
OSM Piątnica rusza z intensywną kampanią promującą twarogi – jedną ze swoich najbardziej rozpoznawalnych i cenionych kategorii. Kampania obejmuje zarówno nowy twaróg w kostce, jak i uwielbiane przez konsumentów twarogi w klinku – tłusty, półtłusty i chudy. Działania promocyjne prowadzone będą od 12 maja do 15 czerwca w telewizji i w internecie.
W odpowiedzi na potrzeby współczesnych konsumentów Piątnica rozszerzyła swoją ofertę o twaróg w kostce. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach tłuszczowości – półtłustym i chudym. Kampania obejmuje również twarogi w klinku. W ofercie dostępne są trzy warianty: tłusty, półtłusty i chudy.
Smak, skład, tradycja – trzy filary kampanii
Celem kampanii Piątnicy jest komunikacja zalet nowego produktu oraz wzmocnienie pozycji marki w segmencie twarogów klasycznych. Piątnica, będąca synonimem jakości i autentyczności, niezmiennie odpowiada na oczekiwania konsumentów poszukujących produktów o prostym składzie i wyjątkowym smaku. Twarogi z Piątnicy są nie tylko wyjątkowo smaczne, ale także korzystnie wpływają na organizm – stanowią doskonałe źródło łatwo przyswajalnego białka i wpisują się w rosnący trend produktów wysokobiałkowych.
Kampania promocyjna twarogów z Piątnicy potrwa 5 tygodni i obejmie telewizję oraz internet, w tym programmatic, VOD, media społecznościowe i YouTube. Za koncepcję spotu odpowiada agencja Bardzo, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Five Media.
Źródło: OSM Piątnica