logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsi Top Dostawcy potwierdzają obecność na wrześniowym Festiwalmarketingu.pl

   16.02.2021, przeczytano 1027 razy
ilustracja

AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group – pierwsi dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsi-top-dostawcy-potwierdzaja-obecnosc-na-wrzesniowym-festiwalmarketingu.pl,390250,artykul.html

– Druga połowa roku wydaje nam się odpowiednia na bezpośrednie spotkanie targowe i prezentację oferty. Sezon przedświąteczny jest dla naszej branży kluczowy, choć w przypadku rynku tekstylnego również liczymy na dobrą sprzedaż już w II kwartale – mówi Tomasz Barudin, Texet Poland. Organizator wrześniowego FestiwaluMarketingu.pl przesunął datę tegorocznych spotkań TOP dostawców z agencjami reklamowymi Promo Show Professional z kwietnia tego roku na luty 2022 roku. Decyzja spotkała się z pełną aprobatą uczestników wydarzenia.

– Relacje z naszymi klientami są dla nas kluczowe. Choć nie „podajemy sobie rąk”, to wciąż trzymamy się razem. Mamy dużo nowości w tym kwartale i już je prezentujemy agencjom reklamowym. Choć z wiadomych powodów nie spotkamy się na kwietniowym PSP, to wierzymy, że wrześniowe targi będą jak zawsze doskonałą okazją do prezentacji naszej bogatej oferty na drugą połowę roku i świątecznych inspiracji – mówi Jolanta Kempa, Inspirion Polska.

W podobnym tonie wypowiada się przedstawiciel firmy Headwear Polska.

– Od początku uczestniczymy w projekcie PSP. Podobnie, jak współpracujące z nami agencje liczyliśmy na spotkanie face to face, ale rozumiemy przesunięcie PSP na 2022 rok. Ubiegłoroczny FestiwalMarketingu.pl był świetnym reSTARTem branży. Mam wrażenie, że tegoroczny będzie jeszcze lepszy. Doceniamy doświadczenia OOH magazine w zakresie bezpieczeństwa, które nadal będzie kluczowe. Teraz skupiamy się na prezentacji naszej oferty online i podczas indywidualnych spotkań – mówi Michał Matwiejczyk.

Przedstawiciele agencji reklamowych również zgadzają się z takim rozwiązaniem.

– Bardzo liczyliśmy na kwietniowe Promo Show Professional i spotkania z dostawcami, ale jak najbardziej rozumiemy decyzję organizatorów. Wierzę, że wrześniowy FestiwalMarketingu będzie po raz kolejny bezpieczną przestrzenią do bezpośrednich rozmów i poznania nowości na najważniejszy sezon w naszej branży – podsumowuje Olaf Dąbrowski z agencji Goldenberry.

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycją Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Tymczasem kolejne kraje Europy wprowadzają obostrzenia w podróżowaniu...

avatar użytkownika
,

Fatalnie - okazuje się że nie wszyscy wiedzą to co Ty wiesz na temat tego roku...  

,

Może więcej wolnych mediów trzeba konsumować?
Żeby wiedzieć, które kraje walczą z pandemią, a które tylko udają.
  

avatar użytkownika
,

Może to być ślepą uliczką prowadzącą do przejedzenia. Podobnie jak mędrkowanie na temat tego co piszą media bez czytania mediów. Istna tragedia grecka.  

,

Tymczasem już wczoraj, pan udający, że jest ministrem zdrowia zapowiedział, że możliwy jest powrót do obostrzeń, bo znów przyrasta....

Ale to pewnie deep fake.
Przecież Kłameusz już dawno obiecał, że wirus jest w odwrocie.
  

avatar użytkownika
,

Jak sam widzisz co konferencja to inna koncepcja. Są jakieś media z których korzystasz, sięgające dalej niż ministerstwo, patrzące tam gdzie wzrok ministra nie sięga?  

,

W Polsce media niereżimowe pokazują konferencje ministrów chyba dla beki.
Bo nie ma w nich żadnego wiarygodnego elementu informacyjnego.

  

avatar użytkownika
,

To z pewnością nie pomaga wyrobić sobie zdania o perspektywach imprez targowych odległych o kilka miesięcy, prawda?  

