logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsi wystawcy Festiwalu Druku 2015

   27.01.2015, przeczytano 3828 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 75% ubiegłorocznych wystawców potwierdziło udział w tegorocznej edycji Festiwalu Druku (pełna nazwa Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań). W 2014 w targach uczestniczyło ponad 160 wystawców i prawie 4 tys. zwiedzających, zaprezentowano różnorodne maszyny drukarskie, media do druku i oryginalne opakowania. W tym roku, podobnie jak i w edycjach poprzednich, wśród wystawców znajdą się firmy z szeroko pojętego rynku produkcji reklamowej: od dostawców mediów i maszyn, drukarń, producentów POS, opakowań, po importerów i producentów artykułów promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsi-wystawcy-festiwalu-druku-2015,23757,artykul.html

- Z roku na rok widzimy rosnące zainteresowanie naszym wydarzeniem, które jest obecnie największą imprezą tego typu w drugiej połowie roku. Poprzednia edycja targów przyciągnęła ponad 160 wystawców, w tym roku przewidujemy wystawiennictwo ponad 200 firm z branży - mówi Katarzyna Lipska z OOH magazine - organizatora targów.

Targi to także spectrum wydarzeń dodatkowych. W tym roku ponownie odbędzie się konferencja Print&Win poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań. Po sukcesie pierwszej edycji, odbędzie się kolejna odsłona konferencji Pack Trends - „Trendy na rynku opakowań kartonowych". Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych oraz pracownikom działów marketingu. Wraz z partnerem targów – magazynem „Świat Druku” podczas warsztatów „Akademia Zarządzania Barwą” uczestnicy poruszą temat poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku.

Swój udział potwierdziło już ponad 100 wystawców. Z grona dostawców mediów i maszyn są to m.in. Amatec, API.PL, Artemis, Atrium Centrum Ploterowe, CNC Technika, Epson, Fastcom Systemy Ploterowe, Igepa Polska, Joker, Ikonos, KML Solutions, Plotserwis, Teba, Trodat Polska i VES Ploter.

Targi dedykowane są szeroko rozumianej branży poligraficznej i reklamowej. - Wstęp na wydarzenie przeznaczony jest tylko dla profesjonalistów branży. Zarówno dla nas, jak i naszych Klientów najważniejsza jest jakość kontaktów, a nie ich ilość, dlatego też zastrzegamy sobie prawo do odmowy wstępu na teren targów osobom niezwiązanym z branżą reklamową – dodaje Katarzyna Lipska.

Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zaprezentujemy najlepsze kreacje displaye i ekspozytory w 11 kategoriach tematycznych.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie specjalne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn OOH magazine, największego obecnie kompendium wiedzy na temat produkcji reklamowej w Polsce. Po raz dziewiąty wydane zostaną też katalogi PROMO, zawierające bogatą ofertę upominków świątecznych i poligrafii.

Festiwal objęty jest patronatem Signs.pl.

Źródło: Festiwal Druku

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764