logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP pisze do Waszczykowskiego w sprawie „audytu” w MSZ

  PR 16.05.2016, przeczytano 1688 razy
ilustracjastrzałka

11 maja br. Minister Spraw Zagranicznych, Witold Waszczykowski, podczas swojego wystąpienia w Sejmie mówił o błędach wcześniejszej polityki promocyjnej Polski, przytaczając między innymi zakupione przez poprzedników upominki reklamowe. PIAP wystosował do Ministerstwa pismo, w którym zwraca uwagę na krytyczne wobec artykułów promocyjnych słowa Ministra Spraw Zagranicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-pisze-do-waszczykowskiego-w-sprawie-_audytu_-w-msz,28557,artykul.html

W swoim wystąpieniu Minister Waszczykowski podsumowywał działania poprzedniej partii rządzącej, krytykując między innymi ich inwestycje w upominki promocyjne. Przytacza przykład bączka, który miał być jednym z narzędzi promocji polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Krytykuje także ekologiczne ołówki z logotypem polskiej prezydencji przedstawiającym kolorowe, skierowane w górę strzałki.

W odpowiedzi na słowa Ministra, Polska Izba Artykułów Promocyjnych przesłała do Ministerstwa pismo, w którym zwróciła uwagę na efektywność upominków reklamowych w budowaniu pozytywnego wizerunku firm i marek. Świadczą o tym m.in. wyniki badania ich skuteczności, przeprowadzone przez Izbę w ubiegłym roku. PIAP swoją interwencją chce zwrócić uwagę na negatywny dla całej branży wydźwięk wystąpienia, który może mieć wpływ na popyt na produkty promocyjne.

Izba w swoim piśmie zaakcentowała także fakt, że na kwestionowaną przez Ministra jakość gadżetów, często ma wpływ kryterium ceny podczas przetargów oraz krótkie terminy realizacji zamówień. PIAP zaprasza Ministerstwo do zapoznania się z profesjonalną ofertą wysokiej jakości produktów, firm członkowskich zrzeszonych w Izbie.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764