logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Picopix 4010 - najmniejszy na świecie projektor biznesowy

  PR 30.07.2015, przeczytano 731 razy
ilustracjastrzałka

Niewiarygodnie mały, ważący zaledwie 83 g i gotowy do pracy w kilkanaście sekund. Nowy Philips PicoPix 4010 to niezastąpiony asystent szkoleniowca i biznesmena. Lampę o mocy 100 lumenów zamknięto tu w urządzeniu, które z łatwością zmieści się w kieszeni marynarki. Na spotkanie można go przynieść w aktówce lub w damskiej torebce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/picopix-4010---najmniejszy-na-swiecie-projektor-biznesowy,25566,artykul.html

Biznesowy projektor nowej generacji, PPX 4010, ma nie tylko niewielkie rozmiary (68 x 66 x 22 mm) i piórkową wagę, ale oferuje również unikalną funkcjonalność. Podłączony do smartfona, tabletu lub ultrabooka pozwoli wyświetlić prezentację bez wcześniejszego przygotowania. Na ekranie, na ścianie czy nawet na obrusie. Może być zasilany z portu USB, uniwersalnej ładowarki lub power banku. Po biznesowym spotkaniu, można przy nim miło spędzić czas oglądając filmy lub seriale.

Maksymalna przekątna generowanego obrazu wynosi 120 cali przy rozdzielczości 854 x 480 pikseli. PicoPix 4010 wyposażony został w gniazda: mini HDMI oraz USB. Projektor dynamicznie skaluje obrazu z wejściowego formatu Full HD (1080p). Współczynnik kontrastu to 1500:1 przy jasności 100 ANSI lumenów. Żywotność będącej sercem urządzenia lampy LED wynosi 30 tysięcy godzin.

Projektor PPX 4010 w sprzedaży pojawi się w sierpniu i dostępny będzie w cenie 1299 PLN brutto. Osoby pragnące dokupić dodatkowe akcesoria będą mogły zaopatrzyć się również w kabel VGA oraz adapter mini DisplayPort. Projektor objęty jest pełną 24 miesięczną gwarancją producenta.

Zobacz prezentację PPX 4010 na YouTube:

https://youtu.be/J7vN4IAh3ro

Źródło: Sagemcom

www.sagemcom.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie
Ponad połowa młodych Polek deklaruje, że nie weźmie udziału w wyborach parlamentarnych. Choć wiedzą jakiej Polski chcą dla siebie i swoich bliskich, to nie korzystają z prawa wyborczego, bo nie wierzą, że ich głos się liczy. Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację...
Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
Agencja Beeffective przechodzi rebranding
Beeffective - Digital Marketing Agency z Trójmiasta przechodzi rebranding, który jest wynikiem dynamicznych zmian na rynku. Po 8 latach działalności agencja pokazuje swoje żądło i prezentuje odświeżoną wersję brandingu. Zmiany obejmują logo, KV, wyrazisty ton komunikacji, nową stronę www oraz inny sposób prezentowania swoich usług.
Biznesowe drukarki atramentowe Epson Workforce AM-C nagrodzone w rankingu Datamaster Lab
Rodzina WorkForce AM-C zdobyła pięć gwiazdek DataMaster Lab za produktywność i wkład w zrównoważony rozwój
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100% udziałów w K2 Create i K2 Precise. Nowa organizacja połączy kompetencje Altavia Kamikaze z kompetencjami K2 Create - agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764