logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP planuje nowe przedsięwzięcia

  PR 22.10.2018, przeczytano 760 razy
ilustracjastrzałka
Zarząd PIAP

Nowy Zarząd PIAP spotkał się 11 października br. w Łodzi, żeby omówić plany na swoją kadencję, a więc najbliższe dwa lata. Wśród wytyczonych celów najważniejsze będą wzmożone działania lobbingowe w celu podniesienia limitów kwotowych na upominki reklamowe oraz realizacja filmu promocyjnego. Oczywiście lista zadań i działań Izby jest długa, co zwiastuje bardzo aktywną i pracowitą kadencję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-planuje-nowe-przedsiewziecia,379820,artykul.html

Na spotkaniu pojawił się nowy Zarząd, w składzie: Edyta Lisowska - Prezes PIAP, Anna Roszczak - Wiceprezes PIAP, Jacek Kozłowski - Wiceprezes PIAP, Członkowie Zarządu: Magdalena Humeńczuk, Beata Dobrowolska, Wojciech Wąsowski, Zbigniew Grzeszczuk oraz Katarzyna Wojniak - Dyrektor Biura Zarządu. Spotkanie było okazją do omówienia planów oraz kreatywnej, owocnej burzy mózgów.

PIAP wznawia działania lobbingowe

Izba od lat aktywnie słucha swoich członków, zbierając informację na temat uciążliwych przepisów prawa i blokad, które ograniczają lub uniemożliwiają im działalność. W swojej historii nie raz stawała w obronie firm członkowskich lobbując w ich imieniu. Szczególnie ważny dla branży jest temat podniesienia limitów kwotowych na nieodpłatne przekazanie prezentów osobom trzecim. Swoje wsparcie zapowiedziała Krajowa Izba Gospodarcza, dzięki pośrednictwu Pana Zbigniewa Grzeszczuka. Żeby po raz podjąć walkę o zmiany w przepisach, zostanie przygotowana petycja, pod którą będą zbierane podpisy podczas spotkań w KIG oraz targów branżowych, a także wśród członków Izby. Działania lobbingowe będą realizowane także w innych, oprócz KIG, instytucjach zarówno rządowych jak i pozarządowych. Zapewni to efekt synergii zarówno w działaniach lobbingowych, jak również wzajemnej promocji, wymiany logotypów czy udziału w wydarzeniach. Taka komasacja działań pozwoli po raz kolejny nagłośnić sprawę podniesienia limitów kwotowych na nieodpłatne przekazanie prezentów i dotrzeć do osób mając wpływ na jej rozwiązanie.

PIAP w oku kamery

Jednym z zadań Izby jest przygotowanie scenariusza filmu edukacyjno-promocyjnego, który będzie promował siłę upominku reklamowego podczas imprez targowych i nie tylko. Idea filmu zawiera także element edukacyjny, np. uświadamiający dlaczego warto zamawiać upominki reklamowe z wyprzedzeniem. Filmem będą mogły się również posługiwać agencje reklamowe w swojej działalności, w celu promowania skuteczności upominku reklamowego wśród klientów końcowych. Materiał filmowy będzie wykorzystywany także podczas targów oraz w social media. Premiera planowana jest już podczas najbliższych targów RemaDays w Warszawie.

Kontynuacja sprawdzonej strategii

PIAP widzi dużą potrzebę realizowania badań marketingowych, które pomagają firmom w podejmowaniu decyzji biznesowych. Ostatnie badania były realizowane przez Ipsos. Izba zapowiada kontynuację badań, rozważając ich formułę, żeby były jak najbardziej przydatne dla firm. Członkowie Zarządu ustalili także, że katalog PIAP 2019 będzie miał formę dwujęzyczną, będzie dystrybuowany w kraju i za granicą. Znajdzie się w nim szersza informacja na temat Izby a także przeprowadzonych badań. Kontynuowana będzie również tradycja Wieczoru Branżowego, spotkań regionalnych oraz wydawanie Gazety PIAP. Zarząd zamierza zintensyfikować działania marketingowe promujące upominek reklamowy i Członków PIAP poza naszą branżę, jednym z pomysłów jest realizacja spotu radiowego do klientów końcowych. Członkowie Zarządu rozmawiali także o powiększaniu pakietu korzyści dla Członków PIAP oraz pozyskiwaniu nowych firm Członkowskich.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Jeśli limity kwotowe na upominki, promocje zostaną podniesione, to warto rozejrzeć się np. na Rema Days jak i na co wykorzystać te środki.

avatar użytkownika
,

Dzielisz skórę na niedźwiedziu. "Podwyższenie limitów dla prezentów o małej wartości będzie możliwe, gdy wystąpią odpowiednie uwarunkowania." - takie jest stanowisko Ministerstwa Finansów.  

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764