logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP buduje relacje na Remadays 2018

  PR 14.02.2018, przeczytano 835 razy
ilustracjastrzałka

XIV-sta edycji targów RemaDays 2018 była szczególnym wydarzeniem dla Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych organizacji branżowej, zrzeszającej ponad 170 przedsiębiorców z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-buduje-relacje-na-remadays-2018,35449,artykul.html

- Bardzo miło było nam się spotkać z wszystkimi zainteresowanymi działalnością Izby firmami oraz Członkami Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Dziękujemy przede wszystkim naszym firmom Członkowskim za zaufanie i za to, że są z nami i wspólnie tworzą ten rynek! - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Podczas targów RemaDays 2018 na stoisku PIAP aktywnie promowana była 11-ta już edycja najnowszego Katalogu PIAP 2018, w którym zaprezentowane zostały wszystkie firmy członkowskie PIAP. Publikacja z roku na rok cieszy się wielkim zainteresowaniem wśród zwiedzających. Dzięki niej, każdy w łatwy sposób może dotrzeć do najlepszych specjalistów z branży, oferujących upominki reklamowe na najwyższym poziomie.

Na potrzeby promocji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podczas targów RemaDays 2018 firmy Członkowskie PIAP: Artystik Poland Group, AWIH, Avant Fabryka Porcelitu, Axpol Trading, BIC Graphic Europe S.A. oddział Polska, Easy Gifts, Fabryka Smyczy, Guapa Produkcja, Gift Star, Happy Gifts Europe, Inspirion Polska, Macma Polska, Mart, Mart's Bags, Marxam Project, Maxim Ceramics, MCC Medale, Mojabutelka.pl, MM Brown, Modern Forms, PATCAR, Ritter Pen, Rosnowski Gift, SIM Koło przekazały upominki reklamowe, które stały się niezbędnym narzędziem promocji Izby podczas wydarzenia.

Drugiego dnia targów RemaDays 2018 Polska Izba Artykułów Promocyjnych tradycyjnie już bo po raz ósmy była organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP. Stał się on doskonałą okazją do spotkań i rozmów biznesowych pomiędzy dostawcami PIAP a agencjami reklamowymi zrzeszonymi w Izbie. Frekwencja uczestników wydarzenia przerosła oczekiwania organizatorów, a spotkanie umożliwiło integrację firm Członkowskich. Wieczór Branżowy PIAP 2018 odbył się dnia 08 lutego 2018 w Restauracji STIXX BAR&GRILL w Warszawie.

Gospodarzami wydarzenia były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, 12M Alicja Wąsowska, ASGARD Sp. z o.o., Brandfathers Group Sp. z o.o.,Guapa Produkcja Sp. z o.o.,Inspirion Polska       Sp.z o.o., RITF advnet Polska Sp.z o.o., Macma Polska Sp. z o.o., Mart Spółka z o.o. sp.k., Maxim Ceramics Sp. z o.o. Sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Modern Forms Marcin Bosek, SDX Group Sp. z o.o., Texet Poland Sp. z o.o.

Podczas  targów RemaDays 2018 firmy Członkowskie PIAP otrzymały prestiżowe nagrody w konkursie Korony Reklamy 2018.

W kategorii Producent upominków reklamowych:

  • I miejsce: A.S.S.-3 BIURO EXPORTU IMPORTU I MARKETINGU EWA SKOCZEŃ
  • II miejsce: MAXIM CERAMICS SP. Z O. O. SP. K.
  • III miejsce: JAGUAR TOMASZ CHWIŁOWICZ


Wyróżnienia:

  • CITRON GROUP
  • WILK ELEKTRONIK SA

W kategorii Importer upominków reklamowych:

  • I miejsce: ASGARD SP Z O.O.
  • II miejsce: AXPOL TRADING SP. Z O.O. SP. K.
  • III miejsce: EASY GIFTS SP. Z O. O.


Wyróżnienia:

  • MACMA POLSKA SP. Z O.O.

W kategorii Technology:

  • I miejsce: DRUKARNIA CHROMA


Wszystkim Laureatom konkursów RemaDays 2018 Polska Izba Artykułów Promocyjnych składa serdecznie gratulacje i życzy dalszych sukcesów.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764