logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pięć ostatnich, wolnych stoisk na Festiwalmarketingu.pl

   10.04.2018, przeczytano 500 razy
ilustracjastrzałka

Największe w drugiej połowie roku targi reklamy i poligrafii obchodzą w tym roku wyjątkową, 10. edycję. Już ostatnie lata pokazały dynamiczny wzrost imprezy, ubiegłoroczna odsłona skupiła 250 wystawców targów i zanotowała 20% wzrost odwiedzających, a wydarzeniu towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe. Nie inaczej będzie w tym roku - a już teraz na chętnych wystawców czeka ostatnich pięć wolnych stoisk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piec-ostatnich%2C-wolnych-stoisk-na-festiwalmarketingu.pl,36099,artykul.html

Strefa reklamy to przestrzeń w której swoją ofertę prezentują dostawcy i importerzy artykułów promocyjnych, materiałów POS i poligrafii reklamowej. Od kilku lat mocnym akcentem tej części targów jest także strefa EVENT MIX, w której można spotkać się z przedstawicielami hoteli, obiektów konferencyjno-targowych, a także dostawcami techniki scenicznej, wyposażenia, atrakcji oraz gadżetów na event.

– Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętemu marketingowi. W strefie artykułów promocyjnych zostało ostatnich pięć wolnych stoisk. Cieszą nas pozytywne opinie i lojalność naszych stałych wystawców, ale także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora Festiwalu.

Targom towarzyszą dwie marketingowe konferencje. W ramach trzeciej edycji konferencji EVENT MIX tematem wiodącym będzie rewolucja w event marketingu. Wydarzenie ma również zintegrować branżę eventową z marketerami oraz obsługującymi ich domami mediowymi i agencjami, jak również budować dobre relacje na linii dostawcy – klient. Konferencja dla agencji marketingowych - MARKETING MIX, skupi się na tematyce budowania RELACJI.

Przypominamy relację filmową z ubiegłorocznej edycji

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 12-13 września 2018 r. Równolegle odbywa się FestiwalDruku.pl. Organizatorem targów jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Zapytaj o ostatnie wolne stoiska na FestiwalMarketingu.pl: Monika Opałka, m.opalka[at]oohmagazine.pl, 32 206 76 77.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

134 osoby przeczytały tekst, na pewno któraś skusiła się na jedno z pięciu ostatnich stoisk.

avatar użytkownika
,

Nie mamy takich danych.  

,

Tak tylko wspominam, bo może zajdzie potrzeba zmiany tytułu.  

avatar użytkownika
,

Nie mamy w zwyczaju manipulowania materiałami prasowymi w taki sposób. Tekst odzwierciedla stan na dzień publikacji. Można go uzupełnić oznaczoną wyraźnie aktualizacją.  

,

Kurczaki... jest na liczniku 148 a aktualizacji brak.
Szkoda tych pięciu ostatnich, wolnych stoisk na Festiwalmarketingu.pl.
  

avatar użytkownika
,

Spróbuj wynająć - może jeszcze zdążysz?  

,

Tym bardziej, że na liczniku 162.

Czy ktoś się skusił?
W końcu to ostatnie pięć wolnych stoisk.
  

avatar użytkownika
,

Musisz pozostawać w stałym kontakcie z organizatorem. My nie monitorujemy niestety ich zamówień i jeśli organizator targów nie uzna za stosowne poinformować o wyprzedaniu puli stoisk, nie znajdziesz u nas takiej informacji.   

,

Już 174. A stoisk nadal pięć.

Czyżby nie kusił swym jestestwem Festiwalmarketingu.pl?
  

avatar użytkownika
,

Masz potwierdzoną przez organizatora targów informację że nadal dostępnych jest pięć stoisk?  

,

W tytule stoi jak byk, że jest pięć.
Musi więc, że jest pięć.
  

avatar użytkownika
,

W mediach z 1952 roku znajdziesz informację, że ruszyła budowa Pałacu Kultury i Nauki. Ale bez obaw - budowa już się zakończyła.  

,

Tyle, że rozmawiamy pod OGŁOSZENIEM, udającym materiał PR.
A ogłoszenia mają to do siebie, że się dezaktualizują.
  

avatar użytkownika
,

Nadal nie sprawdziłeś w słowniku co to jest "materiał PR".  

,

Czyli 195 odsłon zrobiło swoje i jest mniej niż 5 wolnych?  

Najnowsze w tym dziale

Hasło „noworocznych wyprzedaży” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 roku, pozostały właściwie na niezmienionym poziomie. Przeprowadzona przez Deloitte...
Sony: Nowe oprogramowanie Imaging Edge
Sony ogłasza nową aplikację mobilną „Imaging Edge” i kilka nowych funkcji w obecnych wersjach na komputery
Olympus Perspective Playground we Wrocławiu
Festiwal kreatywnej fotografii, interaktywne instalacje, testowanie sprzętu Olympus oraz wyjątkowe wydarzenia we Wrocławiu
Podsumowanie akcji Meet-up powered by ING & Patronite
ING Bank Śląski przygotował podsumowanie cyklu „Meet-up powered by ING & Patronite”. Materiał video ze spotkań z doświadczonymi twórcami internetowymi już w sieci.
Aelia Duty Free startuje z odświeżoną edycją kampanii Born in Poland
Aelia Duty Free Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii Born in Poland, czyli Rodem z Polski. Akcja marketingowa została zaplanowana na cały rok, w sześciu 2-miesięcznych cyklach. Jej głównym celem jest promowanie wyjątkowych, polskich marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone