logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP ma nowych Członków

  PR 15.04.2019, przeczytano 455 razy

Antigro, Mister Lanyard oraz Agencja Reklamowa SIDE to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w pierwszym kwartale 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-ma-nowych-czlonkow,382108,artykul.html

Antigro – oprogramowanie dla poligrafii

Firma Antigro buduje własne produkty oraz dostarcza oprogramowanie szyte na miarę dla organizacji z szeroko pojętej branży poligraficznej na całym świecie. Skupienie się na jednej specjalizacji pozwoliło firmie zbudować wysokiej klasy kompetencje dzięki czemu Antigro może pomóc  swoim klientom przenieść ich biznes na wyższy poziom.  Misją Antigro jest wspieranie firm poligraficznych w transformacji cyfrowej, która obecnie odbywa się w niemal wszystkich obszarach biznesu. Firma dostarcza innowacyjne rozwiązania klasy web2print, które pozwalają na szybki rozwój przedsiębiorstwa, wchodzenie w nowe obszary biznesu oraz ekspansję na nowe rynki. Dzięki systemom, które buduje Antigro, użytkownik końcowy może w szybki i intuicyjny sposób zamówić lub wykonać projekt do druku.

- Chcieliśmy stać się częścią PIAP, aby mieć łatwiejszą możliwość dotarcia z naszą ofertą rozwiązań klasy web2print również do firm z branży artykułów reklamowych. Pragniemy pomagać takim przedsiębiorstwom w przeprowadzeniu transformacji cyfrowej, która według nas jest nieuniknioną konsekwencją postępującego rozwoju technologicznego - podkreśla Marcin Majda, CEO firmy Antigro.

Mister Lanyard - spółka joint venture

Mister Lanyard jest spółką joint venture z biurami w Holandii, USA i Chinach. Firma jest producentem produktów znakowanych metodą transferu oraz sublimacji. Oprócz smyczy wykonuje wspaniałe artykuły w pełnym kolorze, takie jak: krótkie paski, pasy bagażowe, torby ze sznurkiem, wielofunkcyjne nakrycia głowy, skarpety, opaski do włosów, etui chłodzące do puszek, paski, opaski na głowę, breloki i sznurowadła.

- Nasza efektywność oznacza, że ​​możemy zaoferować konkurencyjne ceny, które pomogą Twojej firmie zrealizować więcej zamówień. Produkty wysyłamy bezpośrednio z naszej fabryki do Ciebie lub Twoich klientów na całym świecie. Co najważniejsze, zawsze sprawiamy, że nasi klienci są zadowoleni. – deklarują pracownicy firmy.

Agencja Reklamowa SIDE – upominki reklamowe dla firm

Agencja Reklamowa SIDE od lat jest dostawcą gadżetów reklamowych oraz ceramiki reklamowej dla firm i instytucji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, zaangażowaniu, pasji oraz dbałości o najwyższą jakość, firma zdobyła już zaufanie tysięcy klientów. Jako oficjalny dystrybutor, SIDE współpracuje wyłącznie ze sprawdzonymi producentami oraz importerami gadżetów reklamowych, oferując swoim klientom produkty najwyższej jakości w najniższych cenach. - PIAP zrzesza najlepsze firmy działające w branży artykułów reklamowych. Jako firma, która niebawem będzie obchodziła 20-lecie swojej działalności, cieszymy się, że mogliśmy przystąpić do tego zacnego grona. – mówi Remigiusz Gremlik, Właściciel Agencji Reklamowej SIDE.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764