logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piątek i Braksal zwycięzcami w Young Creatives

  PR 24.11.2016, przeczytano 649 razy
ilustracjastrzałka

Aleksander Piątek i Maciej Braksal z Focus Media Group zwyciężyli w konkursie Young Creatives. Pokonali 60 innych teamów w kategorii Integrated.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piatek-i-braksal-zwyciezcami-w-young-creatives,30626,artykul.html

W ramach organizowanego przez Klub Twórców Reklamy konkursu Piątek i Braksal opracowywali strategie komunikacji – najpierw ich zadaniem było stworzenie dla Fundacji Zobacz Jestem kampanii na rzecz zapobiegania obniżonego poczucia własnej wartości u młodzieży. Następnie, w etapie finałowym, przygotowali dla marki Lirene koncepcję kampanii zintegrowanej promującej linię produktów (fluidy dopasowujące się).

Nagrodą w konkursie Young Creatives jest wyjazd na festiwal Eurobest, odbywający się w tym roku między 30 listopada a 2 grudnia w Rzymie. Piątek i Braksal wezmą tam udział w Young Creatives Competition – międzynarodowym finale konkursu.

Aleksander Piątek jest grafikiem i ilustratorem, specjalizuje się w UX i layoutach. Potrafi też oderwać się od ekranu i chwycić za ołówek. Jest laureatem międzynarodowego konkursu Art Moves Festival 2016.

Maciej Braksal jest absolwentem UW i SGH, pracował w międzynarodowej korporacji po stronie marketingu, w domu mediowym jako planner/buyer oraz w kilku wiodących agencjach reklamowych przy projektach ATL, BTL i digitalowych (m.in. Legend Group, Ogilvy, Change, VML). Współtworzył też globalne digitalowe kampanie dla Tic Tac, był odpowiedzialny za obsługę Lay’s w digitalu na Polskę, co stało się benchmarkiem dla komunikacji globalnej tej marki. Obecnie specjalizuje się w alkoholach luksusowych, wyrobach tytoniowych oraz rynku piwnym.

W skład holdingu Focus Media Group wchodzą agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja eventowa Imagine Nation oraz agencja interaktywna Comfitura.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do 19 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2020. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Agencje PR.
Finaliści i wyróżnieni w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021
World Photography Organisation ogłosiło nazwiska finalistów i zdobywców wyróżnień w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021. W 14. edycji nagradzane są cykle zdjęć wyróżniających się doskonałością techniczną i świeżym spojrzeniem na problematykę współczesności.
Ruszyły zgłoszenia do Mixx Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2021
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards. Oferta Early Birds obowiązuje do 12 marca, całkowity termin zgłoszeń upływa zaś 16 kwietnia.
Deszcz nagród za kampanię „Starred Holidays” Fiata Professional
1 lutego br. miało miejsce wręczenie nagród „L'Italia che comunical’Italia", konkursu organizowanego przez UNA nagradzającego kreatywność, strategię i wyniki kampanii włoskich. W centrum uwagi znalazły się nagrody przyznane agencji Fore Comunicazione za kampanię kampera Ducato Fiata Professional zatytułowaną „Starred Holidays", brąz w...
Tiktok for Business startuje z „Make TikToks Contest”
TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej m. in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Wystarczy kreatywne podejście i niestandardowy pomysł na TikToka! Konkurs już ruszył a zgłoszenia można przesyłać do 10 marca.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764