logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piąty Advert&MarketingCUP rozstrzygnięty

   22.06.2006, przeczytano 4594 razy
ilustracjastrzałka
Polskie Żagle.com

W miniony weekend, pomiędzy 16 a 18 czerwca na wodach Zatoki Puckiej rozegrano jubileuszowe V Reklamowe i Marketingowe Mistrzostwa Polski w Żeglarstwie i Windsurfingu Advert&MarketingCUP. Mistrzami Polski obu branż zostali – w zawodach żeglarskich - ekipa agencji MarketShare prowadzona przez Tomasza Stefańskiego oraz Paweł Gardasiewicz z Grupy Advertis – w zawodach windsurferów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piaty-advertandmarketingcup-rozstrzygniety,4121,artykul.html

Przez trzy dni długiego czerwcowego weekendu branże reklamowa i marketingowa rywalizowały w Pucku o tytuły mistrzowskie. W świetnych warunkach żeglarskich, czyli przy wietrze dochodzącym do 3 stopni w skali Beauforta i słonecznej pogodzie, sędzia główna regat, Zofia Truchanowicz, przeprowadziła aż 10 wyścigów !!! O zaciętej walce pomiędzy czołowymi załogami świadczą wyniki regat. W rywalizacji żeglarskiej tytuł mistrza Polski po raz trzeci z kolei zdobyła załoga MarketShare (Tomasz Stefański –sternik, Hubert Łącki, Ireneusz Kutyła, Tomasz Kopciewski), jednak tylko o jeden punkt wyprzedziła debiutującą w zawodach ekipę Grupy Advertis (Norbert Rymuszka za sterem, Paweł Gardasiewicz, Jarosław Zęgota, Igor Zbrzeski). Trzecie miejsce zajęła załoga Targów RemaDays (Sławomir Giefing – sternik, Bogusław Tęczar, Damian Tęczar, Jakub Giefing). Lekkiego pecha miały dwie wystawione przez firmę Stroer załogi (sternicy: Adam Krzepkowski i Robert Białobrzeski), które zajęły odpowiednio czwarte i piąte miejsce, jednak na osłodę zdobyła one pierwsze miejsce w klasyfikacji drużynowej, wyprzedzając drużyny Omnidruku i TBWA.

W zawodach windsurfingowych rozegrano jedynie trzy wyścigi, jednak podobnie jak w regatach żeglarskich, walka była bardzo zacięta. Reklamowym i marketingowym mistrzem Polski w windsurfingu został Paweł Gardasiewicz, szef Grupy Advertis. Drugie i trzecie miejsca zajęli odpowiednio Tomasz Stefański i Ireneusz Kutyła z MarketShare, zwyciężając też w klasyfikacji drużynowej. Drugie miejsce w tej klasyfikacji zdobyli zawodnicy z AMS SA. Warto zauważyć także dzielną postawę Marcina Pleti z krakowskiej agencji S4, który nawiązywał równą walkę z wyżej uplasowanymi zawodnikami, ale regaty zakończył na szóstej pozycji.

Oprócz powyższych klasyfikacji rozegrano także zawody w formule matchracing. Bezkonkurencyjne okazały się tutaj załogi ze Stroera, zajmując pierwsze i drugie miejsce, trzecie zaś przypadło okrojonej załodze MarketShare.

Organizatorzy nagrodzili też jedyną załogę kobiecą (na pokładzie powinny znajdować się minimum 3 kobiety) z agencji TBWA w składzie Piotr Zaręba, Anna Stawska, Monika Wach, Aleksandra Gwiazda.

Po zmaganiach na wodzie, uczestnicy bawili się na wieczornych imprezach integracyjnych przy grillu i muzyce na żywo – solista Fajer oraz zespół Matelot do czerwoności rozgrzewały zabawę.

Organizatorzy, Polski Związek Żeglarski i Polskie Żagle.com, już teraz zapraszają na następne mistrzostwa, które odbędą się także w długi weekend Bożego Ciała i także w Pucku.

Sponsorami regat były firmy Buster, Mediatak i OS3 multimedia, patronami medialnymi imprezy był portal Mediarun.pl i Radio PiN, zaś patronem branżowym Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjeć na stronie www.advertcup.pl.

Źródło: Polskie Żagle.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Krakowska agencja More Bananas w lutym br. nawiązała współpracę z kolejnym klientem. Tym razem będzie odpowiedzialna za kampanię promocyjną aplikacji medycznej terapiabezsennosci.pl
Kaufland zachęca klientów do świadomego odżywiania i wprowadza nowy koncept sprzedażowy
Co czwarty Polak w trakcie pandemii ograniczył spożycie mięsa. Zaczęliśmy również sięgać po produkty nie tylko zdrowsze, ale też korzystniejsze dla naszej planety[1]. Podążając za tym trendem, Kaufland stworzył w swoich sklepach Strefy Świadomego Odżywiania, dzięki którym klienci łatwo znajdą produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym.
Agencja Havas Media będzie dalej obsługiwać markę Lidl w zakresie planowania i zakupu mediów.
Kampania marki Verbena
Trzeba mieć w życiu C! Tak właśnie brzmi hasło nowej kampanii marki Verbena, przygotowanej przez krakowską agencję brandingową Brave Brain. Akcja promuje przede wszystkim cukierki, wzbogacone o witaminę C, choć w portfolio produktów marki Verbena znajdują się również ciasteczka o oryginalnej, ziołowo-owocowej recepturze.
Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764