logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piąta edycja przeglądu informacji z rynku od Rady Sektorowej

  PR 08.01.2021, przeczytano 492 razy

W ramach działań Rady Sektorowej ds. Komptencji Sektora Komunikacji Marketingowej przygotowaliśmy piątą już edycję przeglądu informacji istotnych z punktu widzenia sektora, opracowanego na bazie monitoringu mediów, raportów branżowych i innych publikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piata-edycja-przegladu-informacji-z-rynku-od-rady-sektorowej,389773,artykul.html

Edycję tę dedykujemy zmianom, jakie zaszły w szybszym tempie, niż się mogliśmy spodziewać, w związku z pandemią oraz trendom dotyczącym jej wpływu na nasze życie, rynek pracy i kondycję sektora w przyszłości.

Przekazujemy wyniki badań po kilku miesiącach tej trudnej sytuacji, które napawają Nas optymizmem w kilku obszarach: ocena szkoleń online, które teraz dominują jest bardzo wysoka. Pracownicy nie tylko chętnie w nich uczestniczą,ale także są skłonni dopłacić do merytorycznie ważnych dla nich tematów.

Zauważona w poprzednim monitoringu wirtualizacja usług, zaczęła rządzić się swoimi nowymi prawami i oczekiwaniami konsumentów. Zaczynają się krystalizować nowe trendy dotyczące wykorzystania w dalszym stopniu  nowych technologii, AI, ich wpływu na budowanie interdyscyplinarnych super-zespołów opartych na talentach i ukierunkowanych na wdrażanie nowych odpowiedzialnych misji organizacji.

Cieszą nas wyniki badań wskazujących na coraz większy odsetek kobiet w działach IT, które dzięki wsparciu rodziny wybierają te kierunki pracy awodowej samodzielnie.

  • Publikację można pobrać TUTAJ[PDF]

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764