logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piąty Advert&MarketingCUP rozstrzygnięty

   22.06.2006, przeczytano 5287 razy
ilustracjastrzałka
Polskie Żagle.com

W miniony weekend, pomiędzy 16 a 18 czerwca na wodach Zatoki Puckiej rozegrano jubileuszowe V Reklamowe i Marketingowe Mistrzostwa Polski w Żeglarstwie i Windsurfingu Advert&MarketingCUP. Mistrzami Polski obu branż zostali – w zawodach żeglarskich - ekipa agencji MarketShare prowadzona przez Tomasza Stefańskiego oraz Paweł Gardasiewicz z Grupy Advertis – w zawodach windsurferów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piaty-advertandmarketingcup-rozstrzygniety,4121,artykul.html

Przez trzy dni długiego czerwcowego weekendu branże reklamowa i marketingowa rywalizowały w Pucku o tytuły mistrzowskie. W świetnych warunkach żeglarskich, czyli przy wietrze dochodzącym do 3 stopni w skali Beauforta i słonecznej pogodzie, sędzia główna regat, Zofia Truchanowicz, przeprowadziła aż 10 wyścigów !!! O zaciętej walce pomiędzy czołowymi załogami świadczą wyniki regat. W rywalizacji żeglarskiej tytuł mistrza Polski po raz trzeci z kolei zdobyła załoga MarketShare (Tomasz Stefański –sternik, Hubert Łącki, Ireneusz Kutyła, Tomasz Kopciewski), jednak tylko o jeden punkt wyprzedziła debiutującą w zawodach ekipę Grupy Advertis (Norbert Rymuszka za sterem, Paweł Gardasiewicz, Jarosław Zęgota, Igor Zbrzeski). Trzecie miejsce zajęła załoga Targów RemaDays (Sławomir Giefing – sternik, Bogusław Tęczar, Damian Tęczar, Jakub Giefing). Lekkiego pecha miały dwie wystawione przez firmę Stroer załogi (sternicy: Adam Krzepkowski i Robert Białobrzeski), które zajęły odpowiednio czwarte i piąte miejsce, jednak na osłodę zdobyła one pierwsze miejsce w klasyfikacji drużynowej, wyprzedzając drużyny Omnidruku i TBWA.

W zawodach windsurfingowych rozegrano jedynie trzy wyścigi, jednak podobnie jak w regatach żeglarskich, walka była bardzo zacięta. Reklamowym i marketingowym mistrzem Polski w windsurfingu został Paweł Gardasiewicz, szef Grupy Advertis. Drugie i trzecie miejsca zajęli odpowiednio Tomasz Stefański i Ireneusz Kutyła z MarketShare, zwyciężając też w klasyfikacji drużynowej. Drugie miejsce w tej klasyfikacji zdobyli zawodnicy z AMS SA. Warto zauważyć także dzielną postawę Marcina Pleti z krakowskiej agencji S4, który nawiązywał równą walkę z wyżej uplasowanymi zawodnikami, ale regaty zakończył na szóstej pozycji.

Oprócz powyższych klasyfikacji rozegrano także zawody w formule matchracing. Bezkonkurencyjne okazały się tutaj załogi ze Stroera, zajmując pierwsze i drugie miejsce, trzecie zaś przypadło okrojonej załodze MarketShare.

Organizatorzy nagrodzili też jedyną załogę kobiecą (na pokładzie powinny znajdować się minimum 3 kobiety) z agencji TBWA w składzie Piotr Zaręba, Anna Stawska, Monika Wach, Aleksandra Gwiazda.

Po zmaganiach na wodzie, uczestnicy bawili się na wieczornych imprezach integracyjnych przy grillu i muzyce na żywo – solista Fajer oraz zespół Matelot do czerwoności rozgrzewały zabawę.

Organizatorzy, Polski Związek Żeglarski i Polskie Żagle.com, już teraz zapraszają na następne mistrzostwa, które odbędą się także w długi weekend Bożego Ciała i także w Pucku.

Sponsorami regat były firmy Buster, Mediatak i OS3 multimedia, patronami medialnymi imprezy był portal Mediarun.pl i Radio PiN, zaś patronem branżowym Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjeć na stronie www.advertcup.pl.

Źródło: Polskie Żagle.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764