logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pięć ostatnich, wolnych stoisk na Festiwalmarketingu.pl

   10.04.2018, przeczytano 955 razy
ilustracjastrzałka

Największe w drugiej połowie roku targi reklamy i poligrafii obchodzą w tym roku wyjątkową, 10. edycję. Już ostatnie lata pokazały dynamiczny wzrost imprezy, ubiegłoroczna odsłona skupiła 250 wystawców targów i zanotowała 20% wzrost odwiedzających, a wydarzeniu towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe. Nie inaczej będzie w tym roku - a już teraz na chętnych wystawców czeka ostatnich pięć wolnych stoisk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piec-ostatnich%2C-wolnych-stoisk-na-festiwalmarketingu.pl,36099,artykul.html

Strefa reklamy to przestrzeń w której swoją ofertę prezentują dostawcy i importerzy artykułów promocyjnych, materiałów POS i poligrafii reklamowej. Od kilku lat mocnym akcentem tej części targów jest także strefa EVENT MIX, w której można spotkać się z przedstawicielami hoteli, obiektów konferencyjno-targowych, a także dostawcami techniki scenicznej, wyposażenia, atrakcji oraz gadżetów na event.

– Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętemu marketingowi. W strefie artykułów promocyjnych zostało ostatnich pięć wolnych stoisk. Cieszą nas pozytywne opinie i lojalność naszych stałych wystawców, ale także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora Festiwalu.

Targom towarzyszą dwie marketingowe konferencje. W ramach trzeciej edycji konferencji EVENT MIX tematem wiodącym będzie rewolucja w event marketingu. Wydarzenie ma również zintegrować branżę eventową z marketerami oraz obsługującymi ich domami mediowymi i agencjami, jak również budować dobre relacje na linii dostawcy – klient. Konferencja dla agencji marketingowych - MARKETING MIX, skupi się na tematyce budowania RELACJI.

Przypominamy relację filmową z ubiegłorocznej edycji

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 12-13 września 2018 r. Równolegle odbywa się FestiwalDruku.pl. Organizatorem targów jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Zapytaj o ostatnie wolne stoiska na FestiwalMarketingu.pl: Monika Opałka, m.opalka[at]oohmagazine.pl, 32 206 76 77.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

134 osoby przeczytały tekst, na pewno któraś skusiła się na jedno z pięciu ostatnich stoisk.

avatar użytkownika
,

Nie mamy takich danych.  

,

Tak tylko wspominam, bo może zajdzie potrzeba zmiany tytułu.  

avatar użytkownika
,

Nie mamy w zwyczaju manipulowania materiałami prasowymi w taki sposób. Tekst odzwierciedla stan na dzień publikacji. Można go uzupełnić oznaczoną wyraźnie aktualizacją.  

,

Kurczaki... jest na liczniku 148 a aktualizacji brak.
Szkoda tych pięciu ostatnich, wolnych stoisk na Festiwalmarketingu.pl.
  

avatar użytkownika
,

Spróbuj wynająć - może jeszcze zdążysz?  

,

Tym bardziej, że na liczniku 162.

Czy ktoś się skusił?
W końcu to ostatnie pięć wolnych stoisk.
  

avatar użytkownika
,

Musisz pozostawać w stałym kontakcie z organizatorem. My nie monitorujemy niestety ich zamówień i jeśli organizator targów nie uzna za stosowne poinformować o wyprzedaniu puli stoisk, nie znajdziesz u nas takiej informacji.   

,

Już 174. A stoisk nadal pięć.

Czyżby nie kusił swym jestestwem Festiwalmarketingu.pl?
  

avatar użytkownika
,

Masz potwierdzoną przez organizatora targów informację że nadal dostępnych jest pięć stoisk?  

,

W tytule stoi jak byk, że jest pięć.
Musi więc, że jest pięć.
  

avatar użytkownika
,

W mediach z 1952 roku znajdziesz informację, że ruszyła budowa Pałacu Kultury i Nauki. Ale bez obaw - budowa już się zakończyła.  

,

Tyle, że rozmawiamy pod OGŁOSZENIEM, udającym materiał PR.
A ogłoszenia mają to do siebie, że się dezaktualizują.
  

avatar użytkownika
,

Nadal nie sprawdziłeś w słowniku co to jest "materiał PR".  

,

Czyli 195 odsłon zrobiło swoje i jest mniej niż 5 wolnych?  

Najnowsze w tym dziale

ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”
VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764