logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piąty Advert&MarketingCUP rozstrzygnięty

   22.06.2006, przeczytano 5428 razy
ilustracjastrzałka
Polskie Żagle.com

W miniony weekend, pomiędzy 16 a 18 czerwca na wodach Zatoki Puckiej rozegrano jubileuszowe V Reklamowe i Marketingowe Mistrzostwa Polski w Żeglarstwie i Windsurfingu Advert&MarketingCUP. Mistrzami Polski obu branż zostali – w zawodach żeglarskich - ekipa agencji MarketShare prowadzona przez Tomasza Stefańskiego oraz Paweł Gardasiewicz z Grupy Advertis – w zawodach windsurferów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piaty-advertandmarketingcup-rozstrzygniety,4121,artykul.html

Przez trzy dni długiego czerwcowego weekendu branże reklamowa i marketingowa rywalizowały w Pucku o tytuły mistrzowskie. W świetnych warunkach żeglarskich, czyli przy wietrze dochodzącym do 3 stopni w skali Beauforta i słonecznej pogodzie, sędzia główna regat, Zofia Truchanowicz, przeprowadziła aż 10 wyścigów !!! O zaciętej walce pomiędzy czołowymi załogami świadczą wyniki regat. W rywalizacji żeglarskiej tytuł mistrza Polski po raz trzeci z kolei zdobyła załoga MarketShare (Tomasz Stefański –sternik, Hubert Łącki, Ireneusz Kutyła, Tomasz Kopciewski), jednak tylko o jeden punkt wyprzedziła debiutującą w zawodach ekipę Grupy Advertis (Norbert Rymuszka za sterem, Paweł Gardasiewicz, Jarosław Zęgota, Igor Zbrzeski). Trzecie miejsce zajęła załoga Targów RemaDays (Sławomir Giefing – sternik, Bogusław Tęczar, Damian Tęczar, Jakub Giefing). Lekkiego pecha miały dwie wystawione przez firmę Stroer załogi (sternicy: Adam Krzepkowski i Robert Białobrzeski), które zajęły odpowiednio czwarte i piąte miejsce, jednak na osłodę zdobyła one pierwsze miejsce w klasyfikacji drużynowej, wyprzedzając drużyny Omnidruku i TBWA.

W zawodach windsurfingowych rozegrano jedynie trzy wyścigi, jednak podobnie jak w regatach żeglarskich, walka była bardzo zacięta. Reklamowym i marketingowym mistrzem Polski w windsurfingu został Paweł Gardasiewicz, szef Grupy Advertis. Drugie i trzecie miejsca zajęli odpowiednio Tomasz Stefański i Ireneusz Kutyła z MarketShare, zwyciężając też w klasyfikacji drużynowej. Drugie miejsce w tej klasyfikacji zdobyli zawodnicy z AMS SA. Warto zauważyć także dzielną postawę Marcina Pleti z krakowskiej agencji S4, który nawiązywał równą walkę z wyżej uplasowanymi zawodnikami, ale regaty zakończył na szóstej pozycji.

Oprócz powyższych klasyfikacji rozegrano także zawody w formule matchracing. Bezkonkurencyjne okazały się tutaj załogi ze Stroera, zajmując pierwsze i drugie miejsce, trzecie zaś przypadło okrojonej załodze MarketShare.

Organizatorzy nagrodzili też jedyną załogę kobiecą (na pokładzie powinny znajdować się minimum 3 kobiety) z agencji TBWA w składzie Piotr Zaręba, Anna Stawska, Monika Wach, Aleksandra Gwiazda.

Po zmaganiach na wodzie, uczestnicy bawili się na wieczornych imprezach integracyjnych przy grillu i muzyce na żywo – solista Fajer oraz zespół Matelot do czerwoności rozgrzewały zabawę.

Organizatorzy, Polski Związek Żeglarski i Polskie Żagle.com, już teraz zapraszają na następne mistrzostwa, które odbędą się także w długi weekend Bożego Ciała i także w Pucku.

Sponsorami regat były firmy Buster, Mediatak i OS3 multimedia, patronami medialnymi imprezy był portal Mediarun.pl i Radio PiN, zaś patronem branżowym Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjeć na stronie www.advertcup.pl.

Źródło: Polskie Żagle.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Koalicja Przeciwko Samotności z kolejną odsłoną kampanii
Agencje VML i SEC Newgate CEE stoją za kampanią Koalicja Przeciwko Samotności, której inicjatorką jest Joanna Przetakiewicz i ruch społeczny Era Nowych Kobiet. W Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego organizatorzy akcji ogłaszają kolejne działania, mające na celu edukację na temat zdrowia psychicznego mężczyzn i normalizację rozmów na temat kryzysów...
 Spark Foundry, LiquidThread i Performics z projektem dla Blika
Po sukcesie pierwszego wertykalnego serialu BLIKA, agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”. Za koncepcję i strategię mediową kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Spark Foundry. Pomysł kreatywny i realizacja serialu leży po stronie agencji...
Kampania Melt Museum: Are you f_king?
Witamy w świecie technologii fałszu, w którym kłamstwo nigdy nie było tak łatwe do stworzenia. I tak trudne do wykrycia. melt museum prezentuje swoją najnowszą instalację „FAKE.EXE”, która eksploruje granice tożsamości w rzeczywistości, gdzie fałsz i prawda przenikają się bardziej niż kiedykolwiek. Premierze towarzyszy kampania, której...
Świeże o każdej porze dnia – kampania „Piekarni w sercu Lidla”
Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek,...
Ancymony (*ancy) dla marki Kaufland
Marki lubią okrągłe liczby i potrafią sprawić, że lubią je także klienci. Kaufland ruszył z kampanią zapowiadającą wielkie otwarcie 250. marketu w Polsce. Sieć świętuje z przytupem, łącząc działania wizerunkowe z prosprzedażowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764