logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Pieczątka wcale nie musi być nudna

  PR 14.02.2020, przeczytano 655 razy
ilustracjastrzałka

Czy zdajecie Sobie sprawę, że odbicie Waszej pieczątki, może być bardzo skutecznym nośnikiem reklamowym? To czysty marketing, o ile zadacie Sobie trud, żeby było na niej logo, adres Waszej strony internetowej czy profilu na social media, Facebook, Instagram lub innego. No i wszystkie najważniejsze dane opracowane w czytelny sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pieczatka-wcale-nie-musi-byc-nudna,385681,artykul.html

Pamiętacie, że ktoś może zapamiętać Waszą markę, bloga czy charakter działalności właśnie w ten sposób. Czasem może się zdarzyć, że rozpoznawalność Waszej marki może sprowadzać się właśnie do tego, jednego odbicia, które zobaczy Wasz klient i zapamięta na dobre, pomimo Waszych innych usilnych działań marketingowych czy promocyjnych. To bardzo ekonomiczna forma, którą możecie wykorzystać w działaniach, które poczynicie na rzecz rozpoznawalności Waszej firmy.

Reklama i marketing dzięki pieczątce

Podobnym, choć przeważnie prostszym organizacyjnie pomysłem jest akcja z pieczątkami typu program lojalnościowy, który pomaga zbudować trwalsze relacje z klientami. Z takimi działaniami możemy spotkać się w kawiarniach, ale można ją zastosować zarówno w zakładzie fryzjerskim, jak i w sklepie odzieżowym np. niewielkim butiku. Przy każdym zakupie klient otrzymuje pieczątki lub znaczki. Po uzbieraniu odpowiedniej ich liczby, może liczyć na darmową usługę (np. 10 strzyżenie gratis), rabat lub upominek.

Liczy się pomysłowość i odwaga

Gdzie może znaleźć się odbicie pieczątki, jako nośnika reklamowego? Może na kuponie rabatowym, na opakowaniu np. okazjonalnie, a może faksymile na obrazkach czy metce odzieży własnego autorstwa czy projektu. Nie ma złotej rady, liczy się Wasza kreatywności i chęci. Wasza pieczątka może być istotnym fajnym wsparciem wizerunku Waszej marki, zwłaszcza na początku, gdy nie dysponujecie wysokim budżetem na działania tego typu.

Źródło: lukaszmajewski.com

www.lukaszmajewski.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe funkcjonalności dla sklepów: Grupa Domodi
Nie od dziś e-commerce jest dla wielu ludzi naturalnym miejscem robienia zakupów. Jednak w dobie ostatnich wydarzeń na świecie sprzedaż online zanotowała bardzo dynamiczny wzrost. Krótki czas, jaki towarzyszył temu zjawisku był związany z nowymi wyzwaniami, na które wiele branż nie było gotowych. Elastyczne podejście, szybkość reakcji i bieżąca analiza potrzeb konsumenta są...
#Zostańwdomu - kwarantanna a sposoby komunikacji marek
Pandemia koronawirusa obejmuje już 184 kraje[1]. Sytuacja ta wpływa na każdą sferę życia, również gospodarkę. Firmy, którym przyszło zmierzyć się z globalną epidemią, zmuszane są do przekształceń zarówno w swojej ofercie, jak i sposobie komunikacji. Dla wielu z nich głównym kanałem do kontaktu z klientami są media społecznościowe, w tym Instagram. Dla ich klientów,...
Search intent, czyli SEO kierowane emocjami i potrzebami
Jaką treść publikować, by osiągnąć dobre wyniki SEO w 2020 roku? Czym są mikromomenty i czy da się odpowiadać na intencje użytkowników organicznych w SEO?
W świecie sportu nie dzieje się najlepiej. Wszystkie większe imprezy sportowe zostały odwołane, a część wydarzeń przeniosła się do online. W wielu przypadkach takie działanie jest jednak po prostu niemożliwe, ze względu na naturę i kontaktowość wielu dyscyplin sportowych. Co nowa sytuacja oznacza dla marek związanych ze sportem? Jak digital zyskuje w obliczu tej...
Nie jest tajemnicą fakt, że obecna sytuacja epidemiologiczna będzie miała negatywny wpływ na część biznesu. Rząd wprowadził "tarczą antykryzysową", ale działania wspierające przedsiębiorców prowadzą również marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764