logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP po raz kolejny organizatorem Wieczoru Branżowego

  PR 03.01.2018, przeczytano 697 razy
ilustracjastrzałka
Wieczór Branżowy 2017 fot. PIAP

Już 8-go lutego 2018 roku w Warszawie w restauracji STIXX BAR&GRILL po raz piąty odbędzie się Wieczór Branżowy Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Spotkanie ma na celu integrację przedstawicieli firm członkowskich PIAP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-po-raz-kolejny-organizatorem-wieczoru-branzowego,34997,artykul.html

- Wieczór branżowy PIAP to już tradycja i zarazem świetna okazja do pogłębienia istniejących i nawiązania nowych relacji pomiędzy właścicielami firm członkowskich zrzeszonych w Polskiej Izbie Artykułów Promocyjnych. Uczestnicy wydarzenia mogą w miłej atmosferze porozmawiać o aktualnych wydarzeniach branżowych, wymienić swoje doświadczenia oraz wysłuchać opinii przedstawicieli innych firm członkowskich na temat sytuacji na rynku - mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Sponsorami - gospodarzami wydarzenia są firmy: 12M Alicja Wąsowska, ASGARD Sp. z o.o., Brandfathers Group Sp. z o.o.,Guapa Produkcja Sp. z o.o.,Inspirion Polska Sp.z o.o., RITF advnet Polska Sp.z o.o., Macma Polska Sp. z o.o., Mart Spółka z o.o. sp.k., Maxim Ceramics Sp. z o.o. Sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Modern Forms Marcin Bosek, SDX Group Sp. z o.o., Texet Poland Sp. z o.o. oraz Polska Izba Artykułów Promocyjnych.

Podczas wieczoru branżowego PIAP m.in. odbędzie się uroczyste otwarcie spotkania jak również wręczenie statuetek dla Jubilatów PIAP 2018 oraz dla firm uczestniczących w programie Gwiazdy PIAP. Po części oficjalnej przyjdzie czas na relaks i rozmowy kuluarowe i inne atrakcje, na które przedstawiciele PIAP w imieniu swoim oraz pozostałych sponsorów serdecznie zapraszają.

VIDEORELACJA WIECZÓR BRANŻOWY PIAP 2017


Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764