logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Photokina 2018: Nikon prezentuje pełnoklatkowy system bezlusterkowy

  PR 07.09.2018, przeczytano 1231 razy

Nikon ponownie odegra główną rolę podczas najważniejszych na świecie targów branży obróbki obrazu photokina w Kolonii. Goście uzyskają bezpośredni dostęp do najnowszych produktów, w tym możliwość przyjrzenia się zapowiedzianym niedawno pełnoklatkowym aparatom bezlusterkowym Nikon formatu FX z mocowaniem typu Z, obiektywom i adapterom do mocowania obiektywu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/photokina-2018%3A-nikon-prezentuje-pelnoklatkowy-system-bezlusterkowy,37826,artykul.html

Osoby odwiedzające stoisko Nikon w Halle 2.2 będą mogły również przetestować szeroką gamę profesjonalnych lustrzanek cyfrowych firmy Nikon, w tym nagradzany aparat Nikon D850 formatu FX, który przy zakresie ISO 64–25600 i rozdzielczości 45,7 MP oferuje optymalną kombinację parametrów ostrości, szybkości i czułości na światło. Do obejrzenia i wypróbowania będzie także szeroka gama produkowanych przez firmę Nikon aparatów i obiektywów NIKKOR, m.in. zaprezentowany niedawno podstawowy model D3500, COOLPIX P1000 z megazoomem, jak również wysoce wydajny superteleobiektyw AF-S NIKKOR 500mm f/5.6E PF ED VR oraz AF-S NIKKOR 180-400mm f/4E TC1.4 FL ED – pierwszy teleobiektyw z gamy NIKKOR, który może poszczycić się wbudowanym telekonwerterem 1,4x.

Przy stoisku firmy Nikon obecni będą ponadto jedni z najlepszych fotografów w branży. Będą oni dzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z użyciem sprzętu marki Nikon. Europejski Ambasador Marki Nikon oraz uznany fotograf artystyczny David Yarrow opowie o swojej wyrazistej i przejmującej twórczości uwieczniającej życie na Ziemi, a także pełnej wyzwań ścieżce, która doprowadziła go do wypracowania unikalnego stylu. W tym samym czasie pochodząca z Włoch europejska współambasadorka, fotograf weselny Nadia Meli opowie o swoich wrażeniach z testów nowego systemu mocowania typu Z oraz jego kompatybilności z nowymi i dostępnymi już obiektywami NIKKOR. Brytyjski fotograf i reżyser filmów o tematyce miejskiej Rob Whitworth, wschodząca gwiazda Jamari Lior, nagradzany fotograf i filmowiec Pep Bonet, Nordycki Ambasador Marki Nikon Frøydis Geithus oraz fotograf sportowy i fotoreporter Lukas Schulze uzupełniają tegoroczną reprezentację gwiazd.

Dirk Jasper, Product Manager w firmie Nikon Europe, powiedział: - Nasz nowy system bezlusterkowy to kamień milowy w poszukiwaniu nowego wymiaru jakości optyki, za sprawą którego poszerzamy granice w zakresie rozdzielczości i jakości, dając twórcom niedostępne dotychczas możliwości. Nikon oferuje odpowiednie rozwiązania dla każdego fotografa. Goście będą mieli możliwość poznania i wypróbowania nowego systemu w połączeniu z naszymi innymi wiodącymi w branży produktami. Co więcej, dzięki wytrawnym prelegentom, którzy podzielą się na mównicy Nikon swoim doświadczeniem, napotykanymi wyzwaniami i poradami związanymi z fotografią, tegoroczna photokina ma szansę stać się najlepszą edycją w historii.

Targi photokina będą otwarte dla publiczności w dniach 26–29 września 2018 r. Najnowsze informacje oraz kompletny plan prelekcji publikujemy na Twitterze na koncie @NikonEurope. Zapraszamy do rozmów na Twitterze na temat #NikonPhotokina.

Źródło: NIKON

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764