logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Piękno i moc: kampania i konkurs z ultrabookami Asus Zenbook

  PR 09.10.2015, przeczytano 2212 razy
ilustracjastrzałka

12 października rusza wspólna kampania firmy ASUS oraz portalu internetowego Onet.pl, promująca wydajne i piękne ultrabooki z linii ASUS ZenBook. Całej akcji będzie towarzyszył konkurs mający poruszyć artystyczną kreatywność użytkowników, którego ambasadorami zostali wokalistka Natalia Przybysz, projektantka Natalia Skrzypska, Rafał Madajczak z ASZDziennika, oraz reżyser Bartek Kulas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piekno-i-moc%3A-kampania-i-konkurs-z-ultrabookami-asus-zenbook,26205,artykul.html

Ultrabooki ASUS ZenBook łączą w sobie wydajność, ergonomię i styl, dzięki czemu są idealnym narzędziem pracy w dobie ciągłej mobilności. Piękno i moc zamknięte w smukłej obudowie to ich znak rozpoznawczy. W rozpoczynającej się kampanii zalety serii ZenBook przedstawi czworo ambasadorów, których łączy nie tylko kreatywność, pasja ale także praca w ciągłym ruchu.

W gronie ambasadorów znaleźli się: twórca alternatywnej rzeczywistości ASZDziennika Rafał Madajczak, ceniona piosenkarka Natalia Przybysz, projektantka Kazaar Natalia Skrzypska oraz reżyser, scenarzysta i animator Bartek Kulas. Każdy z wyżej wymienionych, zainspirowanymi zaletami poszczególnych modeli ultrabooków ZenBook przygotował wyjątkowe zadanie konkursowe. Podejmując się wyzwania rzuconego przez poszczególnych ambasadorów, uczestnicy konkursu staną przed możliwością zdobycia atrakcyjnych nagród – ultrabooka ASUS ZenBook UX305 smartfona ASUS ZenFone 2, gamingowych słuchawek oraz kodów VOD.

Jako pierwszy, swoje wyzwanie rzuci Rafał Madajczak, twórca popularnego serwisu newsowego ASZDziennik. Zadanie będzie proste - wystarczy rozbawić ambasadora, wykazując się swoimi umiejętnościami tworzenia internetowych memów. W pierwszym konkursie można wziąć udział od 12 do 25 października. W późniejszym czasie uczestnicy będą mogli podjąć kolejne wyzwania, stawiane przez pozostałych ambasadorów kampanii: Natalię Przybysz, Natalię Skrzypską oraz Bartka Kulasa. W każdym z nich, będzie trzeba wykazać się wyobraźnią, pomysłowością i zmysłem artystycznym – podobnie jak ambasadorowie kampanii na co dzień.

Najnowsza kampania ASUS i Onet.pl przybliżają zalety ultrabooków ASUS ZenBook UX303, UX305, UX501 PRO. Aby wziąć udział w konkursach i zmierzyć się z zadaniami ambasadorów, wystarczy dokonać zgłoszenia na dedykowanej stronie internetowej www.asus.onet.pl, gdzie znajdują się także sylwetki ambasadorów, informacje na temat komputerów ZenBook oraz galeria zgłoszonych prac.

Kampania wraz z konkursami potrwają od 12 października do 7 grudnia.

Źródło: ASUS

www.asus.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764