logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsi wystawcy Festiwalu Druku 2015

   27.01.2015, przeczytano 4445 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 75% ubiegłorocznych wystawców potwierdziło udział w tegorocznej edycji Festiwalu Druku (pełna nazwa Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań). W 2014 w targach uczestniczyło ponad 160 wystawców i prawie 4 tys. zwiedzających, zaprezentowano różnorodne maszyny drukarskie, media do druku i oryginalne opakowania. W tym roku, podobnie jak i w edycjach poprzednich, wśród wystawców znajdą się firmy z szeroko pojętego rynku produkcji reklamowej: od dostawców mediów i maszyn, drukarń, producentów POS, opakowań, po importerów i producentów artykułów promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsi-wystawcy-festiwalu-druku-2015,23757,artykul.html

- Z roku na rok widzimy rosnące zainteresowanie naszym wydarzeniem, które jest obecnie największą imprezą tego typu w drugiej połowie roku. Poprzednia edycja targów przyciągnęła ponad 160 wystawców, w tym roku przewidujemy wystawiennictwo ponad 200 firm z branży - mówi Katarzyna Lipska z OOH magazine - organizatora targów.

Targi to także spectrum wydarzeń dodatkowych. W tym roku ponownie odbędzie się konferencja Print&Win poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań. Po sukcesie pierwszej edycji, odbędzie się kolejna odsłona konferencji Pack Trends - „Trendy na rynku opakowań kartonowych". Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych oraz pracownikom działów marketingu. Wraz z partnerem targów – magazynem „Świat Druku” podczas warsztatów „Akademia Zarządzania Barwą” uczestnicy poruszą temat poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku.

Swój udział potwierdziło już ponad 100 wystawców. Z grona dostawców mediów i maszyn są to m.in. Amatec, API.PL, Artemis, Atrium Centrum Ploterowe, CNC Technika, Epson, Fastcom Systemy Ploterowe, Igepa Polska, Joker, Ikonos, KML Solutions, Plotserwis, Teba, Trodat Polska i VES Ploter.

Targi dedykowane są szeroko rozumianej branży poligraficznej i reklamowej. - Wstęp na wydarzenie przeznaczony jest tylko dla profesjonalistów branży. Zarówno dla nas, jak i naszych Klientów najważniejsza jest jakość kontaktów, a nie ich ilość, dlatego też zastrzegamy sobie prawo do odmowy wstępu na teren targów osobom niezwiązanym z branżą reklamową – dodaje Katarzyna Lipska.

Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zaprezentujemy najlepsze kreacje displaye i ekspozytory w 11 kategoriach tematycznych.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie specjalne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn OOH magazine, największego obecnie kompendium wiedzy na temat produkcji reklamowej w Polsce. Po raz dziewiąty wydane zostaną też katalogi PROMO, zawierające bogatą ofertę upominków świątecznych i poligrafii.

Festiwal objęty jest patronatem Signs.pl.

Źródło: Festiwal Druku

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764