logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP zaprasza na interaktywny speech Mateusza Mrozowskiego

  PR 07.04.2016, przeczytano 2301 razy

Coroczne Walne Zebrania Członków PIAP 2016 zaplanowane jest na 19 maja w Warszawie. Po raz kolejny Izba zaplanowała dla uczestników niezwykłe szkolenie. Tym razem będzie to interaktywny speech Mateusza Mrozowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-zaprasza-na-interaktywny-speech-mateusza-mrozowskiego-,28085,artykul.html

Tytuł szkolenia brzmi: The Challenger Sale - sprzedaż prowokacyjna, o 4. rewolucji sprzedażowej. Będzie to interaktywny speech ujawniający​ psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji, zarówno biznesowych, jak  i osobistych w oparciu o systemem własnych przekonań, wartości i dążenia do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb przez klienta.

Szkolenie podzielone będzie na trzy części tematyczne. „Teaching” odpowie na pytanie na czym polega sprzedaż prowokacyjna i będzie miał na celu wypracowanie indywidualnych narzędzi startowych w kontakcie z klientem. „Tailoring” to analiza konkretnych profili klientów (metaprogramy), będzie wskazywał metody dostosowania przekazu zgodne z analizą psychologiczną klienta i przejęcia kontroli podczas rozmowy. Z kolei część „Take control” pokaże jak wpływać na przebieg rozmowy i decyzję kupującego bez manipulacji.

Organizator: Polska Izba Artykułów Promocyjnych
Termin: 19 maja 2016  godzina 14.30
Miejsce: Warszawa, Centrum Konferencyjne Zielna ul. Zielna 37,00-108 Warszawa, Sala Warszawa (V-piętro)

Mateusz Mrozowski to  były zawodowy sportowiec posiadający I klasę sportową. Mistrz Polski w siatkówkę plażową (AMP) dwukrotny reprezentant kraju na mistrzostwach Europy w siatkówkę plażową (UME), multi medalista AMP. Po okresie kariery sportowej został czołowym menagerem i przedsiębiorcą specjalizującym się w kwestii zarządzania procesami sprzedażowymi i treningiem mentalnym. Współpracował z Jakubem B. Bączkiem (trener mentalny mistrzów świata - siatkarzy). Dzięki zdobytej wiedzy odnośnie motywacji i integracji zespołowej Mateusz Mrozowski został zaproszony do poprowadzenia polskich sportowców (paraolimpijczyków) na Olimpiadzie w Rio (2016), gdzie jako trener mentalny przy Polskim Komitecie Paraolimpijskim, będzie wspierał sportowców przy realizacji celów sportowych. Współpracował także w  zakresie  zarządzania sprzedażą​ z takimi markami jak: Energa, Bosch, T-mobile, Calzedonia, SPS, Vantis Holding, PKP, ZUS.Mateusz Mrozowski jest także autorem dwóch książek o tematyce sprzedaży bezpośredniej jak i Treningu mentalnego "Sprzedaż jest sexy, albo nie ma jej wcale" i "Gra Mentalna". Publikuje jako ekspert dla takich magazynów jak: Forbes, Marketer+, Szef sprzedaży, As Sprzedaży, Law Quality Business czy franczyza&biznes.

Informacje dotyczące możliwości udziału w wydarzeniu:

  • Członkowie PIAP (tylko dla uczestnika Walnego Zebrania PIAP- 1 osoba z firmy) – BEZPŁATNIE
  • Dodatkowe osoby z firm Członkowskich PIAP – 50 PLN netto/osobę
  • Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń – szczegóły u organizatora.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764