logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP na 9-tym Forum Marketingu Zintegrowanego

  PR 23.10.2017, przeczytano 722 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnychwzięła udział jako prelegent w 9-tym Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Prelekcję pt." To nie tylko gadżet, Jak skutecznie wykorzystać moc upominków reklamowych i skutecznie budować relacje" zaprezentowała Anna Roszczak, Członek Zarządu PIAP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-na-9-tym-forum-marketingu-zintegrowanego-,34215,artykul.html

- Jest to ogromny sukces PIAP i wyjście organizacji poza naszą branżę - prelekcja była skierowana bezpośrednio do Marketerów, osób decydujących za kampanie reklamowe. Wystąpienie PIAP pokazało jak ważna jest kreacja w przygotowaniu kampanii z użyciem upominków reklamowych a tym samym jak istotna jest rola agencji reklamowych, które odpowiedzialne są za przygotowanie ofert na upominki reklamowe. Anna Roszczak Członek Zarządu PIAP w swoim wystąpieniu pokazała również jak istotna jest cena w doborze upominków reklamowych. Bardzo często kryterium wyboru gadżetów reklamowych jest ich niska cena - bardzo często jednak wiąże się to z krótką żywotnością takiego upominku. W wystąpieniu PIAP przede wszystkim przekazano uczestnikom, jest skutecznym narzędziem w budowaniu relacji są upominki. Opowiedziano o mechanizmach jakie wykorzystują upominki reklamowe i co zrobić aby zmaksymalizować ten efekt - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Podczas wydarzenia dla uczestników Forum Marketingu Zintegrowanego w loterii wizytówkowej zostały rozlosowane zestawy upominków reklamowych. Upominki zostały przygotowane przez firmy Członkowskie PIAP: A.S.S.-3, Asgard, CiTRON Group, Mount Blanc, Rosnowski Gift.

Forum Marketingu Zintegrowanego to dwudniowa konferencja dedykowana dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. Pierwszy dzień to prezentacja najlepszych case studies marketingu 360, realizowanych w ostatnich miesiącach. To 12 wyjątkowych kampanii B2C i B2B, które zdobywały nagrody w branżowych konkursach, wykorzystywały innowacyjne rozwiązania i skutecznie działały. Uczestnicy tegorocznej edycji Forum będą mieli okazję poznać tajemnice sukcesu kampanii takich marek jak: IKEA, ING Bank Śląski, Mazda, Hochland, ROCKWOOL, Mastercard, Asus, NIVEA, nc + i wielu innych.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764