logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Picopix 4010 - najmniejszy na świecie projektor biznesowy

  PR 30.07.2015, przeczytano 763 razy
ilustracjastrzałka

Niewiarygodnie mały, ważący zaledwie 83 g i gotowy do pracy w kilkanaście sekund. Nowy Philips PicoPix 4010 to niezastąpiony asystent szkoleniowca i biznesmena. Lampę o mocy 100 lumenów zamknięto tu w urządzeniu, które z łatwością zmieści się w kieszeni marynarki. Na spotkanie można go przynieść w aktówce lub w damskiej torebce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/picopix-4010---najmniejszy-na-swiecie-projektor-biznesowy,25566,artykul.html

Biznesowy projektor nowej generacji, PPX 4010, ma nie tylko niewielkie rozmiary (68 x 66 x 22 mm) i piórkową wagę, ale oferuje również unikalną funkcjonalność. Podłączony do smartfona, tabletu lub ultrabooka pozwoli wyświetlić prezentację bez wcześniejszego przygotowania. Na ekranie, na ścianie czy nawet na obrusie. Może być zasilany z portu USB, uniwersalnej ładowarki lub power banku. Po biznesowym spotkaniu, można przy nim miło spędzić czas oglądając filmy lub seriale.

Maksymalna przekątna generowanego obrazu wynosi 120 cali przy rozdzielczości 854 x 480 pikseli. PicoPix 4010 wyposażony został w gniazda: mini HDMI oraz USB. Projektor dynamicznie skaluje obrazu z wejściowego formatu Full HD (1080p). Współczynnik kontrastu to 1500:1 przy jasności 100 ANSI lumenów. Żywotność będącej sercem urządzenia lampy LED wynosi 30 tysięcy godzin.

Projektor PPX 4010 w sprzedaży pojawi się w sierpniu i dostępny będzie w cenie 1299 PLN brutto. Osoby pragnące dokupić dodatkowe akcesoria będą mogły zaopatrzyć się również w kabel VGA oraz adapter mini DisplayPort. Projektor objęty jest pełną 24 miesięczną gwarancją producenta.

Zobacz prezentację PPX 4010 na YouTube:

https://youtu.be/J7vN4IAh3ro

Źródło: Sagemcom

www.sagemcom.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764