logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pieczątki z ochroną antybakteryjną od Colop Polska

  PR 16.03.2020, przeczytano 720 razy

Czym jest zabezpieczenie antybakteryjne Microban?

Ochrona antybakteryjna Microban daje produktom dodatkowy poziom zabezpieczenia przeciwko ustrojom chorobotwórczym takim jak: bakterie czy pleśnie. Technologia Microban w połączeniu ze standardowymi czynnościami utrzymania czystości, pozwala podnieść standardy higieniczne i dostarcza dodatkową ochronę wszędzie tam gdzie się ją stosuje. Microban jest ochroną ukierunkowaną. Oznacza to, że jest skoncentrowana na obszary, w których stanowi największą korzyść dla klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pieczatki-z-ochrona-antybakteryjna-od-colop-polska,386119,artykul.html

Jak działa zabezpieczenie antybakteryjne Microban?

Ochrona Microban jest dodawana w procesie produkcji. Kiedy niebezpieczne drobnoustroje mają kontakt z powierzchnią produktu, zabezpieczenie antybakteryjne Microban przenika przez ścianę komórek chorobotwórczych mikroorganizmów niszcząc ich funkcje, a także ograniczając ich wzrost i namnażanie się.

COLOP wykorzystuje zabezpieczenie Microban trzeciej generacji z dodatkiem srebra w celu osiągnięcia optymalnego efektu. Microban 3G Silver gwarantuje aktywną i długotrwałą ochronę przed bakteriami takimi jak: E.coli, S.aureus (Staphylococcus aureus), Salmonella, MRSA (Methicillin-resistant Staphylococcus aureus) oraz innymi mikroorganizmami. Od wieków srebro było znane jako doskonałe zabezpieczenie antybakteryjne. Microban rozwinął tę technologię ochrony w sposób taki, aby znalazła ona zastosowanie w dzisiejszych nowoczesnych produktach.

Bezpieczeństwo korzystania z produktów wyposażonych w ochronę Microban

Technologia Microban jest już od dawna testowana w celu bezpiecznego użytkowania. W Europie posiada certyfikat BPD (Biocide Product Directive), a w USA świadectwo FDA (Food and Drug Administration) dla produktów, w których występuje. Zabezpieczenie Microban znajduje dzisiaj zastosowanie w produktach firm, które są liderami na świecie w branżach takich jak przemysł, medycyna czy produkty codziennego użytku.

Jak długo działa antybakteryjna ochrona Microban?

Ochrona Microban jest dodawana w procesie produkcji i nie jest możliwe jej zmycie bądź usunięcie z powierzchni produktu. Ochrona jest tak zaprojektowana i wykonana, aby mogła działać w sposób ciągły w pełnym okresie „życia” produktu.

Wyniki badań

Aby potwierdzić założenia, którymi posługuje się COLOP, produkty zostały poddane niezależnym badaniom według normy ISO 22196:2007. Jest to międzynarodowa metoda badań dla oceny działania antybakteryjnego badanych części plastikowych, w tym przypadku dla bakterii E.Coli.

Źródło: COLOP Polska

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DTF Trendy 2024 – nowe możliwości, inspiracje i praktyka w produkcji transferów
W dniach 19-21 marca 2024 r API.PL organizuje spotkania DTF TRENDY 2024. Event dedykowany jest producentom odzieży, drukarniom , które chcą produkować transfery DTF, firmom, które pragną rozszerzyć swoje możliwości produkcyjne o nową technologię .
Uniqua, Sulej i Zbrojewicz promują ubezpieczenia komunikacyjne
Wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki UNIQA Polska, w której ubezpieczyciel promuje produkty z obszaru ubezpieczeń komunikacyjnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network).
Cupra i FC Barcelona przedłużają i rozszerzają współpracę
CUPRA oraz jedna z najpopularniejszych piłkarskich drużyn na świecie, FC Barcelona, ogłosiły przedłużenie umowy partnerskiej na kolejne 5 sezonów, do 2029 roku. Hiszpański producent pozostaje Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym i Mobilnym klubu, co oznacza m.in., że zawodnicy nadal będą korzystać z samochodów barcelońskiej firmy. Marka poszerza również swoje...
Kampania Lipton z Julią Wieniawą
3 marca ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764