logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP pisze do Waszczykowskiego w sprawie „audytu” w MSZ

  PR 16.05.2016, przeczytano 1691 razy
ilustracjastrzałka

11 maja br. Minister Spraw Zagranicznych, Witold Waszczykowski, podczas swojego wystąpienia w Sejmie mówił o błędach wcześniejszej polityki promocyjnej Polski, przytaczając między innymi zakupione przez poprzedników upominki reklamowe. PIAP wystosował do Ministerstwa pismo, w którym zwraca uwagę na krytyczne wobec artykułów promocyjnych słowa Ministra Spraw Zagranicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-pisze-do-waszczykowskiego-w-sprawie-_audytu_-w-msz,28557,artykul.html

W swoim wystąpieniu Minister Waszczykowski podsumowywał działania poprzedniej partii rządzącej, krytykując między innymi ich inwestycje w upominki promocyjne. Przytacza przykład bączka, który miał być jednym z narzędzi promocji polskiej prezydencji w Unii Europejskiej. Krytykuje także ekologiczne ołówki z logotypem polskiej prezydencji przedstawiającym kolorowe, skierowane w górę strzałki.

W odpowiedzi na słowa Ministra, Polska Izba Artykułów Promocyjnych przesłała do Ministerstwa pismo, w którym zwróciła uwagę na efektywność upominków reklamowych w budowaniu pozytywnego wizerunku firm i marek. Świadczą o tym m.in. wyniki badania ich skuteczności, przeprowadzone przez Izbę w ubiegłym roku. PIAP swoją interwencją chce zwrócić uwagę na negatywny dla całej branży wydźwięk wystąpienia, który może mieć wpływ na popyt na produkty promocyjne.

Izba w swoim piśmie zaakcentowała także fakt, że na kwestionowaną przez Ministra jakość gadżetów, często ma wpływ kryterium ceny podczas przetargów oraz krótkie terminy realizacji zamówień. PIAP zaprasza Ministerstwo do zapoznania się z profesjonalną ofertą wysokiej jakości produktów, firm członkowskich zrzeszonych w Izbie.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764