logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP po raz kolejny organizatorem Wieczoru Branżowego

  PR 03.01.2018, przeczytano 251 razy
ilustracjastrzałka
Wieczór Branżowy 2017 fot. PIAP

Już 8-go lutego 2018 roku w Warszawie w restauracji STIXX BAR&GRILL po raz piąty odbędzie się Wieczór Branżowy Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Spotkanie ma na celu integrację przedstawicieli firm członkowskich PIAP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-po-raz-kolejny-organizatorem-wieczoru-branzowego,34997,artykul.html

- Wieczór branżowy PIAP to już tradycja i zarazem świetna okazja do pogłębienia istniejących i nawiązania nowych relacji pomiędzy właścicielami firm członkowskich zrzeszonych w Polskiej Izbie Artykułów Promocyjnych. Uczestnicy wydarzenia mogą w miłej atmosferze porozmawiać o aktualnych wydarzeniach branżowych, wymienić swoje doświadczenia oraz wysłuchać opinii przedstawicieli innych firm członkowskich na temat sytuacji na rynku - mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Sponsorami - gospodarzami wydarzenia są firmy: 12M Alicja Wąsowska, ASGARD Sp. z o.o., Brandfathers Group Sp. z o.o.,Guapa Produkcja Sp. z o.o.,Inspirion Polska Sp.z o.o., RITF advnet Polska Sp.z o.o., Macma Polska Sp. z o.o., Mart Spółka z o.o. sp.k., Maxim Ceramics Sp. z o.o. Sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Modern Forms Marcin Bosek, SDX Group Sp. z o.o., Texet Poland Sp. z o.o. oraz Polska Izba Artykułów Promocyjnych.

Podczas wieczoru branżowego PIAP m.in. odbędzie się uroczyste otwarcie spotkania jak również wręczenie statuetek dla Jubilatów PIAP 2018 oraz dla firm uczestniczących w programie Gwiazdy PIAP. Po części oficjalnej przyjdzie czas na relaks i rozmowy kuluarowe i inne atrakcje, na które przedstawiciele PIAP w imieniu swoim oraz pozostałych sponsorów serdecznie zapraszają.

VIDEORELACJA WIECZÓR BRANŻOWY PIAP 2017


Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie „mrożone” Ikonos Frosted z certyfikatem niepalności
Folia z efektem mrożonego szkła to jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów „klasy premium” polskiego producenta. Użytkownicy z ponad 50 krajów oprócz jakości tej folii i atrakcyjnej ceny docenią także jej niepalność potwierdzoną certyfikatem.
Captain Jack wśród najbadziej widocznych marek na Facebooku
Grudzień dla Kompanii Piwowarskiej minął pod znakiem najbardziej kolorowego kapitana w mieście - Captain Jacka. Nowa marka znalazła się wśród najbadziej widocznych na Facebooku, odnotowując też największy wzrost interakcji, kształtujący się na poziomie… 532%.
Payback z nową kampanią „Uratuj Punkciaka”
PAYBACK wystartował z kampanią „Uratuj Punkciaka”, w ramach której zachęca uczestników Programu do tego, aby byli smart shopperami i wykorzystali do końca lutego br. wszystkie punkty zgromadzone ponad 3 lata temu. W przeciwnym razie stracą one swoją ważność. Punkty można przeznaczyć na zakupy w ponad 3 tysiącach sklepów partnerów Programu,...
Personalizacja biura po skandynawsku. Pixers Business i Pracownia 3XA dla Etteplan
Oryginalna aranżacja biura wyrażająca tożsamość firmy i podkreślająca jej dbałość o komfort pracownika to dziś jeden z ważnych elementów strategii employer branding. Niekiedy zapomina się jednak, że przestrzeń biurowa ma być przede wszystkim funkcjonalna i zapewniająca dobre warunki pracy. W Etteplan udało się połączyć nowoczesny design z użytecznością - wszystko w...
Trójwymiarowy Danonek - specjalna edycja magnesów z aplikacją Shazam
Każdy kolejny rok to nowe doświadczenia i wyzwania, szczególnie dla dzieci, które świata się dopiero uczą. Uwielbiany przez dzieciaki Danonek tym razem zaprasza do wspólnych morskich przygód przy wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764