logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piątek i Smykla Creative Team Headami w Focus Media Group

  PR 26.02.2019, przeczytano 1018 razy
Aleksander Piątek

Aleksander Piątek i Łukasz Smykla awansowali w Focus Media Group na nowo utworzone stanowiska Creative Team Headów. Powstały one w wyniku wdrożenia w agencji systemu pracy, opartego na multidyscyplinarnych zespołach klienckich, łączących kompetencje z obszarów: ATL, BTL i digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piatek-i-smykla-creative-team-headami-w-focus-media-group,381411,artykul.html

- W 2018 roku przyjęliśmy nową strategię rozwoju agencji. Jednym z jej założeń jest zwiększenie efektywności, by zapewnić klientom jak najwyższy poziom obsługi. Środkiem do osiągniecia tego celu było m.in. stworzenie zespołów klienckich. Zarządzanie pracą, należących do nich działów kreatywnych, powierzyliśmy starannie wybranym Creative Team Headom. Wierzę, że Aleksander i Łukasz doskonale sprawdzą się w tych rolach, a przyjęty model pracy przyniesie wymierne korzyści naszym klientom oraz pracownikom – powiedział Rafał Kupidura, Prezes Focus Media Group.

Aleksander Piątek rozpoczął pracę w Focus Media Group 3 lata temu jako Art Director. Zajmował się tworzeniem kreacji oraz koncepcji kampanii reklamowych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Na nowym stanowisku zakres jego obowiązków poszerzył się o koordynację pracy zespołu kreatywnego, realizującego działania dla klienta z sektora finansowego. W branży reklamowej pracuje od 7 lat. Wcześniej był związany m.in. z FaceAddicted (obecnie F11 Agency), Mindshare Polska oraz Noble Securities. Brał udział w realizacji projektów dla marek, takich jak: Grolsch, Plus, Pudliszki, Reebok oraz Smyk. W 2016 roku został laureatem polskiej edycji konkursu Eurobest Young Creatives w kategorii YC Integrated.

Łukasz Smykla z Focus Media Group jest związany niemal od początku istnienia agencji, czyli od 15 lat. Najpierw pracował jako Graphic Designer, by z czasem awansować na stanowisko Art Directora. W ostatnich latach pełnił rolę Senior Art Directora, za sprawą której sprawował nadzór kreatywny nad projektami tworzonymi dla Nationale-Nederlanden oraz VELUX. Na nowym stanowisku koordynuje również pracę zespołu kreatywnego, dedykowanego klientom z sektorów deweloperskiego i retail. Brał udział w projektach realizowanych m.in. dla: ABB, Adidas, Bonarka City Center, Colgate-Palmolive, Finlandia, Jack Daniel’s, Mercure Hotels, Nivea, Polsat, SOS Wioski Dziecięce, PZU i wielu innych. Zanim dołączył do Focus Media Group przez ponad 6 lata pracował m.in. w: ID Advertising, White Cat Studio, GSZ Studio, Hell Advertising oraz Wizard. Jeden ze współrealizowanych przez niego projektów w 2018 roku otrzymał 3 nagrody w konkursie POS STARS - GRAND PRIX, Nagrodę Główną w kategorii POS Event i Nagrodę Publiczności.

ilustracjastrzałka

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764