logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP zaprasza do Gdyni i Katowic

  PR 19.07.2017, przeczytano 620 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z początkiem września br. w Katowicach i Gdyni odbędą się kolejne już Spotkania Regionalne Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Ich uczestnicy będą mogli się poznać, wymienić doświadczeniami, a także wziąć udział w atrakcyjnym szkoleniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-zaprasza-do-gdyni-i-katowic,33161,artykul.html

- Na najbliższych spotkaniach uczestnicy będą mogli zasięgnąć profesjonalnej opinii ekspertów. Na każdym z nich będziemy gościć Mateusza Mrozowskiego i Macieja Czerniawskiego z Fundacji Nowoczesny Przedsiębiorca — zapowiada Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Głównymi celami fundacji są wspieranie przedsiębiorczości i propagowanie nowoczesnego stylu zarządzania. Fundacja wspiera też, działania mające na celu popularyzację rozwoju osobistego i budowanie społeczności osób przedsiębiorczych. Działa m.in. w organizacjach społecznych, jak i szkołach.

Należący do niej Mateusz Mrozowski to multimedalista w siatkówkę plażową Akademickich Mistrzostw Polski i dwukrotny reprezentant kraju na mistrzostwach Europy. Mrozowski jest także właścicielem trzech niezależnych biznesów w branży IT, edukacyjnej i sprzedaży bezpośredniej. Ponadto jako doradca finansowy współpracuje z takimi brandami jak T-mobile, Mercedes, Calzedonia, Bosch, PKP, Ikea, Samsung czy Energa. Mrozowski jest także autorem bestsellera „Sprzedaż jest sexy albo nie ma jej wcale”. Publikuje również w miesięczniku Forbes, a w magazynach As sprzedaży, Franczyza&Biznes, Prime i Business Infuancer jest szefem sprzedaży.

Swoją obecnością spotkania uświetni także Maciej Czerniawski, właściciel i dyrektor, Prosper Advertising & Publishing w Gorzowie Wielkopolskim. Firma działa w branży reklamowej i IT. W 2016 r., w związku z potencjałem, jaki niesie za sobą platforma internetowa, została wyróżniona nagrodą Super Sukcesu Roku. Czerniawski jest także właścicielem 12 brandów działających w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Przedsiębiorca swój sukces w największej mierze oparł na sprzedaży produktów i usług drogą on-line. Warto dodać, że trzy spośród 12 firm, które stworzył, na czele z fototapeta24.pl czy mojdekorator.pl., są niekwestionowanymi liderami w swojej branży.

Obydwaj przedsiębiorcy wystąpią podczas wrześniowych spotkań. Ich tematem przewodnim będzie „Strategia (do)stosowania - Sprzedaż Oparta na Edukacji - Narzędzia Biznesowe i Wiedza ekspercka”.

Przemowy ekspertów zawierać będą wszystkie niezbędne strategie i narzędzia, które służą jak najlepszemu wykorzystaniu potencjału produktowego firm. Przedstawione zostaną także narzędzia biznesowe, które używane są obecnie przez największe krajowe i światowe marki. Każdy z uczestników dostanie też w prezencie możliwość przetestowania nowatorskiego systemu opartego na czterech rewolucjach sprzedaży. System będzie można bezpłatnie testować przez 30 dni.

Na spotkania zaproszeni są zarówno Członkowie PIAP, dostawcy artykułów reklamowych, agencje reklamowe, jak i firmy branżowe, nie będące Członkami stowarzyszenia.

  • Pierwsze spotkanie odbędzie się  4 września 2017 roku o godz. 11.00 w Focus Hotels Katowice Chorzów ul. Armii Krajowej 15, 41-506 Chorzów
  • Spotkanie w Gdyni zaplanowano na 7 września 2017 roku, również o godz. 11.00 w siedzibie firmy Rosnowski Gift przy ul. Chwarznieńska 142 D, 81-602 Gdynia


Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764