logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piątek i Smykla Creative Team Headami w Focus Media Group

  PR 26.02.2019, przeczytano 566 razy
Aleksander Piątek

Aleksander Piątek i Łukasz Smykla awansowali w Focus Media Group na nowo utworzone stanowiska Creative Team Headów. Powstały one w wyniku wdrożenia w agencji systemu pracy, opartego na multidyscyplinarnych zespołach klienckich, łączących kompetencje z obszarów: ATL, BTL i digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piatek-i-smykla-creative-team-headami-w-focus-media-group,381411,artykul.html

- W 2018 roku przyjęliśmy nową strategię rozwoju agencji. Jednym z jej założeń jest zwiększenie efektywności, by zapewnić klientom jak najwyższy poziom obsługi. Środkiem do osiągniecia tego celu było m.in. stworzenie zespołów klienckich. Zarządzanie pracą, należących do nich działów kreatywnych, powierzyliśmy starannie wybranym Creative Team Headom. Wierzę, że Aleksander i Łukasz doskonale sprawdzą się w tych rolach, a przyjęty model pracy przyniesie wymierne korzyści naszym klientom oraz pracownikom – powiedział Rafał Kupidura, Prezes Focus Media Group.

Aleksander Piątek rozpoczął pracę w Focus Media Group 3 lata temu jako Art Director. Zajmował się tworzeniem kreacji oraz koncepcji kampanii reklamowych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Na nowym stanowisku zakres jego obowiązków poszerzył się o koordynację pracy zespołu kreatywnego, realizującego działania dla klienta z sektora finansowego. W branży reklamowej pracuje od 7 lat. Wcześniej był związany m.in. z FaceAddicted (obecnie F11 Agency), Mindshare Polska oraz Noble Securities. Brał udział w realizacji projektów dla marek, takich jak: Grolsch, Plus, Pudliszki, Reebok oraz Smyk. W 2016 roku został laureatem polskiej edycji konkursu Eurobest Young Creatives w kategorii YC Integrated.

Łukasz Smykla z Focus Media Group jest związany niemal od początku istnienia agencji, czyli od 15 lat. Najpierw pracował jako Graphic Designer, by z czasem awansować na stanowisko Art Directora. W ostatnich latach pełnił rolę Senior Art Directora, za sprawą której sprawował nadzór kreatywny nad projektami tworzonymi dla Nationale-Nederlanden oraz VELUX. Na nowym stanowisku koordynuje również pracę zespołu kreatywnego, dedykowanego klientom z sektorów deweloperskiego i retail. Brał udział w projektach realizowanych m.in. dla: ABB, Adidas, Bonarka City Center, Colgate-Palmolive, Finlandia, Jack Daniel’s, Mercure Hotels, Nivea, Polsat, SOS Wioski Dziecięce, PZU i wielu innych. Zanim dołączył do Focus Media Group przez ponad 6 lata pracował m.in. w: ID Advertising, White Cat Studio, GSZ Studio, Hell Advertising oraz Wizard. Jeden ze współrealizowanych przez niego projektów w 2018 roku otrzymał 3 nagrody w konkursie POS STARS - GRAND PRIX, Nagrodę Główną w kategorii POS Event i Nagrodę Publiczności.

ilustracjastrzałka

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najpopularniejsze reklamy w grudniu
Specjalne oferty, rabaty i świąteczne promocje – „magia świąt” zdominowała w grudniu przekaz reklamowy w telewizji, radiu i internecie. Gemius sprawdził, które marki reklamowały się w ubiegłym miesiącu najaktywniej i do jak dużej grupy odbiorców udało im się dotrzeć.
Sześć dziennikarek Medonetu zostało laureatkami Ogólnopolskiego Konkursu Dziennikarz Medyczny Roku 2020 w kategorii Internet. Portal Medonet.pl dostał również nagrodę honorową – tytuł Mistrza Internetowego Przekazu.
18 stycznia 2021 r. na konferencji prasowej Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy i Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, we współpracy ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polską Federacją Producentów Żywności ZP, zostały zaprezentowane wyniki monitoringu w zakresie ochrony dzieci przed szkodliwymi treściami rozpowszechnianymi w telewizji i w Internecie....
Transmisje i wideo od TVP Sport na platformie hybrydowej TVP
TVP Sport udostępnił wszystkie transmisje, a także inne treści VOD w Naziemnej Telewizji Cyfrowej poprzez platformę hybrydową HbbTV. Po raz kolejny kanał sportowy Telewizji Polskiej wyszedł naprzeciw oczekiwaniom widzów. Od 14 stycznia br. mogą oni wybierać, czy chcą oglądać to, co jest emitowane w kanale linearnie czy też wybrać treści na żądanie.
22 stycznia o godz. 10.30 na Newsweek.pl oraz na stronie głównej Onetu zadebiutuje pierwszy odcinek podcastu „Świat_pl”. Nowy projekt podcastowy Tomasza Lisa oferuje słuchaczom szersze spojrzenie – nie tylko na bieżące sprawy w Polsce, ale przede wszystkim na świecie. Premierowe odcinki „Świat_pl” będą dostępne w każdy piątek dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764