logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP po raz drugi na targach PSI Düsseldorf 2015

  PR 15.01.2015, przeczytano 2077 razy
ilustracjastrzałka

Polska Izba Artykułów Promocyjnych po raz drugi wzięła udział w  największych międzynarodowych targach artykułów reklamowych PSI, które odbyły się w dniach 7-9 stycznia 2015 roku w Düsseldorfie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-po-raz-drugi-na-targach-psi-d%C3%BCsseldorf-2015,23655,artykul.html

- Bardzo cieszy nas ponowny udział PIAP w największym wydarzeniu branżowym w Europie. Targi dały możliwość promowania firm Członkowskich PIAP na arenie międzynarodowej jak również możliwość nawiązania wielu ciekawych kontaktów z organizacjami z innych krajów – mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Targi były doskonałą okazją do spotkań z producentami,dystrybutorami, agencjami reklamowymi i organizacjami branżowymi z całego świata. Podczas wydarzenia odbyła się premiera nowego Katalogu PIAP 2015, który z tej okazji powstał  w wersji polsko-angielskiej. W publikacji zostały zaprezentowane wszystkie firmy członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

PSI Düsseldorf to największe międzynarodowe targi produktów reklamowych i platforma zrzeszająca producentów i dystrybutorów z branży. Tylko tutaj specjaliści mają pełen obraz najnowszych trendów i nowości w sektorze produktów reklamowych. Targi PSI 2015 w Düsseldorfie odbyły się w dniach 07 -09 stycznia 2015.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl/galeria/50

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

GroupM podnosi prognozy wzrostu rynku reklamowego
W swoim tradycyjnym czerwcowym raporcie „This Year Next Year. 2024 Global Midyear Forecast” GroupM opublikował najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Prognoza globalna przewiduje wzrost w tym roku aż o 7,8 %, do 989,8 mld dol. To spora pozytywna korekta wobec przewidywań z grudnia 2023 r., kiedy to holding prognozował na 2024 r. wzrost o 5,3 %. Tak...
VML z kampanią nowego produktu Garnier
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch. Kampania wystartowała na początku czerwca. 
Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764