logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pięć ostatnich, wolnych stoisk na Festiwalmarketingu.pl

   10.04.2018, przeczytano 1095 razy
ilustracjastrzałka

Największe w drugiej połowie roku targi reklamy i poligrafii obchodzą w tym roku wyjątkową, 10. edycję. Już ostatnie lata pokazały dynamiczny wzrost imprezy, ubiegłoroczna odsłona skupiła 250 wystawców targów i zanotowała 20% wzrost odwiedzających, a wydarzeniu towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe. Nie inaczej będzie w tym roku - a już teraz na chętnych wystawców czeka ostatnich pięć wolnych stoisk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piec-ostatnich%2C-wolnych-stoisk-na-festiwalmarketingu.pl,36099,artykul.html

Strefa reklamy to przestrzeń w której swoją ofertę prezentują dostawcy i importerzy artykułów promocyjnych, materiałów POS i poligrafii reklamowej. Od kilku lat mocnym akcentem tej części targów jest także strefa EVENT MIX, w której można spotkać się z przedstawicielami hoteli, obiektów konferencyjno-targowych, a także dostawcami techniki scenicznej, wyposażenia, atrakcji oraz gadżetów na event.

– Z roku na rok widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Coraz szybciej znikają też wolne powierzchnie, w szczególności w sektorze dedykowanym szeroko pojętemu marketingowi. W strefie artykułów promocyjnych zostało ostatnich pięć wolnych stoisk. Cieszą nas pozytywne opinie i lojalność naszych stałych wystawców, ale także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży OOH magazine, organizatora Festiwalu.

Targom towarzyszą dwie marketingowe konferencje. W ramach trzeciej edycji konferencji EVENT MIX tematem wiodącym będzie rewolucja w event marketingu. Wydarzenie ma również zintegrować branżę eventową z marketerami oraz obsługującymi ich domami mediowymi i agencjami, jak również budować dobre relacje na linii dostawcy – klient. Konferencja dla agencji marketingowych - MARKETING MIX, skupi się na tematyce budowania RELACJI.

Przypominamy relację filmową z ubiegłorocznej edycji

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie, 12-13 września 2018 r. Równolegle odbywa się FestiwalDruku.pl. Organizatorem targów jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Zapytaj o ostatnie wolne stoiska na FestiwalMarketingu.pl: Monika Opałka, m.opalka[at]oohmagazine.pl, 32 206 76 77.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764