logo
WIADOMOŚCI

Pierwsi wystawcy Festiwalu Druku 2015

   27.01.2015, przeczytano 2788 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 75% ubiegłorocznych wystawców potwierdziło udział w tegorocznej edycji Festiwalu Druku (pełna nazwa Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań). W 2014 w targach uczestniczyło ponad 160 wystawców i prawie 4 tys. zwiedzających, zaprezentowano różnorodne maszyny drukarskie, media do druku i oryginalne opakowania. W tym roku, podobnie jak i w edycjach poprzednich, wśród wystawców znajdą się firmy z szeroko pojętego rynku produkcji reklamowej: od dostawców mediów i maszyn, drukarń, producentów POS, opakowań, po importerów i producentów artykułów promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsi-wystawcy-festiwalu-druku-2015,23757,artykul.html

- Z roku na rok widzimy rosnące zainteresowanie naszym wydarzeniem, które jest obecnie największą imprezą tego typu w drugiej połowie roku. Poprzednia edycja targów przyciągnęła ponad 160 wystawców, w tym roku przewidujemy wystawiennictwo ponad 200 firm z branży - mówi Katarzyna Lipska z OOH magazine - organizatora targów.

Targi to także spectrum wydarzeń dodatkowych. W tym roku ponownie odbędzie się konferencja Print&Win poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań. Po sukcesie pierwszej edycji, odbędzie się kolejna odsłona konferencji Pack Trends - „Trendy na rynku opakowań kartonowych". Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych oraz pracownikom działów marketingu. Wraz z partnerem targów – magazynem „Świat Druku” podczas warsztatów „Akademia Zarządzania Barwą” uczestnicy poruszą temat poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku.

Swój udział potwierdziło już ponad 100 wystawców. Z grona dostawców mediów i maszyn są to m.in. Amatec, API.PL, Artemis, Atrium Centrum Ploterowe, CNC Technika, Epson, Fastcom Systemy Ploterowe, Igepa Polska, Joker, Ikonos, KML Solutions, Plotserwis, Teba, Trodat Polska i VES Ploter.

Targi dedykowane są szeroko rozumianej branży poligraficznej i reklamowej. - Wstęp na wydarzenie przeznaczony jest tylko dla profesjonalistów branży. Zarówno dla nas, jak i naszych Klientów najważniejsza jest jakość kontaktów, a nie ich ilość, dlatego też zastrzegamy sobie prawo do odmowy wstępu na teren targów osobom niezwiązanym z branżą reklamową – dodaje Katarzyna Lipska.

Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zaprezentujemy najlepsze kreacje displaye i ekspozytory w 11 kategoriach tematycznych.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie specjalne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn OOH magazine, największego obecnie kompendium wiedzy na temat produkcji reklamowej w Polsce. Po raz dziewiąty wydane zostaną też katalogi PROMO, zawierające bogatą ofertę upominków świątecznych i poligrafii.

Festiwal objęty jest patronatem Signs.pl.

Źródło: Festiwal Druku

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone