logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PIAP zaprasza na Wieczór Branżowy

  PR 03.01.2020, przeczytano 509 razy

Coroczny Wieczór Branżowy organizowany przez PIAP odbędzie się w Warszawie 13 lutego, już po raz drugi w lokalu Mysia 3. Izba jak co roku przygotowuje dla firm członkowskich spotkanie pełne niespodzianek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piap-zaprasza-na-wieczor-branzowy,385222,artykul.html

- Wieczór Branżowy to już tradycja. Nasze spotkanie jest ważnym wydarzeniem w kalendarzu firm członkowskich, bo daje niepowtarzalną okazję do tego, żeby się lepiej poznać i porozmawiać o biznesie w nieformalnych okolicznościach. Niewiele jest podobnych okazji w ciągu roku, żeby się spotkać w tak dużym gronie. To możliwość porozmawiania o działaniach PIAP oraz wymiany pomysłów na realizację naszych wspólnych celów - mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

W planie Wieczoru Branżowego jest oczywiście uroczysta inauguracja oraz wręczenie statuetek dla Jubilatów PIAP w roku 2020. Po części oficjalnej przyjdzie czas na relaks i rozmowy kuluarowe oraz inne atrakcje, które przedstawiciele PIAP przygotowali dla gości. Jak co roku gwarantowana jest świetna zabawa w dobrym towarzystwie.

Sponsorami - gospodarzami wydarzenia są firmy: 12M Alicja Wąsowska, ASGARD Sp. z o.o., AXPOL Trading Sp.z o.o.,Sp.k, Brandfathers Group Sp. z o.o., Headwear PL Sp. z o.o. Sp.j., Macma Polska Sp. z o.o., Mart Spółka z o.o. sp.k., Mid Ocean Brands Polska Sp. z o.o., Modern Forms Sp.z o.o., Refloactive Niciak Group Sp z o.o.Sp.k., Texet Poland Sp. z o.o.,Trober Polska Patrick Chrabkowski oraz Polska Izba Artykułów Promocyjnych, która jest zarazem głównym gospodarzem wydarzenia.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764