logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piąty Advert&MarketingCUP rozstrzygnięty

   22.06.2006, przeczytano 5215 razy
ilustracjastrzałka
Polskie Żagle.com

W miniony weekend, pomiędzy 16 a 18 czerwca na wodach Zatoki Puckiej rozegrano jubileuszowe V Reklamowe i Marketingowe Mistrzostwa Polski w Żeglarstwie i Windsurfingu Advert&MarketingCUP. Mistrzami Polski obu branż zostali – w zawodach żeglarskich - ekipa agencji MarketShare prowadzona przez Tomasza Stefańskiego oraz Paweł Gardasiewicz z Grupy Advertis – w zawodach windsurferów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piaty-advertandmarketingcup-rozstrzygniety,4121,artykul.html

Przez trzy dni długiego czerwcowego weekendu branże reklamowa i marketingowa rywalizowały w Pucku o tytuły mistrzowskie. W świetnych warunkach żeglarskich, czyli przy wietrze dochodzącym do 3 stopni w skali Beauforta i słonecznej pogodzie, sędzia główna regat, Zofia Truchanowicz, przeprowadziła aż 10 wyścigów !!! O zaciętej walce pomiędzy czołowymi załogami świadczą wyniki regat. W rywalizacji żeglarskiej tytuł mistrza Polski po raz trzeci z kolei zdobyła załoga MarketShare (Tomasz Stefański –sternik, Hubert Łącki, Ireneusz Kutyła, Tomasz Kopciewski), jednak tylko o jeden punkt wyprzedziła debiutującą w zawodach ekipę Grupy Advertis (Norbert Rymuszka za sterem, Paweł Gardasiewicz, Jarosław Zęgota, Igor Zbrzeski). Trzecie miejsce zajęła załoga Targów RemaDays (Sławomir Giefing – sternik, Bogusław Tęczar, Damian Tęczar, Jakub Giefing). Lekkiego pecha miały dwie wystawione przez firmę Stroer załogi (sternicy: Adam Krzepkowski i Robert Białobrzeski), które zajęły odpowiednio czwarte i piąte miejsce, jednak na osłodę zdobyła one pierwsze miejsce w klasyfikacji drużynowej, wyprzedzając drużyny Omnidruku i TBWA.

W zawodach windsurfingowych rozegrano jedynie trzy wyścigi, jednak podobnie jak w regatach żeglarskich, walka była bardzo zacięta. Reklamowym i marketingowym mistrzem Polski w windsurfingu został Paweł Gardasiewicz, szef Grupy Advertis. Drugie i trzecie miejsca zajęli odpowiednio Tomasz Stefański i Ireneusz Kutyła z MarketShare, zwyciężając też w klasyfikacji drużynowej. Drugie miejsce w tej klasyfikacji zdobyli zawodnicy z AMS SA. Warto zauważyć także dzielną postawę Marcina Pleti z krakowskiej agencji S4, który nawiązywał równą walkę z wyżej uplasowanymi zawodnikami, ale regaty zakończył na szóstej pozycji.

Oprócz powyższych klasyfikacji rozegrano także zawody w formule matchracing. Bezkonkurencyjne okazały się tutaj załogi ze Stroera, zajmując pierwsze i drugie miejsce, trzecie zaś przypadło okrojonej załodze MarketShare.

Organizatorzy nagrodzili też jedyną załogę kobiecą (na pokładzie powinny znajdować się minimum 3 kobiety) z agencji TBWA w składzie Piotr Zaręba, Anna Stawska, Monika Wach, Aleksandra Gwiazda.

Po zmaganiach na wodzie, uczestnicy bawili się na wieczornych imprezach integracyjnych przy grillu i muzyce na żywo – solista Fajer oraz zespół Matelot do czerwoności rozgrzewały zabawę.

Organizatorzy, Polski Związek Żeglarski i Polskie Żagle.com, już teraz zapraszają na następne mistrzostwa, które odbędą się także w długi weekend Bożego Ciała i także w Pucku.

Sponsorami regat były firmy Buster, Mediatak i OS3 multimedia, patronami medialnymi imprezy był portal Mediarun.pl i Radio PiN, zaś patronem branżowym Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjeć na stronie www.advertcup.pl.

Źródło: Polskie Żagle.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Sony poinformowała o ukończeniu drugiej fazy testów, które prowadziła wspólnie z agencją informacyjną Associated Press w ramach prac nad technologią poświadczania autentyczności zdjęć z aparatów Sony. Ta wbudowana w aparat technologia opatruje robione zdjęcia certyfikatem utworzenia, pozwalającym weryfikować pochodzenie...
Sezon na grypę i…reklamy farmaceutyków
Sezon jesienno-zimowy to od wielu lat nie tylko czas wzmożonych zachorowań na przeziębienie i grypę, ale również intensywnych działań reklamowych środków mających im zapobiegać. Na podstawie danych z badania gemiusAdReal sprawdziliśmy, jak kształtował się rynek reklamy w kategorii produktów na przeziębienie w październiku tego roku.
Kampania edukacyjna #Fakenomore dla dzieci i młodzieży
Tematem prywatności w sieci inaugurujemy 29 listopada ogólnopolską kampanię edukacyjną #FakeNoMore. W każdym województwie odbędzie się webinarium, podczas którego nauczyciele i uczniowie będą mogli dowiedzieć się, jak bronić się przed manipulacją.
Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo
Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które...
Opus B z kolejną realizacją dla Amway
Opus B przygotował europejską odsłonę relaunchu marki g&h, należącej do portfolio Amway.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764