logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pieczątki z ochroną antybakteryjną od Colop Polska

  PR 16.03.2020, przeczytano 957 razy

Czym jest zabezpieczenie antybakteryjne Microban?

Ochrona antybakteryjna Microban daje produktom dodatkowy poziom zabezpieczenia przeciwko ustrojom chorobotwórczym takim jak: bakterie czy pleśnie. Technologia Microban w połączeniu ze standardowymi czynnościami utrzymania czystości, pozwala podnieść standardy higieniczne i dostarcza dodatkową ochronę wszędzie tam gdzie się ją stosuje. Microban jest ochroną ukierunkowaną. Oznacza to, że jest skoncentrowana na obszary, w których stanowi największą korzyść dla klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pieczatki-z-ochrona-antybakteryjna-od-colop-polska,386119,artykul.html

Jak działa zabezpieczenie antybakteryjne Microban?

Ochrona Microban jest dodawana w procesie produkcji. Kiedy niebezpieczne drobnoustroje mają kontakt z powierzchnią produktu, zabezpieczenie antybakteryjne Microban przenika przez ścianę komórek chorobotwórczych mikroorganizmów niszcząc ich funkcje, a także ograniczając ich wzrost i namnażanie się.

COLOP wykorzystuje zabezpieczenie Microban trzeciej generacji z dodatkiem srebra w celu osiągnięcia optymalnego efektu. Microban 3G Silver gwarantuje aktywną i długotrwałą ochronę przed bakteriami takimi jak: E.coli, S.aureus (Staphylococcus aureus), Salmonella, MRSA (Methicillin-resistant Staphylococcus aureus) oraz innymi mikroorganizmami. Od wieków srebro było znane jako doskonałe zabezpieczenie antybakteryjne. Microban rozwinął tę technologię ochrony w sposób taki, aby znalazła ona zastosowanie w dzisiejszych nowoczesnych produktach.

Bezpieczeństwo korzystania z produktów wyposażonych w ochronę Microban

Technologia Microban jest już od dawna testowana w celu bezpiecznego użytkowania. W Europie posiada certyfikat BPD (Biocide Product Directive), a w USA świadectwo FDA (Food and Drug Administration) dla produktów, w których występuje. Zabezpieczenie Microban znajduje dzisiaj zastosowanie w produktach firm, które są liderami na świecie w branżach takich jak przemysł, medycyna czy produkty codziennego użytku.

Jak długo działa antybakteryjna ochrona Microban?

Ochrona Microban jest dodawana w procesie produkcji i nie jest możliwe jej zmycie bądź usunięcie z powierzchni produktu. Ochrona jest tak zaprojektowana i wykonana, aby mogła działać w sposób ciągły w pełnym okresie „życia” produktu.

Wyniki badań

Aby potwierdzić założenia, którymi posługuje się COLOP, produkty zostały poddane niezależnym badaniom według normy ISO 22196:2007. Jest to międzynarodowa metoda badań dla oceny działania antybakteryjnego badanych części plastikowych, w tym przypadku dla bakterii E.Coli.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764