logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piątnica promuje twarogi

  PR 12.05.2025, przeczytano 296 razy
ilustracja

OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piatnica-promuje-twarogi,408757,artykul.html

W odpowiedzi na potrzeby współczesnych konsumentów Piątnica rozszerzyła swoją ofertę o twaróg w kostce. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach tłuszczowości – półtłustym i chudym. Kampania obejmuje również twarogi w klinku. W ofercie dostępne są trzy warianty: tłusty, półtłusty i chudy. 

Smak, skład, tradycja – trzy filary kampanii

Celem kampanii Piątnicy jest komunikacja zalet nowego produktu oraz wzmocnienie pozycji marki w segmencie twarogów klasycznych. Piątnica, będąca synonimem jakości i autentyczności, niezmiennie odpowiada na oczekiwania konsumentów poszukujących produktów o prostym składzie i wyjątkowym smaku. Twarogi z Piątnicy są nie tylko wyjątkowo smaczne, ale także korzystnie wpływają na organizm – stanowią doskonałe źródło łatwo przyswajalnego białka i wpisują się w rosnący trend produktów wysokobiałkowych.

Kampania promocyjna twarogów z Piątnicy potrwa 5 tygodni i obejmie telewizję oraz internet, w tym programmatic, VOD, media społecznościowe i YouTube. Za koncepcję spotu odpowiada agencja Bardzo, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Five Media.

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764