logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP prelegentem 9-tego Forum Marketingu Zintegrowanego

  PR 06.10.2017, przeczytano 746 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizacja branżowa zrzeszająca ponad 170 firm z branży upominków reklamowych po raz pierwszy weźmie udział jako prelegent w 9-tym Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. PIAP podczas wydarzenia zaprezentuje wystąpienie "To nie tylko gadżet, Jak skutecznie wykorzystać moc upominków reklamowych i skutecznie budować relacje".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-prelegentem-9-tego-forum-marketingu-zintegrowanego,34008,artykul.html

- Forum Marketingu Zintegrowanego to ważne wydarzenie w kalendarzu wielu marketerów. Dla PIAP to także wyjątkowa konferencja, ponieważ po raz pierwszy PIAP wygłosi prelekcję na temat upominków. Nie ukrywam, że jest to dla mnie trudna i odpowiedzialna rola. W większości  publikacji bardzo często mówi się o roli mediów, public relations czy portali społecznościowych w marketingu, ale niezwykle rzadko poruszane jest znaczenie upominków. Chciałabym swoim wystąpieniem przypomnieć i pokazać uczestnikom, jest skutecznym narzędziem w budowaniu relacji są upominki. Opowiem o mechanizmach jakie wykorzystują upominki reklamowe i co zrobić aby zmaksymalizować ten efekt. W upominkach drzemie ogromna moc, a ja będę starała się to jak najlepiej pokazać - mówi Anna Roszczak, Członek Zarządu PIAP, prelegent FMZ.

Forum Marketingu Zintegrowanego to dwudniowa konferencja dedykowana dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. Pierwszy dzień to prezentacja najlepszych case studies marketingu 360, realizowanych w ostatnich miesiącach. To 12 wyjątkowych kampanii B2C i B2B, które zdobywały nagrody w branżowych konkursach, wykorzystywały innowacyjne rozwiązania i skutecznie działały. Uczestnicy tegorocznej edycji Forum będą mieli okazję poznać tajemnice sukcesu kampanii takich marek jak: IKEA, ING Bank Śląski, Mazda, Hochland, ROCKWOOL, Mastercard, Asus, NIVEA, nc + i wielu innych.

Hasłem tegorocznej edycji Forum jest „Marketerze, czy nadążasz?”. Tytuł ten odnosi się do coraz większej ilości danych, narzędzi i rozwiązań, będącymi obecnie do dyspozycji marketerów, którymi muszą umieć skutecznie się posługiwać. Forum ma być platformą wymiany wiedzy i doświadczeń, dzięki której działania prowadzone przez marketerów mogą być realizowane w sposób skuteczny i zintegrowany.

Bilety na Forum Marketingu Zintegrowanego: www.polskimarketing.pl
PIAP jest partnerem wydarzenia - Specjalnie dla Członków PIAP bilety w cenie 550 zł netto. Przy wypełnianiu formularza należy podać kod zniżkowy "PIAP".

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764