,

W istocie, wyjazd na targi planuje teraz pewnie każdy, kto nie wie co się dzieje w Europie...   

avatar użytkownika
,

Twego nie wiemy. Ty też nie wiesz - choć nie przeszkadza Ci to wygłaszać kategorycznych opinii. Widać bardzo brakuje Ci jasnego stanowiska jakiegoś ministra. To zrozumiałe - każdy chciałby wiedzieć na czym stoi.  

,

Wiemy, wiemy!
Czytamy i oglądamy rzetelne media.
Redakcji też polecamy, może przestanie publikować kretyńskie oświadczenia pełne pobożnych życzeń.
  

avatar użytkownika
,

Chyba nawet nie zacząłeś czytać tego materiału - on mówi o faktach, a nie o życzeniach. Informuje o grupie wystawców którzy postanowili Cię zignorować i zgłosili chęć udziału w targach.  

,

Fakty.
Krzywa zachorowań idzie w górę. Umiera coraz więcej osób. Władze rozpatrują pełny lockdown.

A tymczasem w alternatywnej rzeczywistości, ktoś zapisuje się na targi, których nie będzie.
  

avatar użytkownika
,

Jeszcze niedawno te same władze ogłaszały luzowanie rygorów, robiąc to w czasie gdy wszystkie sąsiednie kraje przykręcały śrubę, szykując się na trzecią falę. Wystarczył pomruk niezadowolenia ze dochodzący z regionu, w którym tradycyjnie dominował elektorat tej władzy. Nie ma zatem niczego dziwnego ani nieracjonalnego aby w tak nieracjonalnej i nieprzewidywalnej sytuacji rezerwować sobie możliwość ewentualnego wzięcia udziału w targach.  

,

Już wprowadzono obostrzenia.
Twoje kocopoły stały się właśnie bredniami.
  

avatar użytkownika
,

A kiedy zostaną zniesione? Byłeś już u wróżki?  

,

Tymczasem rząd planuje pełny lockdown i zakaz przemieszczania...

Tak, targi się odbędą, planowo. Można robić zapisy i bukować bilety.
  

avatar użytkownika
,

Skoro kościoły pozostają otwarte...  

,

To można zrobić targi w kościołach.

Tylko Kuria może wziąć dużą prowizję i się imprezy finansowo nie zepną.
  

avatar użytkownika
,

No to wtedy będzie ten "pełny lockdown" czy nie będzie?  

,

Można się bawić w prognozowanie, ale wobec tylu śmierci, sądzę, że nie wypada.  

avatar użytkownika
,

Dla Ciebie to tylko zabawa - co wyraźnie widać. Ale przedsiębiorcy walczą właśnie o swoje biznesy, pracę i pieniądze - również nasze. Może faktycznie nie wypada.  

,

I ta walka objawia się poprzez zapisy na targi, których nie będzie?
  

avatar użytkownika
,

Ta walka objawia się poprzez zapisy na targi których być może nie będzie, może nawet prawdopodobnie nie będzie. Tak - w tak krytycznej sytuacji każdy robi co może by wykorzystać każdą możliwość ratowania się, nawet jeśli jest mało prawdopodobna. Obśmiewanie tego wysiłku świadczy o radosnej nieświadomości sytuacji w jakiej znalazło się wiele firm z naszej branży.  

,

Ale targi nie dają nawet iluzorycznej możliwości uratowania firmy, chyba, że... chodzi o firmę organizującą...targi.  

avatar użytkownika
,

A mówisz to jako doświadczony wystawca targowy, prawda?   

,

Albo jako ktoś, kto regularnie bywał.

Tymczasem od ponad roku NIC się nie dzieje.
  

avatar użytkownika
,

"Bywanie" dało Ci wiedzę na temat korzyści jaką wystawcy wynoszą z udziału w targach?  

,

Bywanie to bardzo pojemne określenie, i przyjemnie ogólnikowe.  

avatar użytkownika
,

Podobnie jak wiedza którą daje.  

,

Skądże znowu.
Niemniej, żeby się przekonać, trzeba zainwestować w bywanie lub spotkania z bywającymi.
  

avatar użytkownika
,

Ciebie ta zasada jak widać nie dotyczy - Tobie wystarczy bywać by wiedzieć nawet lepiej od wystawców...  

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764