logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP na targach branżowych PSI 2016

  PR 20.01.2016, przeczytano 885 razy
ilustracjastrzałka

Polska Izba Artykułów Promocyjnych po raz trzeci wzięła udział w  największych międzynarodowych targach artykułów reklamowych PSI, które odbyły się w dniach 13-15 stycznia 2016 roku w Düsseldorfie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-na-targach-branzowych-psi-2016,27142,artykul.html

- Cieszymy się, że po raz kolejny nasza organizacja branżowa mogła wziąć udział w największym wydarzeniu branżowym w Europie. Targi PSI 2016 dały nam możliwość promowania firm Członkowskich PIAP za granicą, jak również nawiązania ciekawych relacji z organizacjami branżowymi z innych krajów - mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Targi były doskonałą okazją do spotkań z producentami, dystrybutorami, agencjami reklamowymi i organizacjami branżowymi z całego świata. Podczas wydarzenia odbyła się premiera nowego Katalogu PIAP 2016, który z tej okazji powstał w wersji polsko-angielskiej. W publikacji zostały zaprezentowane wszystkie firmy członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

Dodatkowe informacje:

PSI Düsseldorf to największe międzynarodowe targi produktów reklamowych i platforma zrzeszająca producentów i dystrybutorów z branży. Tylko tutaj specjaliści mają pełen obraz najnowszych trendów i nowości w sektorze produktów reklamowych. Targi PSI 2016 w Düsseldorfie odbyły się w dniach 13 -15 stycznia 2016.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tablety Huawei na warsztacie studentów warszawskiej ASP
Tablety to nie tylko narzędzia rozrywki, ale również pracy, w tym także tej twórczej. Aby jeszcze lepiej zrozumieć potrzeby kreatywnych użytkowników, firma Huawei CBG Polska podjęła współpracę z warszawską Akademią Sztuk Pięknych. Studenci z tej uczelni przeprowadzą praktyczne testy urządzeń producenta, ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji...
Wycisz.to - zanieczyszczenie hałasem w kampanii Krishome
Dom, zaprojektowany zgodnie ze współczesnymi trendami architektonicznymi, wykonany z energooszczędnych materiałów, spełniający ekologiczne normy to pewność naszego bezpieczeństwa, ciszy i spokoju. Czy aby na pewno? Okazuje się, że po cichu, niezauważenie, w sferę komfortu naszego życia wkrada się hałas. Czy jest sposób, aby ograniczyć to zjawisko? Tak....
Meaningful Brands 2024: The Rise of the Change Makers
Najnowszy globalny raport Havas 2024 Meaningful Brands opisuje, w jaki sposób ludzie radzą sobie z życiem w coraz bardziej skomplikowanej i kryzysowej rzeczywistości, jakie strategie przystosowania stosują i jak wpływa na to sposoby budowania przez marki meaningfulness.
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson to jeden z najbardziej charyzmatycznych i rozpoznawalnych raperów w Polsce, który od lat przyciąga uwagę swoim innowacyjnym stylem i dynamicznymi występami. Debiutując w 2015 roku mini albumem “NieKumam” szybko zdobył szerokie grono fanów. Dzięki swojemu niepowtarzalnemu podejściu do muzyki, wyrazistym tekstom oraz przełamywaniu gatunkowych...
Astara oraz reprezentowane przez nią w Polsce marki: Isuzu, Mitsubishi oraz Nissan jako pierwsze z branży motoryzacyjnej nawiązały współpracę z Polską Organizacją Reklamodawców (POR). Jest to strategiczny krok mający na celu wymianę doświadczeń i dobrych praktyk w zakresie nowoczesnego marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764