logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza Akademia Atrium - relacja

   07.01.2013, przeczytano 1154 razy
ilustracjastrzałka

„Ułamki sekundy decydują o tym czy Twoja reklama zostanie (nie)zauważona”czyli co decyduje o skuteczności reklamy wielkoformatowej? Pod takim hasłem odbyło się pierwsze spotkanie nowego cyklu szkoleniowo-warsztatowego - Akademia Atrium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-akademia-atrium---relacja,17621,artykul.html

Akademia jest rozszerzeniem dotychczasowej działalności firmy Atrium w dziedzinie szkoleń. Pierwsze spotkanie odbyło się 30 listopada 2012 w Opolu, które to w formie wykładów i interaktywnych warsztatów poprowadził wykładowca i projektant - Mariusz Wszołek. Współpracował on w zakresie tworzenia wizerunku i strategii komunikacyjnych z takimi markami jak Media Markt, Anotis, Uniwersytet Wrocławski, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Merc, Fundacja Krzyżowa dla Porozumienia Europejskiego. Na co dzień wykłada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego i w Instytucie Grafiki SWPS.

Publiczność - w Polsce wyróżniamy 7 stylów życia

Podczas Akademii Atrium #1 uczestnicy poznali koncepcje pracy kreatywnej nad reklamą, stosowane przez największe i najlepsze agencje reklamowe na świecie. Szkoleniowiec przedstawił funkcję reklamy i polską estetykę robienia reklam. Zaprezentowany został podział społeczeństwa (publiczności) na 7 grup: katalogistów, narodowców, kreatywnych, bling-bling, szarych, alternatywnych oraz biznes style.

Padło też słowo o wierzeniach ludowych na okoliczność reklamy oraz omówione zostało kluczowe zagadnienie... dlaczego nie można nie robić reklamy.

Warsztaty z flamastrem w ręku

Podczas kreatywnej pracy warsztatowej uczestnicy mieli za zadanie zaprojektować reklamę dla marki Absolut, której tematem było „Marzenie, którego nie da się spełnić”.

Po szkoleniu i warsztatach, uczestnicy spragnieni spraw bardziej technicznych mogli w demo-roomie firmy Atrium zobaczyć najnowszy ploter eko-solwentowy - Zenith A1802S.

O Akademii Atrium

Firma Atrium często organizuje konferencje i seminaria, podczas których uczestnicy szkoleń gruntownie poznają oferowane maszyny i media oraz uzyskują wsparcie techniczne. „Z tych szkoleń nigdy nie zrezygnujemy. Akademia Atrium zaoferuje naszym klientom dobrej jakości szkolenia z projektowania graficznego dla reklamy wielkoformatowej mające na celu odświeżenie i uzupełnienie ich wiedzy na temat projektowania. Mam nadzieję, że szkolenia te będą źródłem inspiracji do tworzenia nowych, kreatywnych, znakomitych warsztatowo projektów. Jakże często w pośpiechu dnia codziennego zapominamy o tym, iż w rękach twórców reklam spoczywa ogromna moc, moc tworzenia naszej rzeczywistości. Przecież to od nich zależy jak będą wyglądały nasze ulice, galerie handlowe, elewacje. W Akademii Atrium zawsze będziemy stawiać na jakość.  Do współpracy będziemy starali się pozyskać najlepszych wykładowców, projektantów, praktyków druku wielkoformatowego, którzy zapewnią ciekawe i inspirujące zajęcia w formie wykładów i interaktywnych warsztatów” - mówi Katarzyna Juchkiewicz, pomysłodawczyni Akademii.

W Atrium pragniemy nadążać nie tylko za nowinkami technicznymi dotyczącymi maszyn i materiałów eksploatacyjnych, chcemy również śledzić światowe trendy w projektowaniu . Pamiętajmy również, że dobry design jest wartością dodaną w pracy nad każdym produktem i przekłada się na wyższą cenę dobrze zaprojektowanego produktu. Oferta szkoleń Akademii Atrium stanowi doskonałe narzędzie pomocowe dla agencji reklamowych i drukarni, które przyczyni się do rozwoju ich działalności” -  mówi Katarzyna Juchkiewicz.

Portal Signs.pl objął Akademię patronatem medialnym.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764