logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP na targach PSI: Relacja

  PR 16.01.2018, przeczytano 767 razy
ilustracjastrzałka

Polska Izba Artykułów Promocyjnych już po raz piąty wzięła udział w  największych międzynarodowych targach artykułów reklamowych PSI, które odbyły się w dniach 09-11 stycznia 2018 roku w Düsseldorfie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-na-targach-psi%3A-relacja,35128,artykul.html

- Stoisko PIAP mieściło się w International Area. W tym jednym miejscu zostali skupieni wszyscy przedstawiciele organizacji branżowych z różnych krajów, co umożliwiło zacieśnienie współpracy i wzajemnej wymiany doświadczeń. Targi PSI 2018 stały się doskonałą okazją do promowania firm Członkowskich PIAP za granicą, jak również umożliwiły ciekawe spotkania z producentami, dystrybutorami i agencjami reklamowymi. Podczas wydarzenia odbyła się premiera nowego Katalogu PIAP 2018, który z tej okazji powstał  w wersji polsko-angielskiej. W publikacji zostały zaprezentowane wszystkie firmy członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Niezmiernie cieszy nas fakt, iż Katalog PIAP staje się coraz bardziej rozpoznawalną i budzącą zainteresowanie publikacją - mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.


PSI Düsseldorf to największe międzynarodowe targi produktów reklamowych i platforma zrzeszająca producentów i dystrybutorów z branży. Tylko tutaj specjaliści mają pełen obraz najnowszych trendów i nowości w sektorze produktów reklamowych. Targi PSI 2018 w Düsseldorfie odbyły się w dniach 09 -11 stycznia 2018.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764