Polska Izba Artykułów Promocyjnych monitoruje sytuację podmiotów z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy. Tym razem PIAP zaprasza przedsiębiorców i ich przedstawicieli do udziału w 3 edycji badania "Branża upominków reklamowych w obliczu zmian w gospodarce".
W latach poprzednich, dzięki barometrowi, PIAP określił stopień strat i kierunek zmian spowodowanych przez COVID-19 w reklamie BTL. Wykazał również dużą elastyczność branży. Na przestrzeni roku 2021 adaptacje poczynione przez właścicieli i zarządzających spółkami przyczyniły się nie tylko do poprawy nastrojów i wiary w lepsze jutro, ale miały wyraźne przełożenie na wyniki finansowe ich firm.
W roku 2022 gospodarka po raz kolejny w krótkim czasie ulega drastycznym zmianom – od wojny w Ukrainie, poprzez kryzys energetyczny i inflację, na słabej złotówce i kontynuacji kłopotów z łańcuchami dostaw skończywszy. – Obecna sytuacja dotyka nas wszystkich, tym bardziej zachęcam do podzielenia się własnymi obserwacjami i przemyśleniami w tym zakresie. To dzięki zaangażowaniu uczestników naszego rynku jesteśmy w stanie rzetelnie, w oparciu o fakty, mówić o naszych bolączkach i nadziejach. – mówi Magdalena Humeńczuk, Członek Zarządu PIAP.
Ankieta PIAP:
- jest krótka – jej wypełnienie zajmie ok. 10 minut,
- jest całkowicie anonimowa,
- znajduje się TUTAJ.
Wyniki badania zostaną opublikowane na www.piap-org.pl w styczniu 2023 roku. Będą one stanowić materiał wyjściowy we wszystkich podejmowanych przez PIAP działaniach.
Ankietę można wypełniać do 05.12.2022.
Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych