logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piątek i Braksal zwycięzcami w Young Creatives

  PR 24.11.2016, przeczytano 841 razy
ilustracjastrzałka

Aleksander Piątek i Maciej Braksal z Focus Media Group zwyciężyli w konkursie Young Creatives. Pokonali 60 innych teamów w kategorii Integrated.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piatek-i-braksal-zwyciezcami-w-young-creatives,30626,artykul.html

W ramach organizowanego przez Klub Twórców Reklamy konkursu Piątek i Braksal opracowywali strategie komunikacji – najpierw ich zadaniem było stworzenie dla Fundacji Zobacz Jestem kampanii na rzecz zapobiegania obniżonego poczucia własnej wartości u młodzieży. Następnie, w etapie finałowym, przygotowali dla marki Lirene koncepcję kampanii zintegrowanej promującej linię produktów (fluidy dopasowujące się).

Nagrodą w konkursie Young Creatives jest wyjazd na festiwal Eurobest, odbywający się w tym roku między 30 listopada a 2 grudnia w Rzymie. Piątek i Braksal wezmą tam udział w Young Creatives Competition – międzynarodowym finale konkursu.

Aleksander Piątek jest grafikiem i ilustratorem, specjalizuje się w UX i layoutach. Potrafi też oderwać się od ekranu i chwycić za ołówek. Jest laureatem międzynarodowego konkursu Art Moves Festival 2016.

Maciej Braksal jest absolwentem UW i SGH, pracował w międzynarodowej korporacji po stronie marketingu, w domu mediowym jako planner/buyer oraz w kilku wiodących agencjach reklamowych przy projektach ATL, BTL i digitalowych (m.in. Legend Group, Ogilvy, Change, VML). Współtworzył też globalne digitalowe kampanie dla Tic Tac, był odpowiedzialny za obsługę Lay’s w digitalu na Polskę, co stało się benchmarkiem dla komunikacji globalnej tej marki. Obecnie specjalizuje się w alkoholach luksusowych, wyrobach tytoniowych oraz rynku piwnym.

W skład holdingu Focus Media Group wchodzą agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja eventowa Imagine Nation oraz agencja interaktywna Comfitura.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764