logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piekarnik Franke Mymenu finalistą konkursu Dobry Wzór 2015

  PR 12.08.2015, przeczytano 745 razy
ilustracjastrzałka

Piekarnik Franke myMenu CS my912 M XS DCT 60+ został pozytywnie oceniony podczas Obrad Ekspertów i tym samym zakwalifikował się do finału konkursu Dobry Wzór 2015.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piekarnik-franke-mymenu-finalista-konkursu-dobry-wzor-2015,25668,artykul.html

Dobry Wzór to niezwykle ceniona nagroda za wzornictwo. Ze względu na bardzo wysoki poziom merytoryczny, konkurs cieszy się ogromnym zainteresowaniem producentów, przedsiębiorców, projektantów, dziennikarzy, a także konsumentów. Do tegorocznej edycji zgłoszono aż 166 produktów i usług. 

Zakwalifikowanie się do finału konkursu Dobry Wzór to wielkie wyróżnienie dla producenta oraz potwierdzenie, że piekarnik Franke myMenu stanowi perfekcyjne połączenie wybitnej jakości wzorniczej, ergonomii oraz innowacji. Kluczowe jest tu zastosowanie zaawansowanej technologii, która pozwala na zdalne sterowanie piekarnikiem za pomocą tableta lub smartfona poprzez Wifi. A wszystko to dzięki bezpłatnej aplikacji myMenu, która zawiera bogatą listę przepisów na każdą okazję. Ponadto, urządzenie wyposażone jest w autorskie programy Franke: Kompletne Menu, Menu Pizza Plus oraz Wellness.

Piekarnik zostanie zaprezentowany podczas prestiżowej wystawy „Dobry Wzór 2015”, która odbędzie się w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego w dniach 22 października - 29 listopada 2015. 

Źródło: Franke

www.franke.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764