logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PiersiBadacze: promocja nowej aplikacji z okazji Światowego Dnia Łapania za Biust

  PR 05.07.2013, przeczytano 1777 razy
ilustracja

Dziś, w Światowy Dzień Łapania za Biust rusza nietypowa akcja edukacyjna współorganizowana przez ING Życie w ramach kampanii „Rak. To się leczy!”. Ma ona na celu edukowanie kobiet w zakresie profilaktyki oraz promocję nowej aplikacji PiersiBadacze, w której samobadania piersi uczą… znani mężczyźni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/piersibadacze%3A-promocja-nowej-aplikacji-z-okazji-swiatowego-dnia-lapania-za-biust,19177,artykul.html

Akcja edukacyjna PiersiBadacze współorganizowana przez ING Życie w ramach kampanii „Rak. To się leczy!” ma w odważny i niestandardowy sposób zachęcać kobiety do samobadania piersi. W tym celu powstała specjalna, bezpłatna aplikacja na smartfony z systemem AppStore oraz Android, w której znani aktorzy, sportowcy i piosenkarze uczą, jak prawidłowo przeprowadzić samobadanie piersi.

Co więcej, kobiety mogą zadecydować, który ze znanych mężczyzn na stałe zagości na ekranie ich telefonu. Panie mogą wybrać jednego z pięciu PiersiBadaczy - Przemysława Saletę, Macieja Jachowskiego, Radosława Majdana, Tomasza Puzona, lub Jacka Stachurskiego.

Inspiracją dla aplikacji PiersiBadacze był „Your Man Reminder”, aplikacja stworzona 2 lata temu przez kanadyjską fundację Rethink Breast Cancer. Tam innowacyjność rozwiązania spotkała się z ogromną popularnością, a twórcy tej kampanii z entuzjazmem przyjęli pomysł zaszczepienia tego konceptu w Polsce.

Chcieliśmy pokazać temat samobadania piersi w pozytywny sposób – stąd pomysł zaangażowania w projekt znanych mężczyzn jako ambasadorów, dla których zdrowie kobiet jest istotną wartością. Naszym celem jest z jednej strony wzbudzenie zainteresowania kobiet, a z drugiej – zachęcenie mężczyzn, aby dbali o swoje partnerki i nakłaniali je do badań profilaktycznych, w tym samobadania - mówi Alicja Zakrzewska, rzecznik projektu „Rak. To się leczy!”. - Aplikacja, oprócz filmów instruktażowych ze znanymi mężczyznami, zapewnia dostęp do artykułów i porad eksperckich dotyczących onkologii, a także kompendium wiedzy na temat profilaktyki nowotworowej „Warto wiedzieć, by wygrać”.

PiersiBadacze edukują w Warszawie
W ramach kampanii edukacyjnej PiersiBadacze ING Życie oraz organizatorzy programu „Rak. To się leczy!” zorganizowały nietypowy happening w warszawskiej przestrzeni miejskiej. Dziś, w Światowy Dzień Łapania za Biust sześćdziesięciu PiersiBadaczy ruszyło w miasto, by promować samobadanie piersi oraz aplikację z filmami instruktażowymi do jej prawidłowego wykonywania.

Dodatkowo mężczyźni rozdają ulotki zapraszające na wieczorny koncert ambasadorów akcji w klubie Space w Warszawie. Grupa 500 pierwszych kobiet, które wejdzie na stronę www.rak.tosieleczy.pl, i dalej na banner PiersiBadacze, a następnie wpisze unikalny kod podany na ulotce, wygra podwójne zaproszenie na ten specjalny koncert tylko dla kobiet.

Na scenie pojawią się przystojni oraz zainteresowani zdrowiem kobiet PiersiBadacze: Sebastian Karpiel-Bułecka i Zakopower, Tomasz Karolak z zespołem Pączki w Tłuszczu, Radosław Majdan i The Trash oraz Stachursky.

- Poprzez happening organizowany z okazji Światowego Dnia Łapania za Biust wychodzimy do kobiet i mówimy głosem znanych mężczyzn o profilaktyce nowotworowej w przystępny, a jednocześnie niestandardowy sposób. Poprzez tę akcję chcemy pokazać, jak ważne jest zdrowie kobiet dla mężczyzn, którzy mogą pełnić bardzo ważną rolę w przypominaniu, nam kobietom, o badaniach profilaktycznych. Wierzymy, że kreatywne i pozytywne promowanie profilaktyki przełoży się na wzrost świadomości kobiet w tym zakresie – tłumaczy Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w ING Życie, które jest współorganizatorem kampanii. - ING Życie od początku wspiera kampanię społeczną „Rak. To się leczy!”, mającą na celu „odczarowanie” raka pokazując, że choroba wcześnie wykryta, w większości przypadków jest uleczalna – dodaje Marta Maszewska-Danielewicz.

Kampania PiersiBadacze, oprócz nietypowej aplikacji oraz eventu, obejmuje także spoty reklamowe emitowane w stacji głównej TVN oraz TVN Style, jak również sieci Multikino w największych ośrodkach miejskich. Kampania potrwa od 5 lipca do 30 lipca.

Kampania jest wspierana merytorycznie między innymi przez Polską Unię Onkologii oraz Federację Amazonek.

Źródło: Rak. To się leczy!

www.rak.tosieleczy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764