logo
WIADOMOŚCI

Pięć ostatnich, wolnych stoisk na Festiwalmarketingu.pl

   10.04.2018, przeczytano 458 razy
ilustracjastrzałka

Największe w drugiej połowie roku targi reklamy i poligrafii obchodzą w tym roku wyjątkową, 10. edycję. Już ostatnie lata pokazały dynamiczny wzrost imprezy, ubiegłoroczna odsłona skupiła 250 wystawców targów i zanotowała 20% wzrost odwiedzających, a wydarzeniu towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe. Nie inaczej będzie w tym roku - a już teraz na chętnych wystawców czeka ostatnich pięć wolnych stoisk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piec-ostatnich%2C-wolnych-stoisk-na-festiwalmarketingu.pl,36099,artykul.html

Strefa reklamy to przestrzeń w której swoją ofertę prezentują dostawcy i importerzy artykułów promocyjnych, materiałów POS i poligrafii reklamowej. Od kilku lat mocnym akcentem tej części targów jest także strefa EVENT MIX, w której można spotkać się z przedstawicielami hoteli, obiektów konferencyjno-targowych, a także dostawcami techniki scenicznej, wyposażenia, atrakcji oraz gadżetów na event.

– Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętemu marketingowi. W strefie artykułów promocyjnych zostało ostatnich pięć wolnych stoisk. Cieszą nas pozytywne opinie i lojalność naszych stałych wystawców, ale także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora Festiwalu.

Targom towarzyszą dwie marketingowe konferencje. W ramach trzeciej edycji konferencji EVENT MIX tematem wiodącym będzie rewolucja w event marketingu. Wydarzenie ma również zintegrować branżę eventową z marketerami oraz obsługującymi ich domami mediowymi i agencjami, jak również budować dobre relacje na linii dostawcy – klient. Konferencja dla agencji marketingowych - MARKETING MIX, skupi się na tematyce budowania RELACJI.

Przypominamy relację filmową z ubiegłorocznej edycji

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 12-13 września 2018 r. Równolegle odbywa się FestiwalDruku.pl. Organizatorem targów jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Zapytaj o ostatnie wolne stoiska na FestiwalMarketingu.pl: Monika Opałka, m.opalka[at]oohmagazine.pl, 32 206 76 77.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

134 osoby przeczytały tekst, na pewno któraś skusiła się na jedno z pięciu ostatnich stoisk.

avatar użytkownika
,

Nie mamy takich danych.  

,

Tak tylko wspominam, bo może zajdzie potrzeba zmiany tytułu.  

avatar użytkownika
,

Nie mamy w zwyczaju manipulowania materiałami prasowymi w taki sposób. Tekst odzwierciedla stan na dzień publikacji. Można go uzupełnić oznaczoną wyraźnie aktualizacją.  

,

Kurczaki... jest na liczniku 148 a aktualizacji brak.
Szkoda tych pięciu ostatnich, wolnych stoisk na Festiwalmarketingu.pl.
  

avatar użytkownika
,

Spróbuj wynająć - może jeszcze zdążysz?  

,

Tym bardziej, że na liczniku 162.

Czy ktoś się skusił?
W końcu to ostatnie pięć wolnych stoisk.
  

avatar użytkownika
,

Musisz pozostawać w stałym kontakcie z organizatorem. My nie monitorujemy niestety ich zamówień i jeśli organizator targów nie uzna za stosowne poinformować o wyprzedaniu puli stoisk, nie znajdziesz u nas takiej informacji.   

,

Już 174. A stoisk nadal pięć.

Czyżby nie kusił swym jestestwem Festiwalmarketingu.pl?
  

avatar użytkownika
,

Masz potwierdzoną przez organizatora targów informację że nadal dostępnych jest pięć stoisk?  

,

W tytule stoi jak byk, że jest pięć.
Musi więc, że jest pięć.
  

avatar użytkownika
,

W mediach z 1952 roku znajdziesz informację, że ruszyła budowa Pałacu Kultury i Nauki. Ale bez obaw - budowa już się zakończyła.  

,

Tyle, że rozmawiamy pod OGŁOSZENIEM, udającym materiał PR.
A ogłoszenia mają to do siebie, że się dezaktualizują.
  

avatar użytkownika
,

Nadal nie sprawdziłeś w słowniku co to jest "materiał PR".  

,

Czyli 195 odsłon zrobiło swoje i jest mniej niż 5 wolnych?  

Najnowsze w tym dziale:

Giętarki HD Green Series w Automatic Letter Bender
Jako autoryzowany przedstawiciel marki HD wprowadziliśmy do oferty nowe giętarki HD GREEN SERIES. Dlaczego są godne uwagi? To doskonałe rozwiązanie dla firm poszukujących kompromisu pomiędzy dobrą jakością systemu gięcia i nacinania oraz przystępną ceną.
Panasonic wprowadził na rynek wielkoformatowe wyświetlacze 4K z serii EQ1
Panasonic uzupełnił ofertę wyświetlaczy 4K o sześć nowych modeli z linii EQ1. Ekrany o przekątnych od 43 do 86 cali oferują wysoką jakość obrazu, łatwą instalację oraz szerokie możliwości zastosowania.
Magazyn „My Fashion Connection” od Hand Made
Krakowska agencja reklamowa Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną oraz stworzenie treści do e-magazynu „My Fashion Connection”, który stanowił nieodłączny element kampanii marki Orsay z Jessiką Mercedes.
„2foru Stories” – nowa aktywacja w aplikacji Mcdonald’s
Zupełnie nowa odsłona oferty 2forU czeka w aplikacji McDonald’s. Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień! Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie,...
Ricoh Pro L5130/L5160 – nowa seria ploterów lateksowych
Firma Ricoh zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowej generacji lateksowych ploterów Pro L5130/L5160. Urządzenia z nowej serii będą dostępne w sprzedaży w Europie w pierwszej połowie 2019 roku. Przed planowaną oficjalną premierą zostaną zaprezentowane m.in. podczas targów VISCOM w Mediolanie.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone