logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pięć ostatnich, wolnych stoisk na Festiwalmarketingu.pl

   10.04.2018, przeczytano 514 razy
ilustracjastrzałka

Największe w drugiej połowie roku targi reklamy i poligrafii obchodzą w tym roku wyjątkową, 10. edycję. Już ostatnie lata pokazały dynamiczny wzrost imprezy, ubiegłoroczna odsłona skupiła 250 wystawców targów i zanotowała 20% wzrost odwiedzających, a wydarzeniu towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe. Nie inaczej będzie w tym roku - a już teraz na chętnych wystawców czeka ostatnich pięć wolnych stoisk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piec-ostatnich%2C-wolnych-stoisk-na-festiwalmarketingu.pl,36099,artykul.html

Strefa reklamy to przestrzeń w której swoją ofertę prezentują dostawcy i importerzy artykułów promocyjnych, materiałów POS i poligrafii reklamowej. Od kilku lat mocnym akcentem tej części targów jest także strefa EVENT MIX, w której można spotkać się z przedstawicielami hoteli, obiektów konferencyjno-targowych, a także dostawcami techniki scenicznej, wyposażenia, atrakcji oraz gadżetów na event.

– Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętemu marketingowi. W strefie artykułów promocyjnych zostało ostatnich pięć wolnych stoisk. Cieszą nas pozytywne opinie i lojalność naszych stałych wystawców, ale także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora Festiwalu.

Targom towarzyszą dwie marketingowe konferencje. W ramach trzeciej edycji konferencji EVENT MIX tematem wiodącym będzie rewolucja w event marketingu. Wydarzenie ma również zintegrować branżę eventową z marketerami oraz obsługującymi ich domami mediowymi i agencjami, jak również budować dobre relacje na linii dostawcy – klient. Konferencja dla agencji marketingowych - MARKETING MIX, skupi się na tematyce budowania RELACJI.

Przypominamy relację filmową z ubiegłorocznej edycji

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 12-13 września 2018 r. Równolegle odbywa się FestiwalDruku.pl. Organizatorem targów jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Zapytaj o ostatnie wolne stoiska na FestiwalMarketingu.pl: Monika Opałka, m.opalka[at]oohmagazine.pl, 32 206 76 77.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

134 osoby przeczytały tekst, na pewno któraś skusiła się na jedno z pięciu ostatnich stoisk.

avatar użytkownika
,

Nie mamy takich danych.  

,

Tak tylko wspominam, bo może zajdzie potrzeba zmiany tytułu.  

avatar użytkownika
,

Nie mamy w zwyczaju manipulowania materiałami prasowymi w taki sposób. Tekst odzwierciedla stan na dzień publikacji. Można go uzupełnić oznaczoną wyraźnie aktualizacją.  

,

Kurczaki... jest na liczniku 148 a aktualizacji brak.
Szkoda tych pięciu ostatnich, wolnych stoisk na Festiwalmarketingu.pl.
  

avatar użytkownika
,

Spróbuj wynająć - może jeszcze zdążysz?  

,

Tym bardziej, że na liczniku 162.

Czy ktoś się skusił?
W końcu to ostatnie pięć wolnych stoisk.
  

avatar użytkownika
,

Musisz pozostawać w stałym kontakcie z organizatorem. My nie monitorujemy niestety ich zamówień i jeśli organizator targów nie uzna za stosowne poinformować o wyprzedaniu puli stoisk, nie znajdziesz u nas takiej informacji.   

,

Już 174. A stoisk nadal pięć.

Czyżby nie kusił swym jestestwem Festiwalmarketingu.pl?
  

avatar użytkownika
,

Masz potwierdzoną przez organizatora targów informację że nadal dostępnych jest pięć stoisk?  

,

W tytule stoi jak byk, że jest pięć.
Musi więc, że jest pięć.
  

avatar użytkownika
,

W mediach z 1952 roku znajdziesz informację, że ruszyła budowa Pałacu Kultury i Nauki. Ale bez obaw - budowa już się zakończyła.  

,

Tyle, że rozmawiamy pod OGŁOSZENIEM, udającym materiał PR.
A ogłoszenia mają to do siebie, że się dezaktualizują.
  

avatar użytkownika
,

Nadal nie sprawdziłeś w słowniku co to jest "materiał PR".  

,

Czyli 195 odsłon zrobiło swoje i jest mniej niż 5 wolnych?  

Najnowsze w tym dziale

Kombii, De Mono i Patrycja Markowska w nowej kampanii Radia Złote Przeboje
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.
Surface Book 2 w promocyjnych cenach
Tego sprzętu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Surface Book 2 to flagowy komputer Microsoft i jeden z najbardziej mobilnych, a zarazem najwydajniejszych ultrabooków na rynku. Do końca marca, czyli przez najbliższe dwa tygodnie będzie można go kupić aż o 1 800 zł taniej. Cena urządzenia z pierwotnej 7599 zł spada bowiem do 5799 zł.
Artysta – Zawodowiec, nowa edycja projektu Fundacji Sztuki Polskiej ING
Już po raz trzeci Fundacja Sztuki Polskiej ING zaprasza wszystkie studentki i studentów kierunków artystycznych do udziału w projekcie edukacyjnym Artysta – Zawodowiec. W tym roku projekt A – Z to dwa dni zajęć, podczas których uczestnicy poznają narzędzia i praktyki pomocne w funkcjonowaniu w zawodzie artysty. Wykłady, warsztaty i konsultacje portfolio...
TVP Wilno – nowy kanał Telewizji Polskiej dla Polaków na Litwie
21 marca Telewizja Polska i Ministerstwo Spraw Zagranicznych podpisały porozumienie w sprawie utworzenia, współfinansowania i dystrybucji kanału TVP Wilno, kierowanego do Polaków i tworzonego przez Polaków mieszkających na Litwie. Prace nad nową anteną trwają od roku.
Nowa odsłona kampanii „Chce się Ż” marki Żywiec
Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764