David Yarrow opowie o swojej wyrazistej i przejmującej twórczości uwieczniającej życie na Ziemi, a także pełnej wyzwań ścieżce, która doprowadziła go do wypracowania unikalnego stylu. W tym samym czasie pochodząca z Włoch europejska współambasadorka, fotograf weselny Nadia Meli opowie o swoich wrażeniach z testów nowego systemu mocowania typu Z oraz jego kompatybilności z nowymi i dostępnymi już obiektywami NIKKOR. Brytyjski fotograf i reżyser filmów o tematyce miejskiej Rob Whitworth, wschodząca gwiazda Jamari Lior, nagradzany fotograf i filmowiec Pep Bonet, Nordycki Ambasador Marki Nikon Frøydis Geithus oraz fotograf sportowy i fotoreporter Lukas Schulze uzupełniają tegoroczną reprezentację gwiazd.

Dirk Jasper, Product Manager w firmie Nikon Europe, powiedział: - Nasz nowy system bezlusterkowy to kamień milowy w poszukiwaniu nowego wymiaru jakości optyki, za sprawą którego poszerzamy granice w zakresie rozdzielczości i jakości, dając twórcom niedostępne dotychczas możliwości. Nikon oferuje odpowiednie rozwiązania dla każdego fotografa. Goście będą mieli możliwość poznania i wypróbowania nowego systemu w połączeniu z naszymi innymi wiodącymi w branży produktami. Co więcej, dzięki wytrawnym prelegentom, którzy podzielą się na mównicy Nikon swoim doświadczeniem, napotykanymi wyzwaniami i poradami związanymi z fotografią, tegoroczna photokina ma szansę stać się najlepszą edycją w historii.

Targi photokina będą otwarte dla publiczności w dniach 26–29 września 2018 r. Najnowsze informacje oraz kompletny plan prelekcji publikujemy na Twitterze na koncie @NikonEurope. Zapraszamy do rozmów na Twitterze na temat #NikonPhotokina.

Źródło: NIKON

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764