
AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group – pierwsi dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
– Druga połowa roku wydaje nam się odpowiednia na bezpośrednie spotkanie targowe i prezentację oferty. Sezon przedświąteczny jest dla naszej branży kluczowy, choć w przypadku rynku tekstylnego również liczymy na dobrą sprzedaż już w II kwartale – mówi Tomasz Barudin, Texet Poland. Organizator wrześniowego FestiwaluMarketingu.pl przesunął datę tegorocznych spotkań TOP dostawców z agencjami reklamowymi Promo Show Professional z kwietnia tego roku na luty 2022 roku. Decyzja spotkała się z pełną aprobatą uczestników wydarzenia.
– Relacje z naszymi klientami są dla nas kluczowe. Choć nie „podajemy sobie rąk”, to wciąż trzymamy się razem. Mamy dużo nowości w tym kwartale i już je prezentujemy agencjom reklamowym. Choć z wiadomych powodów nie spotkamy się na kwietniowym PSP, to wierzymy, że wrześniowe targi będą jak zawsze doskonałą okazją do prezentacji naszej bogatej oferty na drugą połowę roku i świątecznych inspiracji – mówi Jolanta Kempa, Inspirion Polska.
W podobnym tonie wypowiada się przedstawiciel firmy Headwear Polska.
– Od początku uczestniczymy w projekcie PSP. Podobnie, jak współpracujące z nami agencje liczyliśmy na spotkanie face to face, ale rozumiemy przesunięcie PSP na 2022 rok. Ubiegłoroczny FestiwalMarketingu.pl był świetnym reSTARTem branży. Mam wrażenie, że tegoroczny będzie jeszcze lepszy. Doceniamy doświadczenia OOH magazine w zakresie bezpieczeństwa, które nadal będzie kluczowe. Teraz skupiamy się na prezentacji naszej oferty online i podczas indywidualnych spotkań – mówi Michał Matwiejczyk.
Przedstawiciele agencji reklamowych również zgadzają się z takim rozwiązaniem.
– Bardzo liczyliśmy na kwietniowe Promo Show Professional i spotkania z dostawcami, ale jak najbardziej rozumiemy decyzję organizatorów. Wierzę, że wrześniowy FestiwalMarketingu będzie po raz kolejny bezpieczną przestrzenią do bezpośrednich rozmów i poznania nowości na najważniejszy sezon w naszej branży – podsumowuje Olaf Dąbrowski z agencji Goldenberry.
Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycją Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.
Źródło: OOH magazine
Tymczasem kolejne kraje Europy wprowadzają obostrzenia w podróżowaniu...
Fatalnie - okazuje się że nie wszyscy wiedzą to co Ty wiesz na temat tego roku...
Może więcej wolnych mediów trzeba konsumować?
Żeby wiedzieć, które kraje walczą z pandemią, a które tylko udają.
Może to być ślepą uliczką prowadzącą do przejedzenia. Podobnie jak mędrkowanie na temat tego co piszą media bez czytania mediów. Istna tragedia grecka.
Tymczasem już wczoraj, pan udający, że jest ministrem zdrowia zapowiedział, że możliwy jest powrót do obostrzeń, bo znów przyrasta....
Ale to pewnie deep fake.
Przecież Kłameusz już dawno obiecał, że wirus jest w odwrocie.
Jak sam widzisz co konferencja to inna koncepcja. Są jakieś media z których korzystasz, sięgające dalej niż ministerstwo, patrzące tam gdzie wzrok ministra nie sięga?
W Polsce media niereżimowe pokazują konferencje ministrów chyba dla beki.
Bo nie ma w nich żadnego wiarygodnego elementu informacyjnego.
To z pewnością nie pomaga wyrobić sobie zdania o perspektywach imprez targowych odległych o kilka miesięcy, prawda?
W istocie, wyjazd na targi planuje teraz pewnie każdy, kto nie wie co się dzieje w Europie...