logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP po raz kolejny organizatorem Wieczoru Branżowego

  PR 04.01.2019, przeczytano 478 razy

W walentynkowy wieczór 14-go lutego 2019 roku branża artykułów promocyjnych skupiona wokół PIAP po raz szósty spotka się na corocznej integracji. Wieczór Branżowy odbędzie się w Warszawie w lokalu Mysia 3.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-po-raz-kolejny-organizatorem-wieczoru-branzowego,380682,artykul.html

- Wieczór Branżowy to świetna okazja to lepszego poznania przedstawicieli środowiska reklamowego, wymiany opinii i potrzeb, nawiązania nowych kontaktów biznesowych i snucia planów na przyszłość. Widzimy dużą potrzebę bezpośrednich relacji wśród członków PIAP. Takie spotkania zawsze owocują ciekawymi pomysłami dla rozwoju całej naszej branży i impulsami dla działań Izby - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Sponsorami - gospodarzami wydarzenia są firmy: ASGARD Sp. z o.o.,AXPOL Trading Sp.z o.o.,Sp.k, Brandfathers Group Sp. z o.o.,Inspirion Polska Sp.z o.o., Macma Polska Sp. z o.o., Mart Spółka z o.o. sp.k.,Maxim Ceramics Sp. z o.o. Sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Modern Forms Sp.z o.o., Ritf advnet Polska Sp.z o.o., Texet Poland Sp. z o.o., Trober Polska oraz Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która jest zarazem głównym gospodarzem wydarzenia.

W planie wydarzenia jest oczywiście uroczysta inauguracja oraz wręczenie statuetek dla Jubilatów PIAP w roku 2019. Po części oficjalnej przyjdzie czas na relaks i rozmowy kuluarowe oraz inne atrakcje, na które przedstawiciele PIAP w imieniu swoim oraz pozostałych sponsorów serdecznie zapraszają.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764