logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsi Top Dostawcy potwierdzają obecność na wrześniowym Festiwalmarketingu.pl

   16.02.2021, przeczytano 679 razy
ilustracja

AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group – pierwsi dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsi-top-dostawcy-potwierdzaja-obecnosc-na-wrzesniowym-festiwalmarketingu.pl,390250,artykul.html

– Druga połowa roku wydaje nam się odpowiednia na bezpośrednie spotkanie targowe i prezentację oferty. Sezon przedświąteczny jest dla naszej branży kluczowy, choć w przypadku rynku tekstylnego również liczymy na dobrą sprzedaż już w II kwartale – mówi Tomasz Barudin, Texet Poland. Organizator wrześniowego FestiwaluMarketingu.pl przesunął datę tegorocznych spotkań TOP dostawców z agencjami reklamowymi Promo Show Professional z kwietnia tego roku na luty 2022 roku. Decyzja spotkała się z pełną aprobatą uczestników wydarzenia.

– Relacje z naszymi klientami są dla nas kluczowe. Choć nie „podajemy sobie rąk”, to wciąż trzymamy się razem. Mamy dużo nowości w tym kwartale i już je prezentujemy agencjom reklamowym. Choć z wiadomych powodów nie spotkamy się na kwietniowym PSP, to wierzymy, że wrześniowe targi będą jak zawsze doskonałą okazją do prezentacji naszej bogatej oferty na drugą połowę roku i świątecznych inspiracji – mówi Jolanta Kempa, Inspirion Polska.

W podobnym tonie wypowiada się przedstawiciel firmy Headwear Polska.

– Od początku uczestniczymy w projekcie PSP. Podobnie, jak współpracujące z nami agencje liczyliśmy na spotkanie face to face, ale rozumiemy przesunięcie PSP na 2022 rok. Ubiegłoroczny FestiwalMarketingu.pl był świetnym reSTARTem branży. Mam wrażenie, że tegoroczny będzie jeszcze lepszy. Doceniamy doświadczenia OOH magazine w zakresie bezpieczeństwa, które nadal będzie kluczowe. Teraz skupiamy się na prezentacji naszej oferty online i podczas indywidualnych spotkań – mówi Michał Matwiejczyk.

Przedstawiciele agencji reklamowych również zgadzają się z takim rozwiązaniem.

– Bardzo liczyliśmy na kwietniowe Promo Show Professional i spotkania z dostawcami, ale jak najbardziej rozumiemy decyzję organizatorów. Wierzę, że wrześniowy FestiwalMarketingu będzie po raz kolejny bezpieczną przestrzenią do bezpośrednich rozmów i poznania nowości na najważniejszy sezon w naszej branży – podsumowuje Olaf Dąbrowski z agencji Goldenberry.

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycją Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Tymczasem kolejne kraje Europy wprowadzają obostrzenia w podróżowaniu...

avatar użytkownika
,

Fatalnie - okazuje się że nie wszyscy wiedzą to co Ty wiesz na temat tego roku...  

avatar użytkownika
,

Może więcej wolnych mediów trzeba konsumować?
Żeby wiedzieć, które kraje walczą z pandemią, a które tylko udają.
  

avatar użytkownika
,

Może to być ślepą uliczką prowadzącą do przejedzenia. Podobnie jak mędrkowanie na temat tego co piszą media bez czytania mediów. Istna tragedia grecka.  

avatar użytkownika
,

Tymczasem już wczoraj, pan udający, że jest ministrem zdrowia zapowiedział, że możliwy jest powrót do obostrzeń, bo znów przyrasta....

Ale to pewnie deep fake.
Przecież Kłameusz już dawno obiecał, że wirus jest w odwrocie.
  

avatar użytkownika
,

Jak sam widzisz co konferencja to inna koncepcja. Są jakieś media z których korzystasz, sięgające dalej niż ministerstwo, patrzące tam gdzie wzrok ministra nie sięga?  

avatar użytkownika
,

W Polsce media niereżimowe pokazują konferencje ministrów chyba dla beki.
Bo nie ma w nich żadnego wiarygodnego elementu informacyjnego.

  

avatar użytkownika
,

To z pewnością nie pomaga wyrobić sobie zdania o perspektywach imprez targowych odległych o kilka miesięcy, prawda?  

avatar użytkownika
,

W istocie, wyjazd na targi planuje teraz pewnie każdy, kto nie wie co się dzieje w Europie...   

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764