logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza Akademia Atrium - relacja

   07.01.2013, przeczytano 1197 razy
ilustracjastrzałka

„Ułamki sekundy decydują o tym czy Twoja reklama zostanie (nie)zauważona”czyli co decyduje o skuteczności reklamy wielkoformatowej? Pod takim hasłem odbyło się pierwsze spotkanie nowego cyklu szkoleniowo-warsztatowego - Akademia Atrium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-akademia-atrium---relacja,17621,artykul.html

Akademia jest rozszerzeniem dotychczasowej działalności firmy Atrium w dziedzinie szkoleń. Pierwsze spotkanie odbyło się 30 listopada 2012 w Opolu, które to w formie wykładów i interaktywnych warsztatów poprowadził wykładowca i projektant - Mariusz Wszołek. Współpracował on w zakresie tworzenia wizerunku i strategii komunikacyjnych z takimi markami jak Media Markt, Anotis, Uniwersytet Wrocławski, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Merc, Fundacja Krzyżowa dla Porozumienia Europejskiego. Na co dzień wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i w Instytucie Grafiki SWPS.

Publiczność - w Polsce wyróżniamy 7 stylów życia

Podczas Akademii Atrium #1 uczestnicy poznali koncepcje pracy kreatywnej nad reklamą, stosowane przez największe i najlepsze agencje reklamowe na świecie. Szkoleniowiec przedstawił funkcję reklamy i polską estetykę robienia reklam. Zaprezentowany został podział społeczeństwa (publiczności) na 7 grup: katalogistów, narodowców, kreatywnych, bling-bling, szarych, alternatywnych oraz biznes style.

Padło też słowo o wierzeniach ludowych na okoliczność reklamy oraz omówione zostało kluczowe zagadnienie... dlaczego nie można nie robić reklamy.

Warsztaty z flamastrem w ręku

Podczas kreatywnej pracy warsztatowej uczestnicy mieli za zadanie zaprojektować reklamę dla marki Absolut, której tematem było „Marzenie, którego nie da się spełnić”.

Po szkoleniu i warsztatach, uczestnicy spragnieni spraw bardziej technicznych mogli w demo-roomie firmy Atrium zobaczyć najnowszy ploter eko-solwentowy - Zenith A1802S.

O Akademii Atrium

Firma Atrium często organizuje konferencje i seminaria, podczas których uczestnicy szkoleń gruntownie poznają oferowane maszyny i media oraz uzyskują wsparcie techniczne. „Z tych szkoleń nigdy nie zrezygnujemy. Akademia Atrium zaoferuje naszym klientom dobrej jakości szkolenia z projektowania graficznego dla reklamy wielkoformatowej mające na celu odświeżenie i uzupełnienie ich wiedzy na temat projektowania. Mam nadzieję, że szkolenia te będą źródłem inspiracji do tworzenia nowych, kreatywnych, znakomitych warsztatowo projektów. Jakże często w pośpiechu dnia codziennego zapominamy o tym, iż w rękach twórców reklam spoczywa ogromna moc, moc tworzenia naszej rzeczywistości. Przecież to od nich zależy jak będą wyglądały nasze ulice, galerie handlowe, elewacje. W Akademii Atrium zawsze będziemy stawiać na jakość.  Do współpracy będziemy starali się pozyskać najlepszych wykładowców, projektantów, praktyków druku wielkoformatowego, którzy zapewnią ciekawe i inspirujące zajęcia w formie wykładów i interaktywnych warsztatów” - mówi Katarzyna Juchkiewicz, pomysłodawczyni Akademii.

W Atrium pragniemy nadążać nie tylko za nowinkami technicznymi dotyczącymi maszyn i materiałów eksploatacyjnych, chcemy również śledzić światowe trendy w projektowaniu . Pamiętajmy również, że dobry design jest wartością dodaną w pracy nad każdym produktem i przekłada się na wyższą cenę dobrze zaprojektowanego produktu. Oferta szkoleń Akademii Atrium stanowi doskonałe narzędzie pomocowe dla agencji reklamowych i drukarni, które przyczyni się do rozwoju ich działalności” -  mówi Katarzyna Juchkiewicz.

Portal Signs.pl objął Akademię patronatem medialnym.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764