logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP odmraża upominki reklamowe

  PR 22.02.2021, przeczytano 124 razy

Polska Izba Artykułów promocyjnych ogłosiła powrót do RZECZYwistości, rozpoczynając ogólnopolską kampanię NA RZECZ upominków reklamowych. PIAP chce odmrozić budżety reklamowe po okresie pandemicznej stagnacji i pokazać upominki jako kreatywne narzędzia do budowania relacji i wizerunku firm oraz marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-odmraza-upominki-reklamowe,390307,artykul.html

Kampania skierowana jest do menedżerów i specjalistów w agencjach reklamowych, marketingowych i agencjach PR, agencjach interaktywnych, domach mediowych oraz do osób zajmujących się szeroko rozumianym wsparciem sprzedaży. Przekaz kierowany jest również bezpośrednio do działów marketingu, promocji czy zakupów w przedsiębiorstwach oraz instytucjach. Ważną grupą odbiorców kampanii są liderzy opinii, zwłaszcza dziennikarze mediów branżowych.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych chce przypomnieć odbiorcom, że upominek reklamowy to rzecz, która doskonale sprawdza się zarówno w marketingu B2B, jak i marketingu konsumenckim – w kampaniach reklamowych, konkursach, programach lojalnościowych i promocjach. Pomaga w budowaniu relacji biznesowych, kształtowaniu wizerunku firmy, świadomości marki, lojalności klientów i wsparciu sprzedaży. Upominek reklamowy to wyjątkowo skuteczna forma marketingu,
a do tego powszechnie lubiana.

- W ramach naszej kampanii zrealizowaliśmy już akcję społecznościową #SuperRzecz, a teraz realizujemy kolejny jej etap, czyli kampanię „Odmrażamy upominki reklamowe.” Naszymi działaniami chcemy pokazać jak z pozoru niewielkie RZECZY i drobne gesty odgrywają wielką rolę w marketingu. Wysłaliśmy do odbiorców direct mailing: tajemniczą przesyłkę, nieprzypadkowo wybraną i w sposób dający do myślenia nawiązującą do idei całej kampanii. Jednocześnie prowadzimy działania w social mediach i zachęcamy do wykorzystywania upominków reklamowych poprzez wirtualny hub naszej kampanii – landing page www.SuperRzecz.pl – mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny PIAP.

Warto dodać, że obecnie, gdy cały biznes przechodzi transformację cyfrową i marketing przenosi się do Internetu, tylko upominki reklamowe nie posiadają wirtualnego substytutu. Tylko one mogą RZECZYwiście być najbliżej klientów i codziennie pracować NA RZECZ firm i marek.

PIAP w swojej kampanii bawi się słowem RZECZ, które określa cały wachlarz przedmiotów reklamowych, łączy słowo w różne kombinacje zwrotów i frazeologizmów. RZECZ staje się osią haseł reklamowych, które same w sobie pokazują różnorodność zestawień i kreatywny potencjał upominków.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764