logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP wita nowych Członków

  PR 07.12.2021, przeczytano 591 razy

Firma Barański, Upominki.pl oraz WOWpuzzle to nowe firmy członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które zdecydowały się przystąpić do organizacji branżowej w IV kwartale 2021 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-wita-nowych-czlonkow,394052,artykul.html

- Przystąpiliśmy do PIAP aby móc czynnie brać udział w rozwoju rynku artykułów promocyjnych w Polsce. PIAP jest dla nas świetnym suportem w promocji naszego przedsiębiorstwa w kraju i zagranicą - mówi Paweł Barański Właściciel Barański Tekstylia Reklamowe.

- Polska Izba Artykułów Promocyjnych to okno na świat. To dzięki niej możemy rozwijać swój biznes, poszerzać kontakty, wymieniać się doświadczeniami. To zaszczyt być w tak zacnym gronie – mówi Ewa Bieńkowska, Właściciel Salt&Pepper-WOWpuzzle.

Firma Barański korzysta z długoletniego doświadczenia na rynku tekstyliów domowych i reklamowych. Tekstylia reklamowe sprawdzają się idealne jako gadżet reklamowy i domowy. Korzystając z surowców najwyższej próby firma Barański oferuje tekstylia reklamowe o niepowtarzalnej jakości i wyglądzie, na każdą porę roku. W sezonie zimowym proponuje cieszące się największą popularnością ciepłe koce drukowane podszyte materiałem Sherpa, ręczniki bawełniane tkane i z mikrofibry oraz skarpetki dziane.

UPOMINKI.PL jest producentem różnorakich upominków. Z pasją tworzy i dystrybuuje trwałe i niezawodne produkty. W ofercie firmy znajduje się klika tysięcy zaprojektowanych indywidualnie upominków. Zgrany i ambitny Zespół upominki.pl dba o wysoką jakość produktów oraz zadowolenie Klientów. Historia firmy rozpoczęła się już w 2011 roku. Od roku 2016 firma produkuje upominki i prezenty pod marką upominki.pl. Oferta produktów kierowana jest przez rożne kanały dystrybucji: sklep internetowy z upominkami upominki.pl, kwiaciarnie, sieć franczyzową (w trakcie rozwoju), punkty sprzedaży oraz dropshipping. Wysyłka upominków odbywa się na terenie całego kraju i Europy.

WOWpuzzle to gadżet marzeń: zaskakujący, idealnie dopasowany do potrzeb, robiący dobry PR i jeszcze lepsze wrażenie.

Oryginalne drewniane puzzle, o unikalnych kształtach, są projektowane, dopasowywane  i produkowane z dbałością o najmniejsze szczegóły.

W projekcie może znaleźć się nawet kilkadziesiąt spersonalizowanych elementów, za pomocą których pokazane zostaną produkty i usługi Klientów. Puzzle w kreatywny sposób odzwierciedlą charakter prowadzonej przez Klientów firmy działalności.

- Nawet jeśli to trudne do wyobrażenia, nic nie szkodzi - zaprezentujemy swoją wizję i wspólnie stworzymy coś niesamowitego!

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764