logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piazza Di Moda z Mind Progress Group

  PR 13.09.2013, przeczytano 1233 razy

Największy w Polsce salon mody włoskiej Piazza Di Moda rozpoczyna współpracę z zakresu public relations z agencją Mind Progress Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piazza-di-moda-z-mind-progress-group,19672,artykul.html

Piazza Di Moda to największy dom mody włoskiej, który w najbliższych miesiącach otwiera się we Wrocławiu. Docelowo ten elegancki butik z siedzibą w Sky Tower będzie proponował swoim klientom zakup 30 włoskich marek. To także miejsce, w którym nieodpłatnie będzie można skorzystać z porad stylistów i ekspertów z zakresu mody oraz poczuć klimat słonecznej Italii w ekskluzywnej włoskiej kawiarni.

Nasza współpraca obejmuje kompleksowe prowadzenie działań public relations związanych z otwarciem tego wyjątkowego miejsca na polskiej mapie modowej – wyjaśnia Filip Filar, new business manager w Mind Progress Group. – Jako agencja specjalizująca się w budowaniu opowieści o markach, w całość procesu komunikacji marki modowej, będziemy wplatać różnorodne działania public relations. Ich trzon związany jest z prowadzeniem działań w oparciu o współpracę z mediami, wsparcie działań eventowych oraz powiązanie komunikacji PR-owej z działaniami o charakterze e-marketingowym.

Źródło: Mind Progress Group

Dodatkowe informacje:

Mind Progress Group realizuje skuteczne i specjalistyczne działania z zakresu reklamy, interactive, public relations i event marketingu. To grono kilkudziesięciu specjalistów obsługujących klientów z różnorodnych branż. Współpraca jest wynikiem działań zespołu new business i uzyskania rekomendacji od innych klientów agencji.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
Jak donosi najnowsza analiza stowarzyszeń Ecommerce Europe oraz EuroCommerce – 2021 European E-commerce Report rynek sprzedaży online na Starym Kontynencie osiągnął 757 mld euro, co stanowi 10% wzrost względem poprzedniej edycji raportu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764