logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP świętuje 10-lecie podczas Wieczoru Branżowego

  PR 24.01.2017, przeczytano 539 razy
ilustracjastrzałka

Już 16-tego lutego br. w Warszawie w restauracji STIXX BAR&GRILL już po raz czwarty odbędzie się wieczór branżowy Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Będzie to szczególna okazja, ponieważ tego samego dnia Izba świętować będzie jubileusz 10-lecia działalności organizacji na rynku. Spotkanie ma na celu integrację przedstawicieli firm członkowskich PIAP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-swietuje-10-lecie-podczas-wieczoru-branzowego,31199,artykul.html

- Przed nami urodziny PIAP - już 10 lat tworzymy zwartą grupę pasjonatów, firm, osób i instytucji „zdrowo” zakręconych na punkcie reklamy. Wszystko to, co rozpoczęli poprzednicy kontynuujemy z bardzo dobrym efektem. Realizujemy inicjatywy, które mają już swoją tradycję, takie jak chociażby: spotkania regionalne, kolejne edycje Gazety PIAP, pomoc prawna, wydanie katalogu, udział w targach, nasze wspólne spotkanie podczas Wieczoru Branżowego PIAP, na które serdecznie zapraszam. To będą niezapominane urodziny PIAP - mówi Edyta Lisowska, Prezes Zarządu PIAP.

- Tak się pięknie złożyło, że w dzień, w którym odbędzie się Wieczór Branżowy Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych dokładnie zbiega się w czasie z jubileuszem dziesięciolecia istnienia Izby na rynku. Perspektywa tych 10 lat pozwala nam podsumować rozwój PIAPu, którego odzwierciedleniem jest chociażby integracja firm z branży upominków reklamowych. Spotkanie z roku na rok pokazuje, że Izbę tworzą prężne i profesjonalne firmy, dzięki którym możemy wspólnie piąć się do góry - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Podczas wieczoru branżowego PIAP m.in. odbędzie się uroczyste otwarcie Jubileuszu 10-lecia Izby, jak również wręczenie statuetek dla Jubilatów PIAP 2017 oraz dla firm uczestniczących w programie Gwiazdy PIAP. Po części oficjalnej przyjdzie czas na relaks i rozmowy kuluarowe i inne atrakcje, na które przedstawiciele PIAP w imieniu swoim oraz pozostałych sponsorów serdecznie zapraszają.


Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

Dodatkowe informacje:

Sponsorami - gospodarzami wydarzenia są firmy: 12M Alicja Wąsowska, Agencja Reklamowa Brandgraf, ASGARD Sp. z o.o., AWIH Zbigniew Zieliński, Brandfathers Group Sp. z o.o.,CAPIRA Sp. z o.o.,Sp.K., CiTRON GROUP, Guapa Produkcja Sp. z o.o., Macma Polska Sp. z o.o., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Maxim Ceramics Sp. z o.o., Sp .K, Mount Blanc Sp. z o.o., SDX Towels Sp. z o.o., Texet Poland Sp. z o.o. oraz Polska Izba Artykułów Promocyjnych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764