logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP podsumowuje nową odsłonę Remadays 2016

  PR 25.02.2016, przeczytano 1751 razy
ilustracjastrzałka

Nowa lokalizacja XII-stej edycji targów RemaDays 2016 w żaden sposób nie przeszkodziła, a wręcz przeciwnie, stała się idealną okazją do spotkań ze wszystkimi obecnymi Członkami PIAP, partnerami oraz osobami zainteresowanymi działalnością Izby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-podsumowuje-nowa-odslone-remadays-2016,27628,artykul.html

Podczas wydarzenia aktywnie promowana była 9-ta edycja najnowszego Katalogu PIAP 2016, w którym zaprezentowane zostały wszystkie firmy członkowskie PIAP. Publikacja cieszyła wielkim zainteresowaniem wśród zwiedzających. Dzięki niej, każdy w łatwy sposób może dotrzeć do najlepszych specjalistów z branży, oferujących upominki reklamowe na najwyższym poziomie.

- Nowe miejsce i piękne, przestronne stoisko PIAP podczas RemaDays 2016 umożliwiło nam nawiązanie nowych kontaktów i przeprowadzenie wielu ciekawych rozmów z potencjalnymi firmami, zainteresowanymi członkostwem w Izbie, jak również z naszymi Członkami i obecnymi partnerami, z którymi współpracujemy w zakresie patronatów czy też wydarzeń branżowych. Bardzo dziękujemy za tak liczne odwiedziny, cieszymy się, że nasza organizacja z roku na rok rośnie w siłę i staje się coraz bardziej doceniana i zauważana na rynku - to dla nas najlepsza nagroda - stwierdziła Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Na potrzeby promocji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podczas targów RemaDays 2016 firmy Członkowskie PIAP: Asgard, Artystik Poland Group, AWIH, Axpol Trading, BIC Graphic Europe S.A. oddział Polska, Expen, Guapa, Gift Star, Inspirion Polska, KUNSZT, Lunarcorp, Maxim, NOTEDECO, Raster, Rosnowski Gift, Senator GmbH&Co.KGaA, Trober Polska, Twincaps.pl przekazały upominki reklamowe, które stały się niezbędnym narzędziem promocji Izby podczas wydarzenia RemaDays 2016.

Drugiego dnia targów RemaDays 2016 Polska Izba Artykułów Promocyjnych tradycyjnie już bo po raz szósty była organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP. Stał się on doskonałą okazją do spotkań i rozmów biznesowych pomiędzy dostawcami PIAP a agencjami reklamowymi zrzeszonymi w Izbie. Frekwencja uczestników wydarzenia przerosła oczekiwania organizatorów, a spotkanie umożliwiło integrację firm Członkowskich. Wieczór Branżowy PIAP odbył się dnia 17 lutego 2016 w Restauracji Warszawski Dzień Wine Room. Gospodarzami imprezy były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych,12M Alicja Wąsowska, Axpol Trading, Inspirion Polska, CiTRON EUROPEAN USB WAREHOUSE, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Macma Polska, Mount Blanc, Texet Poland, RITF advnet Polska oraz Brandfathers Group. Obszerniejsza relacja z Wieczoru Branżowego PIAP już niebawem.

Podczas  Wieczoru Wystawców pierwszego dnia targów RemaDays 2016 firmy Członkowskie PIAP otrzymały prestiżowe nagrody w konkursie Korony Reklamy 2016.

W kategorii Producent upominków reklamowych:

  • I miejsce: Jaguar Tomasz Chwiłowicz
  • II miejsce: Maxim Zbigniew Kaczor

Wyróżnienia:

  • CiTRON


W kategorii Importer upominków reklamowych:

  • I miejsce: AXPOL Trading Sp. z o.o. Sp. k.
  • II miejsce: Macma Polska Sp. z o.o.
  • III miejsce: ASGARD Sp. z o.o.

Wyróżnienia:

  • Texet Poland Sp. z o.o.
  • EASY GIFTS SP.K. MIRKÓW
  • Midoceanbrands


Podczas RemaDays 2016 wyłoniono także Laureatów w kategorii CATALOUGE OF THE YEAR REMADAYS WARSAW 2016. Członkowie PIAP zostali również nagrodzeni w tej kategorii.

  • ZŁOTY MEDAL otrzymały firmy: Inspirion Polska Sp.z o.o. oraz Jaguar Tomasz Chwiłowicz
  • SREBNY MEDAL otrzymała firma: AXPOL TRADING SP. Z O.O.
  • BRĄZOWY MEDAL  otrzymały firmy: ASGARD SP. Z O.O., MACMA POLSKA SP. Z O.O., EASY GIFTS SP. K., TEXET POLAND SP. Z O.O.


Członkowie PIAP zostali ponadto laureatami w konkursie „GIFTS OF THE YEAR" 2016, w którym nagrody przyznali sami zwiedzający:

W kategorii  TOP FUN:

  • II miejsce - Etui na wizytówki - JAGUAR TOMASZ CHWIŁOWICZ
  • III miejsce - Okulary wirtualnej rzeczywistości - AXPOL TRADING SP. Z O.O.

W kategorii TOP IDEA:

  • I miejsce - Power bank solarny - EASY GIFTS SP. K
  • III miejsce- Smartwatch - MACMA POLSKA SP. Z O.O.

W kategorii TOP DESIGN:

  • III miejsce- Kubek termiczny - INSPIRION POLSKA SP.Z O.O.
  • Wyróżnienie - Zajączek otwieracz z magnesem 3D - ROSNOWSKI GIFT SP. Z O.O.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764