logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP na jubileuszowej XV-tej edycji Remadays 2019

  PR 21.02.2019, przeczytano 806 razy
ilustracjastrzałka

Jubileuszowa XV-sta edycji targów RemaDays 2019 była szczególnym wydarzeniem dla Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych organizacji branżowej, zrzeszającej ponad 170 przedsiębiorców z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-na-jubileuszowej-xv-tej-edycji-remadays-2019,381340,artykul.html

- Jedne z największych targów upominków reklamowych na świecie dobiegły końca, cieszymy się, że mogliśmy aktywnie uczestniczyć i patronować to bardzo ważne wydarzenie branżowe, które śmiało można uznać za święto reklamy! Dziękujemy za zainteresowanie naszą organizacją branżową i jej działaniami oraz za spotkania na stoisku Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Było nam bardzo miło Państwa gościć!- mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Podczas targów RemaDays 2019 na stoisku PIAP aktywnie promowana była 12-ta już edycja najnowszego Katalogu PIAP 2019, w którym zaprezentowane zostały wszystkie firmy członkowskie PIAP. Publikacja z roku na rok cieszy się wielkim zainteresowaniem wśród zwiedzających. Dzięki niej, każdy w łatwy sposób może dotrzeć do najlepszych specjalistów z branży, oferujących upominki reklamowe na najwyższym poziomie.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych zabrała głos również podczas RemaCongress, gdzie V-ce Prezes PIAP, Anna Roszczak, wygłosiła wykład na temat skuteczności upominków reklamowych.

Anna Roszczak, przygotowała wystąpienie pod tytułem „Darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda. Czy aby na pewno? 7 sprawdzonych sposobów na upominki reklamowe na podstawie badania PIAP”. Zgodnie z zapowiedzią wystąpienie było oparte na analizie rynku przeprowadzonej na zlecenie Izby przez firmę badawczą IPSOS. To profesjonalne badanie pokazało status upominków reklamowych, które w ocenie klientów, jak i firm, są postrzegane jako ważne i skuteczne narzędzia marketingu.  Upominki reklamowe są odbierane przez klientów jako swoista wizytówka firmy, budują znajomość marki, ale też jej wizerunek. Prelegentka przedstawiła wnioski płynące z badania, które stanowi swoisty kierunkowskaz inwestycyjny dla firm z branży, ale także jest kopalnią wiedzy dla klientów końcowych, którzy swoje działania marketingowe opierają o upominki.

Wykład V-ce Prezes PIAP, Anny Roszczak, odbył się pierwszego dnia targów RemaDays, w środę 13 lutego o godzinie 15:00 w Sali konferencyjnej hali E – A21.

Na potrzeby promocji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podczas targów RemaDays 2019 firmy Członkowskie PIAP: Agencja Reklamowa OPTIMA, Artystik Poland Group, Asgard, AWIH, Avant Fabryka Porcelitu, Axpol Trading, BIC Graphic Europe S.A. oddział Polska, Fabryka Smyczy, Guapa Produkcja, Gift Star, Happy Gifts Europe, Inspirion Polska, IVORY, Kando PLUS, Mart Ceramic, Mart's Bags, Marxam Project, MCC Medale, MM Brown, Modern Forms, P.P.H. "WAZA", RASTER, Ritter Pen, Rosnowski Gift, SIM Koło, TED GIFTED LANYARDS, Trober Polska, przygotowały i przekazały upominki reklamowe, które stały się niezbędnym narzędziem promocji PIAP podczas wydarzenia.

Drugiego dnia targów RemaDays 2019 Polska Izba Artykułów Promocyjnych tradycyjnie już bo po raz dziewiąty była organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP. Stał się on doskonałą okazją do spotkań i rozmów biznesowych pomiędzy dostawcami PIAP a agencjami reklamowymi zrzeszonymi w Izbie. Frekwencja uczestników wydarzenia przerosła oczekiwania organizatorów, a spotkanie umożliwiło integrację firm Członkowskich. Wieczór Branżowy PIAP 2019 odbył się dnia 14 lutego 2019 w miejscu eventowym Mysia 3 w Warszawie.

Podczas targów RemaDays 2019 firmy Członkowskie PIAP otrzymały prestiżowe nagrody w konkursie Korony Reklamy 2019

Producent upominków reklamowych

  1. BADGE4U WOJCIECH PAWŁOWSKI
  2. A.S.S.-3 BIURO EXPORTU IMPORTU I MARKETINGU EWA SKOCZEŃ
  3. WILK ELEKTRONIK SA - MARKA GOODRAM

  • Wyróżnienie MAXIM CERAMICS SP. Z O. O. SP. K.
  • Wyróżnienie USB SYSTEM
  • Wyróżnienie VIPERPRINT SP. Z O.O.

Importer upominków reklamowych

  1. ASGARD SP Z O.O.
  2. MACMA POLSKA SP. Z O.O.
  3. AXPOL TRADING SP. Z O. O. SP. K.

  • Wyróżnienie MIDOCEAN
  • Wyróżnienie ,,PCM'' SP. Z O.O. EASY GIFTS SP.K.
  • Wyróżnienie ŻEJMO & SIATECKI S.C.

Technology

  1. ATRIUM CENTRUM PLOTEROWE SP. Z O.O. SP.J.
  2. SICO POLSKA
  3. COLOP POLSKA

  • Wyróżnienie FABRYKA IKONOS
  • Wyróżnienie REPROGRAF S.A.
  • Wyróżnienie SITA WUJA TOMA

Wszystkim Laureatom konkursów RemaDays 2019 Polska Izba Artykułów Promocyjnych składa serdecznie gratulacje i życzy dalszych sukcesów.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

Dodatkowe informacje:

Sponsorami - gospodarzami wydarzenia były firmy: ASGARD Sp. z o.o.,AXPOL Trading Sp.z o.o.,Sp.k, Brandfathers Group Sp. z o.o.,Inspirion Polska Sp.z o.o., Macma Polska Sp. z o.o.,Mart Spółka z o.o. sp.k.,Maxim Ceramics Sp. z o.o. Sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Modern Forms Sp.z o.o., Ritf advnet Polska Sp.z o.o., Texet Poland Sp. z o.o., Trober Polska oraz Polska Izba Artykułów Promocyjnych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764