logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Picopix 4010 - najmniejszy na świecie projektor biznesowy

  PR 30.07.2015, przeczytano 802 razy
ilustracjastrzałka

Niewiarygodnie mały, ważący zaledwie 83 g i gotowy do pracy w kilkanaście sekund. Nowy Philips PicoPix 4010 to niezastąpiony asystent szkoleniowca i biznesmena. Lampę o mocy 100 lumenów zamknięto tu w urządzeniu, które z łatwością zmieści się w kieszeni marynarki. Na spotkanie można go przynieść w aktówce lub w damskiej torebce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/picopix-4010---najmniejszy-na-swiecie-projektor-biznesowy,25566,artykul.html

Biznesowy projektor nowej generacji, PPX 4010, ma nie tylko niewielkie rozmiary (68 x 66 x 22 mm) i piórkową wagę, ale oferuje również unikalną funkcjonalność. Podłączony do smartfona, tabletu lub ultrabooka pozwoli wyświetlić prezentację bez wcześniejszego przygotowania. Na ekranie, na ścianie czy nawet na obrusie. Może być zasilany z portu USB, uniwersalnej ładowarki lub power banku. Po biznesowym spotkaniu, można przy nim miło spędzić czas oglądając filmy lub seriale.

Maksymalna przekątna generowanego obrazu wynosi 120 cali przy rozdzielczości 854 x 480 pikseli. PicoPix 4010 wyposażony został w gniazda: mini HDMI oraz USB. Projektor dynamicznie skaluje obrazu z wejściowego formatu Full HD (1080p). Współczynnik kontrastu to 1500:1 przy jasności 100 ANSI lumenów. Żywotność będącej sercem urządzenia lampy LED wynosi 30 tysięcy godzin.

Projektor PPX 4010 w sprzedaży pojawi się w sierpniu i dostępny będzie w cenie 1299 PLN brutto. Osoby pragnące dokupić dodatkowe akcesoria będą mogły zaopatrzyć się również w kabel VGA oraz adapter mini DisplayPort. Projektor objęty jest pełną 24 miesięczną gwarancją producenta.

Zobacz prezentację PPX 4010 na YouTube:

https://youtu.be/J7vN4IAh3ro

Źródło: Sagemcom

www.sagemcom.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764