logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Pieczątka wcale nie musi być nudna

  PR 14.02.2020, przeczytano 1245 razy
ilustracjastrzałka

Czy zdajecie Sobie sprawę, że odbicie Waszej pieczątki, może być bardzo skutecznym nośnikiem reklamowym? To czysty marketing, o ile zadacie Sobie trud, żeby było na niej logo, adres Waszej strony internetowej czy profilu na social media, Facebook, Instagram lub innego. No i wszystkie najważniejsze dane opracowane w czytelny sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pieczatka-wcale-nie-musi-byc-nudna,385681,artykul.html

Pamiętacie, że ktoś może zapamiętać Waszą markę, bloga czy charakter działalności właśnie w ten sposób. Czasem może się zdarzyć, że rozpoznawalność Waszej marki może sprowadzać się właśnie do tego, jednego odbicia, które zobaczy Wasz klient i zapamięta na dobre, pomimo Waszych innych usilnych działań marketingowych czy promocyjnych. To bardzo ekonomiczna forma, którą możecie wykorzystać w działaniach, które poczynicie na rzecz rozpoznawalności Waszej firmy.

Reklama i marketing dzięki pieczątce

Podobnym, choć przeważnie prostszym organizacyjnie pomysłem jest akcja z pieczątkami typu program lojalnościowy, który pomaga zbudować trwalsze relacje z klientami. Z takimi działaniami możemy spotkać się w kawiarniach, ale można ją zastosować zarówno w zakładzie fryzjerskim, jak i w sklepie odzieżowym np. niewielkim butiku. Przy każdym zakupie klient otrzymuje pieczątki lub znaczki. Po uzbieraniu odpowiedniej ich liczby, może liczyć na darmową usługę (np. 10 strzyżenie gratis), rabat lub upominek.

Liczy się pomysłowość i odwaga

Gdzie może znaleźć się odbicie pieczątki, jako nośnika reklamowego? Może na kuponie rabatowym, na opakowaniu np. okazjonalnie, a może faksymile na obrazkach czy metce odzieży własnego autorstwa czy projektu. Nie ma złotej rady, liczy się Wasza kreatywności i chęci. Wasza pieczątka może być istotnym fajnym wsparciem wizerunku Waszej marki, zwłaszcza na początku, gdy nie dysponujecie wysokim budżetem na działania tego typu.

Źródło: lukaszmajewski.com

www.lukaszmajewski.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odwaga i trafiony insight podstawą sukcesu kampanii społecznej w Libanie
Kampanie społeczne stanowią dla wielu marketerów nie lada wyzwanie. Gdzie szukać insightu, by trafić w istotne potrzeby społeczne? Jak skonstruować komunikację, by spełnić cele kampanii? Kiedy wchodzimy na obszar tradycyjnych obrzędów religijnych, wykonanie założeń wydaje się jeszcze trudniejsze. Donner Sang Compter, organizacja społeczna z Libanu, stawiła czoło...
Internetowa ścieżka zakupowa a pandemia
Wiemy już, że lockdown i kryzys związany z pandemią miały wpływ na zakupy online – wielu użytkowników, w tym ludzi ze starszych grup wiekowych, przekonało się do tej formy zakupów i zmieniło swoją ścieżkę zakupową. Jak jednak wygląda jej początek, a gdzie kończymy nasze zakupy?
Wyrozumiały, cierpliwy, empatyczny – to klient ideał… Niestety taki nie istnieje! Według ankiety goMoxie, aż 40% potencjalnych nabywców ma trudności z realizacją nawet najprostszych zadań na stronie sklepu. To nie wszystko! Ponad połowa konsumentów, którzy mają trudności ze sfinalizowaniem transakcji online, porzuca koszyk.
W ciągu kilku miesięcy 2020 r. handel internetowy w Polsce przyspieszył o dobrych kilka lat, a pandemia sprawiła, że szereg zjawisk prognozowanych dopiero na nową dekadę stało się rzeczywistością. Eksperci platformy sklepów internetowych Shoper spojrzeli z dystansem na miniony rok. Oceniają, co wywarło największy wpływ na sektor e-zakupów w ostatnich miesiącach i...
Reklamy z brodatym sprzedawcą skuteczniejsze
Badania pokazują, że mężczyźni z zapuszczoną brodą jako handlowcy mogą pomóc zwiększyć sprzedaż. Naukowcy przeprowadzili pięć badań, aby sprawdzić moc brody. Okazało się, że reklama na Facebooku z brodatą wersją przedstawiciela handlowego była w stanie zapewnić wyższy współczynnik klikalności na poziomie 2,66 proc, co znacznie przewyższa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764