logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piazza Di Moda z Mind Progress Group

  PR 13.09.2013, przeczytano 1229 razy

Największy w Polsce salon mody włoskiej Piazza Di Moda rozpoczyna współpracę z zakresu public relations z agencją Mind Progress Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piazza-di-moda-z-mind-progress-group,19672,artykul.html

Piazza Di Moda to największy dom mody włoskiej, który w najbliższych miesiącach otwiera się we Wrocławiu. Docelowo ten elegancki butik z siedzibą w Sky Tower będzie proponował swoim klientom zakup 30 włoskich marek. To także miejsce, w którym nieodpłatnie będzie można skorzystać z porad stylistów i ekspertów z zakresu mody oraz poczuć klimat słonecznej Italii w ekskluzywnej włoskiej kawiarni.

Nasza współpraca obejmuje kompleksowe prowadzenie działań public relations związanych z otwarciem tego wyjątkowego miejsca na polskiej mapie modowej – wyjaśnia Filip Filar, new business manager w Mind Progress Group. – Jako agencja specjalizująca się w budowaniu opowieści o markach, w całość procesu komunikacji marki modowej, będziemy wplatać różnorodne działania public relations. Ich trzon związany jest z prowadzeniem działań w oparciu o współpracę z mediami, wsparcie działań eventowych oraz powiązanie komunikacji PR-owej z działaniami o charakterze e-marketingowym.

Źródło: Mind Progress Group

Dodatkowe informacje:

Mind Progress Group realizuje skuteczne i specjalistyczne działania z zakresu reklamy, interactive, public relations i event marketingu. To grono kilkudziesięciu specjalistów obsługujących klientów z różnorodnych branż. Współpraca jest wynikiem działań zespołu new business i uzyskania rekomendacji od innych klientów agencji.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
Wystartowała kampania Bic Kids Dla Twojego Małego Artysty
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną...
Urządzenie holograficzne oparte na 5G umożliwia pełną projekcję drugiej osoby i komunikację w czasie rzeczywistym
Już wkrótce portale do komunikacji mogą stracić rację bytu. Nową rzeczywistością staje się technologia holograficzna, która umożliwia ludziom z różnych miejsc zaaranżowanie prawdziwej rozmowy, tak jakby stali tuż obok siebie. Firma Newtonlab Space opracowała pierwsze na świecie urządzenia holograficzne wykorzystujące technologię 5G. Portl może...
Łukasiewicz ogłosił przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności Sieci Badawczej Łukasiewicz jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie  innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.
#Szczepimysię – KGHM prowadzi kampanię zachęcającą do szczepień pracowników miedziowej spółki
KGHM zachęca pracowników miedziowej spółki do szczepień przeciw COVID 19. W oddziałach firmy w Zagłębiu Miedziowym pojawiły się mobilne punkty szczepień. Pracownicy mogą wziąć udział w akcji oraz zaprosić członków rodzin i znajomych. Szczepienia są dobrowolne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764